29 اسفند 1402



پیوند کامل صورت انسان

3.5833333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.58 (6 رای)

پیوند صورت1جراحی پیوند صورت یک دوچرخه سوار به سیمای آسیب دیده آتش نشانی که در حین انجام وظیفه دچار سوختگی شدید صورت شده بود انجام شد.

 "پت هاردینسون "آتش نشانی که در حین انجام وظیفه دچار سوختگی شدید صورت شده بود بعد از انجام چندین جراحی پلاستیک پیوند صورت، توانست بعد از 15 سال چهره ای طبیعی به دست آورد.

پیوند صورت1

این آتش نشان در سال 2001 در یک آتش سوزی مهیب دچار سوختگی شدید صورت شد و از ان به بعد با همان صورت نیمه متعادل به زندگی خود ادامه داد اما مشکلات بسیاری برای زندگی با یک صورت سوخته برای او وجود داشت به طوری که حتی کودکانش هم از دیدن او وحشت کرده و دور می شدند.

پیوند صورت2

پیوند صورت5

"دیودی رادباگ" جوان 26 ساله در ماه آگوست در یک حادثه دچار ضربه مغزی شد و مدتی پیش جان باخت . مادرش اجازه داد تا صورت جوان 26 ساله را به صورت سوخته ی آتش نشان 41 ساله پیوند بزنند.

پیوند صورت

پزشکان جراحی صورت او را یکی از سخت ترین جراحی های پیوند صورت نامیدند چرا که تنها 40 درصد شانس نجات داشت.جراحی پلاستیک صورت این آتش نشان جوان به طور معلق باقی ماند چرا که به دلیل خطر بالا پزشکان انجام جراحی را نمی پذیرفتند تا اینکه بعد از 15 سال بعد از انتشار یک ویدئو و مصاحبه با این اتش نشان فداکار ، یک تیم پزشکی متخصص آمادگی خود را برای انجام جراحی بازسازی صورت وی اعلام کرد.در حدود 100 جراح ، تکنسین و پرستار برای انجام یک جراحی بسیار سخت جمع شده بودند . انجام جراحی پلاستیک صورت سوخته این آتش نشان جوان 26 ساعت طول کشید و تیم پزشکی و جراحی این جراحی را یکی از تکرار نشده های تاریخ پزشکی دانستند.

پیوند صورت4

عمل جراحی پیوند صورت بعد از 26 ساعت به طول انجامید و بیمار بعد از ساعاتی به هوش آمد. دوره ی نقاهت بعد از جراحی به پایان رسید و او توانست چهره ی جدیدش را در آینه ببیند.

پیوند صورت6

تصاویر جراحی پیوند صورت از بعد از عمل تا بهبودی کامل

پیوند صورت3

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه