09 فروردين 1403



شستشوی فرش در فضای مجازی

2.7083333333333 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.71 (12 رای)

شستشوی فرش در فضای مجازیامروز افراد باهوش از تمام فرصت هایی که تکنولوژی های جدید و دنیای مجازی در اختیارشان قرار داده اند بصورت کامل استفاده میکنند.

آنها برای تمام کار های روزمره خود به نحوی برنامه‌ریزی میکنند که هر کاری در کمترین زمان ممکن ، با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام شود.
در دنیای اینترنتی جدید ما میتوانیم اطلاعات بسیاری را از طریق وب سایتهای معتبر دریافت کنیم و هر کالا یا خدماتی که نیاز داریم را بصورت آنلاین سفارش دهیم تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان از خدمات باکیفیت تری هم استفاده کنیم .
درسال های اخیر مردم معمولا شستشوی فرش را به قالیشویی ها سپرده اند اما پیداکردن بهترین قالیشویی و یک مجموعه معتبر سخت است و در مواردی مشکلاتی همچون بدقولی در زمان تحویل فرش و یا بروز مشکلاتی مانند تمیز نشدن کامل و یا پارگی تکه ای از فرش باعث ناراحتی میشود.
یکی از معتبر ترین مجموعه هایی که این روز ها محبوبیت خاصی در سراسر تهران پیدا کرده است شرکت فرش قرمز ( رد کارپت ) است.
این شرکت علاوه بر اینکه اولین کارخانه قالیشویی تمام مکانیزه تهران را در اختیار دارد خدمات منحصر به فردی را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد.
امکان سفارش آنلاین خدمات قالیشویی برای انواع فرش های ماشینی و دستباف و تعهد بالا نسبت به تحویل فرش با بهترین کیفیت شستشو و در زمان مقرر جزء ویژگی های خاص شرکت فرش قرمز است.
ترمیم ریشه و شیرازه فرش ، رنگبرداری و لکه برداری تخصصی ، پرداخت و موگیری، رفوگری و ترمیم فرش نیزجزو خدمات محبوب این مجموعه هستند.
به گزارش ویرلن؛ شرکت فرش قرمز شرق که فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده است جزو مجرب ترین و کارآمدترین شرکتهای خدماتی در زمینه قالیشویی میباشد.این شرکت به منظور ظرفیت سازی در بخش عملیات تکمیلی مبتنی بر تجارت الکترونیک و طی قراردادی با شرکت راگمن کانادا شروع به کار نمود. محدودیتهای تجارت خارجی در سال های بعد منجر به راه اندازی بخش خدمات داخلی این شرکت به عنوان اولین واحد شستشو و خشک کن تمام مکانیزه با استانداردهای روز دنیا در سال 1390 گردید.

شستشوی فرش در فضای مجازی 

با تکمیل این پروژه در سال 1393 ، واحد شستشو و خدمات تکمیلی شرکت فرش قرمز شرق به عنوان بزرگترین و پر ظرفیت ترین واحد مکانیزه قالیشویی در ایران خدمتگزار همشهریان عزیز تهرانی می باشد.

شستشوی فرش در فضای مجازی 

قالیشویی فرش قرمز در سال 1394 عنوان قالیشویی نمونه را بنا به انتخاب اتحادیه قالیشویان و اطاق اصناف به خود اختصاص داد.
جهت مطالعه مطالب آموزشی در رابطه با نحوه شستشوی فرش دستباف و ماشینی و همچنین مشاهده خدمات فرش قرمز به وب سایت  redcarpet.ir مراجعه کنید.

منبع خبر : ویرلن

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه