10 فروردين 1403



بهترین روش از بین بردن گودی و تیرگی زیر چشم

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

510009 341وجود #گودی در زیر #چشم همیشه نمیتواند آزار دهنده باشد اما بسیاری از ما همیشه به دنبال از بین بردن آن هستیم اگر شما هم برای خلاصی از دست این گودی و تیرگی تلاش میکنید میتواند در این مطلب با برخی از روش های از بین بردن آن آشنا شوید.

در بعضی از افراد حتی در سنین پایین گودی زیر چشم ها به صورت ارثی و یا در اثر لاغری دیده می شود. گودی زیر چشم ها بدلیل کاهش بافت زیر پوست می باشد و با کرم و با داروی خاصی قابل بر طرف کردن نمی باشد . جهت رفع این گودی می توان از فیلر های مصنوعی مانند انواع ژلها و یا فیلرها طبیعی که همان چربی است استفاده کرد ژلها باید مناسب برای تزریق در زیر چشم باشد و با سوزن تزریق نگردد چون امکان اینکه خطراتی از نظر وارد شدن ژل به داخل رگهای چشم را داشته باشد ، وجود دارد بنابراین جهت تزریق این ژلها از میکرو کانولاهای مخصوص استفاده می شود که احتمال نفوذ به داخل رگ نداشته ، وخطری نیز برای چشم بدنبال نخواهد داشت.

اما بهتر از ژل ، چربی است که از بدن خود فرد گرفته می شود و بعد از تصفیه کردن و سانتریفوژ ، چربی خالص بعد از دادن بیحسی موضعی توسط کانولای ظریف به زیر چشم تزریق می شود و پس از چند روز تورم این سلولهای زنده چربی با بدن جوش میخورند و جزئی از بافت چربی طبیعی زیر چشم می شوند چربی علاوه بر حجم دادن و پر کردن گودی زیر چشم جوانسازی و کاهش چروک زیر چشم وهمچنین کاهش برجستگی رگهای کبود زیر چشم نیز می گردد . بنابراین افرادى که زیر چشمشان داراى عروق کبود و برجسته شان قابل رویت است ، با تزریق چربى میتوانند ، ظاهر آن را بصورت طبیعى و بدون عوارض بهبود بخشند.

510009 341

اگر شخصی دچار چروک زیاد زیر چشم است مى تواند علاوه بر تزریق چربى ، ازPRP و لیزر فرکشنال هم در همان جلسه استفاده کند و می دانیم کهPRP علاوه بر جوانسازی و رفع چروک ، تیرگی زیر چشم را نیز کاهش می دهد.بنابراین تزریق چربی باPRP به همراه لیزر فرکشنال می تواند بهترین روش کاهش گودی ، چروک و کبودی زیر چشم باشدPRP همچنین می تواند رشد مژه ها و ابروها را هم که تقویت کند و اگر به روش صحیح تهیه شود نتایج بسیار خوبی خواهد داد . در این روش پس از گرفتن خون بیمار در لوله هاى مخصوصPRPپلاکت غنى شده از آن استخراج میشود . غلظت پلاکت را میتوان در آزمایشگاه تعیین کرد که معمولا باید بیش از سه برابر غلظت پلاکت خون باشد و سپس پى آرپى تهیه شده در زیرچشم تزریق میگردد.

پى آر پى را مى توان با چربى مخلوط کرد و همزمان تزریق نمود و نتایج بهبودى و ماندگارى بیشترى بدست آورد. معمولا دوام چربى در زیر چشم نسبت به نواحى دیگر بهتر است و معمولا تا پنج سال پس از تزریق هنوزاثر آن قابل مشاهده میباشد .هفت نکته مهم اینکه در این چربی می توان رفع گودی پشت پلک بالا هم یعنى درست در بالاى چشم و محل گودى ، استفاده کرد و کسانی که حالت چشمانشان همیشه خسته و تورفته است تزریق چربی می تواند بهترین ومناسب ترین روش و درمان قطعی برایشان باشد.همچنین در افرادی که بدنبال عمل پلک پایین دچار کشیدگی پلک پایین شده اند و شبها چشمانشان باز میماند و ظاهر بسیار ناخوشایندی داردمی توان با تزریق چربی به زیر چشم این مشکل را برطرف کرد بدون اینکه نیازی به عمل دوباره وپر ریسک و بسیار پرهزینه و دشوار ترمیم پلک نیاز باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه