29 اسفند 1402



بهترین هتل‌های ساحلی در کدام شهرهاست؟

2.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.50 (11 رای)

بهترین هتل‌های ساحلی در کدام شهرهاست؟یکی از جنبه‌های مهم در سفر بعد از انتخاب مقصد مناسب انتخاب هتل است.همیشه برنامه‌ریزی برای سفر با فرزندان و یا دوستان به دلیل انتخاب هتل خوب و مناسب سخت می‌شوداما نگران نباشید، آژانس مقتدر سیر با تجربه فراوان در اجرای تور‌های مختلف لیست خوبی از هتل‌ها را در این سه مقصد به شما پیشنهاد می‌کند.

 اقامت در هتل‌های لوکس ترکیه با تور بدروم

تور بدروم از آن دسته سفر‌هایی است که همیشه جذاب است و حتی کسانی که چند بار به آنجا سفر کرده اند هنوز هم برای دیدنی‌های این شهر و اقامت در هتل‌های زیبای ساحلی آن مشتاقند؛ بدروم ییلاق مردم اروپا و خود مردم ترکیه است به همین دلیل امکانات گردشگری و تفریحی خوبی را فراهم کرده است.
اکثر هتل‌هایی که آژانس مقتدر سیر به گردشگران پیشنهاد کرده است دارای خدمات سرویس غذا و نوشیدنی رایگان و ۲۴ ساعته هستند این هتل را بررسی کنید و بر روی وب‌سایت آژانس ببینید اگر به همراه کودکان سفر می کنید به پارک‌های بچگانه و امکانات مخصوص کودکان نیز توجه کنید.
به بخش قدیمی شهر بروید می‌بینید خانه‌هایی با دیوار‌های سفید کنار هم ردیف شده‌اند و در امتداد یک ردیف به بندر می‌رسند در بندر به دیدن قلعه  باستانی و زیبای سنت پیتر بروید دراطراف همین بندر در کافه‌های زیبایش قهوه ترک و باقلوا را میل کنید.
بودروم با سواحل بکر و زیباییش برای خانواده‌هایی که با کودکان سفر می‌کنند نیز بسیار مناسب است برای فعالیت‌های آبی ساحل اورتاکنت و تورگوتریس را بیشتر از بقیه توصیه می‌کنیم.
یکی از جذاب‌ترین کارهایی که دست‌جمعی می‌چسبد گرفتن تور‌های قایق سواری و گشت زنی در سواحل اطراف است.

 

بهترین هتل‌های ساحلی در کدام شهرهاست؟


پرواز‌های ایران ایر و قشم ایر گردشگران ایرانی را به این شهر زیبا می‌برند و تمامی مسافران با ترانسفر‌های رایگان آژانس به هتل خود می‌رسند. پس نگرانی بابت چمدان‌ها نخواهید داشت.
برای خرید و دیدن صنایع دستی مختلف و همین‌طور خریدن ادویه‌های خوب و رنگارنگ به بازار بودروم بروید.
برای خرید از برند‌های خوب ترک به مرکز خرید زیبای پالم مارینا بروید که در کنار ساحل ساخته شده هم منظره زیبایی دارد و هم امکانات تفریحی و رستوران‌های خوبی در آن وجود دارد.
با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید؛ چمدان ببندید و برای خوشگذرانی به سواحل دریای اژه سفر کنید.  

 

CYP

 

استراحت تابستانه در جزیره با تور قبرس

تور قبرس در واقع سفر به جزیره‌ای در میان ترکیه و یونان است که عملا هم به دو بخش تقسیم شده است.
قبرس دارای آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای است و روز‌های دلچسبی در سواحل آن به همراه عزیزانتان می‌گذرانید
سوولاکی نوعی کباب یونانی‌است کهدر رستورانهای سنتی قبرس سرو می‌شود یادتان باشد از دسر‌های خوشمزه  مثل آکمک کادایف قنادی‌ها غافل نشوید. پیشنهاد می‌کنیم عصر‌ها با چای یا قهوه امتحان کنید.
بدون نیاز به ویزا با تور قبرس شمالی به شهر نیکوزیا وارد می‌شوید و اقامتی دلچسب را در هتل‌های ساحلی و زیبای این قسمت قبرس تجربه می‌کنید.
معمولا هتل‌هایی که آژانس برای سفر‌ها پیشنهاد می‌کند دارای خدمات سرو غذای تمام وقت هستند به لیست تور‌ها و هتل‌ها برروی وب‌سایت آژانس نگاهی بیاندازید.
کارشناسان آژانس برای گردشگرانی که برای تور قبرس اروپایی اقدام می‌کنند ویزای ورود می گیرند و آنها به راحتی به دیدن لارناکا و لیماسولمی روند.
سفر‌ها با پرواز قشم ایر و یا اطلس جت انجام می‌شوند و با ترنسفر‌های آژانس هم به هتل می‌روید. گشت‌زنی و دیدن سواحل زیبای قبرس برای تعطیلات تابستانی به همراه خانواده انتخاب مناسبی است که خرید‌های خوبی هم از برند‌های ترکی واروپایی می‌کنید.
با توجه به سلیقه شخصی می‌توانید هر کدام  از انواع تورهای پیشنهادی را انتخاب و تعطیلاتی جذاب را در آبهای مدیترانه با غذاهای خوش‌مزه دریایی تجربه کنید.


 بهترین هتل‌های ساحلی در کدام شهرهاست؟


اقامتی ارزان در لاکچری‌ترین شهر دنیا با تور دبی

در این روز‌ها اکثر هتل‌ها در ارزان‌ترین نرخ خود قرار دارندوبالاترین خدمات تفریحی و اقامتی در هتل‌ها را با قیمت مناسبی دریافت می‌کنید. نکته مهم دیگی این است که دمای هوا تفاوت چندانی با تهران ندارد اما با امکانات فوق‌العاده هتل‌ها و راحتی دسترسی به مراکز خرید و تفریحی تعطیلات خوبی و به صرفه‌ای را در دبی تجربه می‌کنید.
تمامی هتل‌های موجود در لیست تور دبی که توسط آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی شده دارای صبحانه رایگان استاگر شنیده باشید صبحانه‌های عربی بسیار مفصل هستند و انواع صبحانه‌های عربی و بین‌المللی را می توانید رد این هتلها امتحان می‌کنید.
در دبی به راحتی با مترو به تمام مناطق شیخ زائد ، سواحل جمیرا و بر‌دبی دسترسی دارید حتی اگر فرصت بود به سمت دیره هم می‌توانید راحت بروید. در مراکز خرید دیره ،سیتی سنتر ، امارات مال و دبی مال خرید‌های خوبی در انتظار شماست. پیشنهاد می‌کنیم اگر با بچه‌ها سفر می کنید و دسترسی مراکز خرید هم برایتان مهم است در هتل دیره سیتی سیزن اقامت کنید که مرکز خریدی هم چسبیده به هتل دارد و از داخل هتل به راهی به این مرکز خرید دست رسی دارید.
در همین روز‌های گرم تابستان تجربه شنا در سواحل دبی و حمام آفتاب گرفتن را از دست ندهید. به سواحل مارینا یا جمیرا بروید و شنا کنید و آفتاب بگیرید.
پرواز‌های مختلفی چون ماهان‌، ایران ایر ، ایر عربیا و ماهان هر روز هفته به دبی پرواز دارند تور دبی را از آژانس مقتدر سیر رزرو کنید و با کوله‌ ای بسیار سبک و نگه‌داشتن فضای کافی برای خرید‌های سفر راهی امارات شوید.


منبع : ویرلن

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه