29 اسفند 1402



سه مقصد زیبای گردشگری در پاییز

1.1666666666667 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 1.17 (12 رای)

سه مقصد زیبای گردشگری در پاییزدر اینجا چند کشور گردشگری زیبا را به شما معرفی می کنیم. تورهای مختلف گردشگری در آژانس مقتدر سیر برای سفری دلچسب منظم و راحت برنامه‌ریزی شده‌اند و برای گذراندن اوقاتی خوش بسیار مناسب هستند.تمامی این سفر‌ها معمولا به همراه ترنسفر فرودگاهی و صبحانه‌های لذیذ هتل‌ها هستند.

سفر به کوچه پس کوچه‌های امین نو با تور استانبول

تور استانبول به دلیل پرواز‌های مختلف روزانه هم قیمت به صرفه‌ای دارد و هم اینکه دستتان را برای انتخاب روز سفر باز گذاشته است. سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارد و به راحتی می توانید دوستان و خانواده را همراه خود کنید و به سفر بروید.
خط‌های پروازی ماهان، ایران‌ایر، اطلس جت و زاگرس همه روزه به استانبول پرواز دارند، در استانبول هتل‌های دنج سه ستاره با قیمت مناسب فراوان است  از بین تمام هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره‌ تور‌ها هر کدام را که مناسب سلیقه و بودجه شما بود می‌توانید انتخاب کنید.

سه مقصد زیبای گردشگری در پاییز


اینجا پایتخت امپراطوری عثمانی بوده و بناهای بسیار زیبای در دوران‌های مختلف در این شهر ساخته شده که بسیار دیدنی و جذاب هستند. مسجد ابی و کاخ توپکاپی را ببینید برای دیدن کاخ توپکاپی فرصتی را خالی بگذارید.
برای خرید به فروم و گرند جواهر از پاساژهای معروف شهر هستند که انواع برند‌های ترک و اروپایی در انها شعبه دارند. خیابان استقلال یکی از معروف‌ترین خیابان‌های توریستی است که همیشه پر‌جنب و جوش و پر از مسافر است. در امتداد خیابان انواع رستوران‌ها مغازه‌های سوغاتی فروشی را می‌بینید؛ گروه‌های موسیقی خیابانی از سرا‌سر دنیا در این خیابان دیده می‌شوند.
هرچه زورتر برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی کنید حتی می‌توانید به رزرو تور استانبول نوروز ۹۸ هم فکر کنید و به همراه خانواده در روز‌های عید به این شهر سفر کنید.

سه مقصد زیبای گردشگری در پاییز 


دیدن پل زیبای صلح با تور گرجستان

تور گرجستان و دیدن تفلیس یکی از بهترین انتخاب‌های سفر است این سرزمین با غذاهای خوش مزه گرجی و فرهنگی نزدیک به ما جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد.
ورود به گرجستان نیاز به ویزا ندارد به راحتی می توانید هر کدام از هتل های چهار ستاره  مانند شرایتون و یا رادیسون بلو تفلیس را رزرو کنید و از روز‌های اقامت به همراه صبحانه‌های لذیذ گرجی لذت ببرید.
به دیدن موزه‌های زیبای تفلیس بروید یکیاز ارزشمند‌ترین آنها در خیابان روستا ولی است در کل این خیابان ارزشمند ساختمان‌ای زیبایی داردکه به دیدنش می‌ارزد.
قدم زنان به سمت پل صلح بروید و از روی آن عبور کنی این سازه زیبای شیشه‌ای یکی از نماد‌های معماری مدرناین شهر است که همه از دیدنش لذت می‌برند.
تور‌های گرجستان با پرواز‌های قشم ایر و زاگرس برنامه‌ریزی می‌شوند که با ترنسفر‌های رایگان فرودگاهی به هتل زیبای خود می رسید.
به بازار عتیقه فروشی واگزالی بروید و از خرت و پرت‌های قدیمی و روسی دیدن کنید شاید تکه‌ای از وسایل تاریخی چشم شما را گرفت و برای سوغات خرید کردید. گالریا تفلیس یکی از مهم‌ترین مراکز خرید تفلیس است، مخصوصا اگر هوا بارانی باشد.
 می‌توانید
با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید برای سفر در روز‌های پاییزی یا حتی دیدن تفلیس به همراه تور گرجستان نوروز ۹۸ برنامه‌ریزی کنید.
 

سه مقصد زیبای گردشگری در پاییز
بهترین سفر‌های ساحلی با تور تایلند
دریای زیبای آندمان شما را مدهوش خود می‌کند مخصوصا اگر در یکی از شهر‌های پوکت یا پاتایا اقامت کنید و هر روز صبح برای قدم زنی به ساحل بروید؛ حتی می‌توانید یکی از هتل‌های ساحلی و پنج ستاره آژانس را انتخاب کنید و هر روز صبح با دیدن منظره آبهای زلال دریای آندمان لذت ببرید.
نرخ هتل در تایلند بسیار مناسب است و خدمات خوبی از جمله سالن ماساژ استخر‌های زیبا روبه دریا دارد. در بانکوک می‌شود هتل سه یا چهار ستاره رزرو کرد و بیشتر از فضای شهری استفاده کرد اما در جزیره‌ها بهتر است هتل های لوکسی انتخاب کنید.
بانکوک با داشتن مراکز خرید خوب و قیمت مناسب فرصت خوبی برای خرید‌های سالانه به شما می دهد. به مرکز خرید سیام پاراگون و یا امبی کی سری بزنید یادتان باشد اینجا شهری ‌است که مخصوص خوش گذرانی‌های خیابانی ساخته شده همه جور فروشگاهی می‌بینید و غذاهای خوشمزه خیابانی می‌خورید. در کافه‌های شبانه با اجراهای موسیقی زنده و دیجی‌های مختلف حسابی خوش بذرانید.
تورهای زیادی هم به طور هفتگی توسط آژانس برنامه‌ریزی می شود که به صورت تک مقصدی و دو مقصدی هستند برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما وب‌سایت آژانس مقتدر سیر را بررسی کنید.
به پارک‌های آبی پاتایا بروید و در جزیره پوکت به تماشای ساحل زیبا بنشید و قایق سواری کنید.
تور‌های آژانس مقتدر سیر در جهت رفاه گردشگران در تمامی شهرها برنامه‌ریزی گشت شهری را داده است که یه لیدر فارسی زبان  نیز شما را همراهی می کند.
برای روز های پاییزی یا حتی بهاری و سفر با تور تایلند برنامه‌ریزی کنید و این کشور زیبا را از نزدیک ببینید.

منبع : ویرلن

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه