29 اسفند 1402



10 ایده برای استفاده از کاغذدیواری

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

این کاغذهای زیبا با طرح های بسیار متنوع برای سیراب کردن تشنگی هر سلیقه ای کافی هستند. هر دیدی که به دنیای اطراف خود داشته باشید را می توانید در میان کاغذهای دیواری پیدا و از آنها برای القا روحیه خود بهره بگیرید.

1. کاغذهایی را انتخاب کنید که فضای سفید زیادی دارند.

2. هنگامی که یک طرح شلوغ و نمایشی را  انتخاب می کنید، چیزی دیگری به تزئینات دیوار اضافه نکنید. اجازه دهید خود کاغذ و طرح و رنگ آن به تنهایی زیبایی فضا را رقم بزنند.

3. طرحی را برای کاغذ دیواری انتخاب کنید که بخش براقی در خود داشته باشد تا باعث درخشش اتاق شود.

4. کاغذدیواری های براق را می توان با تابلوهای هنری که طرح های دریایی یا اقیانوسی دارند، جفت کرد.

5. از طرح طبیعت برای زیبایی اتاق استفاده کنید. به طور مثال، در این آشپزخانه، طرح عمودی درختان با رنگ زمینه مشابه با دکوراسیون فضا، روحی از طبیعت را به اتاق بخشیده است.

6. از کاغذدیواری می توان برای تزئین در کمدهای دیواری استفاده کرد. این فضاها به آثار هنری ماندگار و قدی تبدیل می شوند. برای آنها می توانید از مناظر زیبای نقاط مختلف دنیا بهره بگیرید. یا طرح مینیمال و ساده انتخاب کنید. همه چیز به سلیقه و نوع دکور خانه تان بستگی دارد.

7. در اتاق خواب، کاغذ دیواری را مرتبط با تخت و رنگ آن انتخاب کنید. این کار باعث می شود تا اتاق خواب کاملا شخصی و طراحی آن منحصر به خودتان باشد.

8. خیلی ها روی دیواری که کاغذدیواری با طرح درشت دارد، قاب عکس آویزان نمی کنند. اما ما توصیه می کنیم این کار را انجام دهید. از اینکه قاب های متنوع در طرح و رنگ و اندازه های مختلف را در کنار هم روی یوار نصب کنید هراسی نداشته باشید. دیوار را به آلبوم اختصاصی خود تبدیل کنید.

9. یکی از ترفندهای انتخاب صحیح کاغذدیواری، انتخاب طرح متضاد با قالی است. به طور مثال، قالی کف زمین اگر طرح گرد یا هندسی دارد، شما کاغذدیواری ساده با خطوط عمودی یا افقی انتخاب کنید.

10. کاغذهایی که طرح افقی دارند، زیبایی خاصی هم به فضا می بخشند.

بازنشر: مامی سایت

منبع: نشریه منزل


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه