29 اسفند 1402



نام مستعار کودک خود را رسمی ثبت کنید !!!

2.3666666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.37 (15 رای)

نام مستعار کودک خود را رسمی ثبت کنیدعجب دنیایی شده است. کودک سالاری در آن بیداد می کند.
البته باید هم همینطور باشد. کودکان ما آینده ساز این جامعه هستند و قطعا باید بیشتر از بقیه اقشار جامعه به آن ها توجه شود.


یکی از مسائلی که جدیدا بیشتر از‌ آن استفاده شده و کمتر به آن توجه می شود نام مستعار کودکان است.
کم و بیش خانواده هایی را می بینیم که کودکشان را حتی تا سنین بزرگسالی با نامی غیر از نام شناسنامه ای شان صدا میزنند که اصطلاحا به آن نام - اسم مستعار می گویند.
پر واضح است که منظور از نام مستعار - آن نامی غیر از نام شناسنامه ای است که پدر و مادر کودک خود را با آن صدا می کنند - مانند : گیسمیلی - عسلکم - بادوم هندی - آلوچه من و …
حال اگر واقعا می خواهیم کودکمان را در سنین بزرگسالی سورپرایز کنیم چه چیزی بهتر از آن که - نامی که در کودکی یا حتی بزرگسالی صدایش می زنیم را به ثبت رسمی برسانیم تا تمامی حقوق مادی و معنوی آن برای وی حفظ شود ؟

حال تفاوت نام اصلی کودک با نام مستعار وی در چیست ؟
نام اصلی و شناسنامه ای  کودک منحصر به وی نبوده و شاید این نام توسط میلیون ها کودک دیگر در حال استفاده باشد ولی نام مستعار وی اگر ثبت شده باشد - دیگر هیچ شخصی نمی تواند از آن نام برای کودک خود استفاده کند.
در نهایت نام مستعار ثبت شده ی کودک شما به یک برند تبدیل می شود که قابلیت پیگیری حقوقی دارد.
در زمینه مالکیت حقوقی وقتی نامی ثبت رسمی می شود دیگر هیچ شخصی نمی تواند از آن نام ثبت شده به جهت هیچ مقصودی استفاده نماید.
به مجموعه این اقدامات جهت ثبت رسمی نام مستعار کودک - ثبت برند - می گویند که لازم به ذکر است مجموعه ثبتی نخستین به نشانی www.nokhostinsabt.comیکی از باسابقه ترین مجموعه های ثبتی در ایران - بنیان گذار ثبت نام مستعار کودک به عنوان یک برند می باشد.
در حوزه برند های سازمانی - شرکتی را در نظر بگیرید که در حوزه آموزش سئو سایت با نام و برند وب نهاد فعالیت می کند. اگر این شرکت برند خود را به ثبت نمی رساند - پر واضح است که شاید شخص یا شرکتی دیگر اقدام به ثبت برند مشابه کرده و ادعا می نمود که مالک برندی است که سالها اشخاص دیگر برای آن زحمت کشیده اند. ۲۸۹۰

البته لازم به ذکر است که برند هایی که پیش تر ثبت شده است - به منظور حفظ حقوق مالکیت - دیگر قابل ثبت نیستند مانندبرند نخستین ثبت.
ولی یکی از خدمت هایی که در مجموعه نخستین ثبت ارائه می شود - استعلام برند مورد نظر قبل از ثبت می باشد که می توان از میزان احتمال ثبت شدن آن اطلاع پیدا کرد - و این خدمت به صورت رایگان به مشتاقان ارائه می شود.
شما می توانید ضمن بازدید از وبسایت نخستین ثبت با تماس با خصوط اختصاصی ۰۲۱۸۸۸۸۱۲۳۵ و ۰۲۱۸۸۸۸۱۲۴۵ از کارشناسان مجرب مجموعه مشاوره اختصاصی و رایگان دریافت نمایید و در انتها نام متسعار کودک خود را به عنوان یک برند شخصی یه ثبت برسانید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه