29 اسفند 1402



مراقبت از کیف هایی که داریم

1.675 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 1.68 (40 رای)

مراقبت از کیف هایی که داریماستراتژی خانم‌های مختلف برای نگهداشتن کیف‌های‌شان بسیار متفاوت است. برخی از خانم‌ها پس از هربار استفاده از کیف،آنرا در جعبه مخصوص به آنکه هنگام خرید از فروشگاه دریافت کردند،نگاه میدارند.

با توجه به مرغوبیت محصول خریداری شده ممکن است داخل کمد لباس‌ها،درون جعبه کیف،کنار کمد لباس‌ها و… نگهداری شود.

برخی ازخانم‌هاکه به کیف علاقه‌مندند برای کیف‌هایشان یک کمد بخصوص دارند.

برای آن دسته از خانم‌هایی که هر کدام از کیف‌ها هویت و شخصیت بخصوصی دارند؛ بنابر هویت هر کیف، دفعات نیاز، سطح دسترسی، سن هرکیف، نوع کاربری و… جایگاه هر کیف در طبقات کمد مخصوص کیف‌ها مشخص می‌شود.

خانم‌ها برای برخی از کیف‌های قیمتی، پس ازهر بار استفاده همه اشیاء درون آنرا خارج کرده،کاغذهای مچاله شده‌ای داخل کیف قرار می‌دهندتاسطح کیف تا نخورد و چروک نشود. سپس کیف رادر یک پاکت نگهدارنده درجعبه اصلی آن قرار می‌دهند. اینکار معمولاً برای همه کیف‌ها انجام نمی‌شود.

خانم‌ها کیف‌هایی که مورد علاقه‌شان است و برایشان حکم یک کیف لاکچری و ارزشمند دارد را به بهترین نحو نگهداری می‌کنند. ممکن است با توجه به جنس کیف برای آن واکس بخصوص، روغن گیاهی، ضدعفونی با آبلیمو، شستشو با شیر، دستمال مرطوب، شستشو با ماشین لباسشوئی و یا استفاده از خدمات خشکشوئی را انتخاب کنند.

راه‌های عجیب‌تری برای نگهداری کیف‌ها وجود دارد. برخی عاشقان کیف باکیف‌های‌شان به شکل یک مهمان ویژه رفتار می‌کنند و آنها را روی مبل قرار می‌دهند. این رفتار تا جایی ادامه می‌یابد که کسی جرأت نمی‌کند کیف‌ها را که مانند بچه‌های آن خانم می‌باشند،از کاناپه بخصوصشان جابه‌جا نماید.

گاهی حتی عجیب‌تر هم می‌شود. خانم‌های عشق کیف هنگام سفر و یاسرکار رفتن همنشینان بهشتی خود را در صندلی عقب ماشین قرار می‌دهند و برای محافظت از آنها هنگام ترمزهای احتمالی، کمربند ایمنی کیف‌ها را می‌بندند.

هیچ راهی بهتر از پرسیدن از خانم‌ها نیست که بدانیدیک کیف را چگونه باید نگهدارید. تکنیک‌های نگهداری کیف‌های خود را با ما در میان بگذارید.

مراقبت از کیف هایی که داریم

خوشحال میشویم تا شما هم تجربیات خود را برای مراقبت بهتر از کیفها با ما در میان بگذارید.

 

منبع : کیف سیتی

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه