10 فروردين 1403



مدت زمان استاندارد استفاده از لوازم آرایش

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

921931710 talab irهمه خانم ها و دختر خانم هایی که از #لوارم #آرایشی استفاده می کنند می خواهند بدانند که تا چه زمانی می توانند از این لوازم استفاده کنند. در این مقاله از مامی سایت به ارائه اطلاعاتی در مورد همین موضوع می پردازیم.

بعضي وقت ها قبل از اين که بتوانيد کل يک وسيله ي آرايشي را استفاده کنيد، بدبو يا خراب مي شود. مثلاً ريمل خشک مي شود يا سايه چشم کمرنگ مي شود. تا يک زمان خاصي مي توانيد از لوازم آرايشي بهترين استفاده را بکنيد و هر کدام تاريخ انقضاي متفاوتي دارند. متن زير را بخوانيد تا بدانيد چه زماني بايد لوازم آرايشي را دور بيندازيد و يا چه کارهايي بايد انجام دهيد تا آن ها را خوب نگه داريد.
•ريمل
اين وسيله آرايشي خيلي زود خراب مي شود، چون به سرعت باکتري توليد مي کند و با هر بار استفاده هواي خشک وارد تيوپ آن مي شود. بعد از دو يا سه ماه استفاده آن را دور بيندازيد، يا حتي زودتر، اگر ديديد گوله گوله شده يا بوي غير عادي مي دهد.
•کرم پودر مايع
اکثر خانم ها دوست دارند تا آخرين قطره کرم پودرشان را استفاده کنند. اما کرم پودر به خاطر بيس کرمي، خيلي زود توسط باکتري دست ها، پد، برس و هر چيزي که براي زدن کرم پودر از آن استفاده مي کنيد آلوده مي شود. ميانگين تاريخ مصرف مفيد آن بين 8 تا 12 ماه است. تا زماني از يک کرم پودر استفاده کنيد که مواد آن از هم جدا نشده باشند. (حالت دون دون يا گوله گوله پيدا نکرده باشد).
•کرم پودر جامد
به بافت کرم پودر دقت کنيد. اگر سطح آن ماسيده و خشک و يا پوسته پوسته شده، از آن استفاده نکنيد و يک کرم پودر جديد بخريد. معمولاً بعد از اولين استفاده بين شش ماه تا يک سال مي توانيد از آن استفاده کنيد. چون بيشتر از اين زمان کيفيت خودش را از دست مي دهد و به خوبي روي پوست نمي نشيند.
•کانسيلر
کانسيلر خيلي دير تمام مي شود، چون هر بار مقدار کمي از آن را فقط براي پوشش عيب و نقص هاي صورت استفاده مي کنيد. زماني که رنگ آن شروع به تغيير کرد، ديگر از آن استفاده نکنيد. انواع پودري و ماتيکي کانسيلر را تا دو سال مي توانيد استفاده کنيد، اما نوع مايع معمولاً بعد از يکسال کيفيت خود را از دست مي دهد.

921931710 talab ir
•سايه چشم، رژگونه و انواع برنز کننده ها
از انواع پودري آن ها، تا سه سال مي توانيد استفاده کنيد. زماني که رنگ دانه هاي آن ها کمرنگ شد و کيفيتشان مثل قبل نبود، بهتر است ديگر از آن ها استفاده نکنيد. انواع کرمي يا مايع عمر کوتاه تري دارند و معمولاً تا يک سال دوام دارند.
•خط چشم
خط چشم هاي مدادي را بايد دائم بتراشيد تا تيز شوند، به خاطر همين بندرت بي کيفيت يا خراب مي شوند، چون باکتري ها نيز تراشيده شده و از بين مي روند. اما عمر خط چشم هاي مايع بين 6 تا 12 ماه است، يا تا زماني که مايع آن خشک يا گوله گوله شود.
•رژ لب
اگر مي خواهيد رژهايي که رنگشان را دوست داريد، نگه داريد و بعداً استفاده کنيد، فقط تا سه سال مي توانيد اين کار را بکنيد، آن هم اگر بلافاصله باز نشده باشند. بعد از باز کردن و استفاده، زماني که بو يا طعم آن غير عادي و تند شد آن را دور بيندازيد.
•برق لب
برق لب مانند رژ زياد نمي ماند و عمر آن بين 6 تا 12 ماه است. بستگي به اين دارد که چقدر آن را تميز نگه مي داريد. وقتي که بيش از حد چسبناک يا مات شود، زمان استفاده از آن به سر آمده است.
اگر مي خواهيد لوازم آرايشي شما عمر مفيد و طولاني تري داشته باشند، برس ها و پدها را مرتب تميز کنيد و قبل از آرايش کردن و دست زدن به لوازم آرايشي دست هاي خود را بشوييد. چون هر دو کار از رشد باکتري ها در لوازم آرايشي جلوگيري مي کند. نگذاريد کسي از لوازم آرايشي شما استفاده کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه