29 اسفند 1402



ساده‌ترین راه برای ساختن یک فوتوبوک زیبا و هیجان‌انگیز

2.4166666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.42 (6 رای)

ساده‌ترین راه برای ساختن یک فوتوبوک زیبا و هیجان‌انگیزآلبوم‌های عکس قدیمی یادتان هست؟ آلبوم‌های بزرگی که عکس‌های‌ خودتان را در آنجا قرار می‌دادید و خاطرات خودتان را ماندگار می‌کردید. این آلبوم‌ها هنوز هم وجود دارند ولی کارکردشان را تا حد زیادی از دست داده‌اند. اما شکل‌های جدیدتر آن با رنگ و لعابی متفاوت طرفداران خاص خودشان را دارند.

فوتوبوک یا کتاب عکس یکی از این شکل‌های متفاوت و جدید آن است، دقیقا مثل یک کتاب عکاسی با جزئیاتی بیشتر و روایتی که خودتان و عکس‌هایتان تعریفش می‌کنند. بیایید با فوتوبوک بیشتر آشنا شویم. در ضمن یک خبر خوب هم برای شما داریم. ما به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید در کمترین زمان ممکن یک فوتوبوک شخصی بسازید و با بهترین کیفیت چاپ کنید.
فوتوبوک ؛ کتاب ماندگار عکس‌ها و خاطرات شما
فوتوبوک همان کتاب عکس است. کتاب عکس‌های شما. شاید با خودتان بگویید این که همان آلبوم عکس است. اما این اشتباه است. فوتوبوک با آلبوم عکس فرق دارد. در فوتوبوک عکس‌های شما روی کتاب چاپ می‌شوند. یعنی داخل کتاب و روی صفحات کتاب. درست مثل یک کتاب عکس واقعی. حتی روی جلد آن هم می‌توانید هر عکس یا نوشته‌ای که دلتان می‌خواهد قرار دهید. درست مثل کتاب‌های عکسی که داخل کتابفروشی‌ها وجود دارند. با همان کیفیت و حتی بیشتر.
نوشته، استیکر، روایت خاص، انواع عکس در اندازه‌های مختلف، دستنوشته و کلا هر چیزی که دلتان می‌خواهد می‌تواند داخل این کتاب قرار بگیرد. می‌توانید چارچوب‌ها و فریم‌های خاصی را داخل کتاب عکس‌هایتان قرار دهید و پس‌زمینه‌های مختلفی را برای صفحات کتاب در نظر بگیرید، رنگ‌آمیزی کنید و یا شکل‌هایی که دوست دارید را روی آن پیاده کنید. ساده است. دوست دارید عکس‌های شما چه چیزی را روایت کنند؟ هر چیزی که نیاز دارید را داخل فوتوبوک خود قرار دهید. اصلا بیایید با کمک هم یک فوتوبوک برای عکس‌های شما بسازیم.

ساده‌ترین راه برای ساختن یک فوتوبوک زیبا و هیجان‌انگیز


•    اندازه‌ی فوتوبوک خود را انتخاب کنید.
دوست دارید کتاب عکس‌های شما چه اندازه‌ای داشته باشد؟ اندازه‌ی کتاب‌های معمولی یا بزرگتر؟ دوست دارید آلبوم عکس جیبی بسازید؟ یا آلبوم‌های مربعی و پرتره‌ای مد نظر شما هستند؟ اندازه‌ای ایکس لارج و حتی بزرگتر هم وجود دارند. اصلا می‌توانید ابعاد آن را خودتان انتخاب کنید. همه چیز به نظر شما بستگی دارد.
•    نوع کاغذ فوتوبوک را انتخاب کنید.
اگر می‌خواهید یک فوتوبوک باکیفیت بسازید باید کاغذ باکیفیتی هم انتخاب کنید. تنوع کاغذها هم زیاد است. کاغذ کلاسیک که مانند کتاب‌های معمولی دارای ضخامت کمتری است اولین گزینه است. کاغذ روغنی یا گلاسه مورد دیگری است که کیفیت بالایی دارد و چربی و ذرات لکه را به خود جذب نمی‌کند. کاغذ روغنی با ضخامت بالا مشابه کاغذ عکس‌ معمولی نیز گزینه‌ی دیگری است. پیشنهاد می‌شود از صفحات با ضخامت بالا استفاده نشود تا بتوان کتاب را به راحتی ورق زد. اما اگر دوست دارید کتاب عکس با اندازه ایکس لارج بسازید بهتر است کاغذ با ضخامت زیاد را انتخاب کنید.
•    جلد موردنظر خود را انتخاب کنید.
جلد کتاب مهم‌ترین قسمت آن است. یک جلد باکیفیت می‌تواند ارزش کتاب عکس‌های شما را چند برابر کند. جلدها نیز انواع گوناگونی دارند. جلد کتابی معمولی، جلد نرم، جلد سخت، جلد کتان  و حتی جلد چرمی می‌توانند جزو انتخاب‌های شما باشند. جلد سخت عموما برای اندازه‌های بزرگ استفاده می‌شود و جلد نرم و کتان هم برای اندازه‌های کوچک کاربرد دارد. اما باز هم همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد.
•    حالا شروع به طراحی کنید.
این جمله که می‌گویند فوتوبوک حاصل ترکیب هنر و خلاقیت و تکنولوژی است حقیقت دارد. حالا نوبت شماست که روایت خاص خود را بسازید و عکس‌ها و نوشته‌ها و بک‌گراندهای داخل کتاب عکس را انتخاب کنید. چینش عکس‌ها را بر اساس روایتی که خودتان دوست دارید قرار دهید و نوشته‌ها را سرجای موردنظرشان قرار دهید. استیکرها، ایموجی‌ها و فریم‌های دلخواه‌تان را در داخل آلبوم عکس قرار دهید تا جذاب‌تر  و هیجان‌انگیزتر شوند و کلا هر کاری که دوست دارید را روی کتاب عکس خود پیاده‌سازی کنید.
افکت‌ها و جلوه‌های تصویری خاص خودتان را اعمال کنید و خلاقیت خودتان را به کار بگیرید. با این کار می‌توانید یک کتاب بسازید. یک کتاب عکس، یک کتاب برای خاطره‌بازی، یک کتاب برای وقت‌هایی که دوست دارید آن را ورق بزنید و خاطرات خود را زنده نگه‌ دارید. حالا نوبت خبر خوب است.
پیچاپ، آسان‌ترین راه برای ساختن یک فوتوبوک
خبر خوب ما همین است. حالا می‌توانید به صورت آنلاین کتاب عکس خود را بسازید و دم در خانه تحویل بگیرید. پیچاپ این کار را برای شما انجام می‌دهد. کافیست وارد سایت شوید و عکس‌های خود را در آنجا آپلود کنید و شروع به ساختن فوتوبوک کنید. بعد از ساخت فوتوبوک توسط شما، حالا نوبت پیچاپ است که با دستگاه‌های فوق‌پیشرفته باکیفیت‌ترین کتاب عکس را برای شما بسازد.
امکان اضافه کردن عکس و یادداشت و استیکر برای شما فراهم شده است و هر چیزی را می‌توانید به آن اضافه کنید. تعداد صفحات دست شماست و اگر وقتی برای طراحی آن ندارید هم می‌توانید از قالب‌های آماده‌ای که قبلا توسط طراحان پیچاپ آماده شده است استفاده کنید. شگفت‌انگیز نیست؟
مراحل کار ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. کافیست همین الان وارد سایت، ربات تلگرام پیچاپ یا اپلیکیشن پیچاپ شوید تا بهترین کتاب عکس را به راحتی و در کمترین زمان ممکن طراحی کنید و در کمتر از 3 روز با بهترین کیفیت دم در خانه تحویل بگیرید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه