28 فروردين 1403



نکاتی برای ماندگاری بوی عطر

0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

ماندگاری و دوام بوی عطر چیزی است که همه ما در هنگام خرید، به آن توجه زیادی داریم و شاید پس از رایحه عطر، یکی از اولویت های ما برای انتخاب و خرید، ماندگاری طولانی مدت آن است. گاهی نیز با وجود تمام دقت و هزینه مناسبی که برای خرید یک عطر میکنیم باز هم عطر ما دوام لازم را ندارد.

حتی گاهی شاید به توصیه دوستانمان که عطری را استفاده کرده اند و از ماندگاری آن نیز راضی بوده اند، عطری را خریده ایم ولی برای ما آنقدرها هم که توصیه شده بود ماندگار نبود و در عرض چند ساعت هیچ اثری از آن به مشام نمی رسید. علت چه میتواند باشد؟

پوست سالم و ماندگاری بوی عطر مانند دیگر محصولات آرایش و زیبایی رابطه مستقیمی با هم دارند. سعی کنید پیش از استفاده از عطر پوست خود را کاملاً شسته و تمیز کنید.

اگر بدن شما تعرق زیاد با بوی تندی دارد، هرگز از عطر برای پوشاندن بوی تند بدن استفاده نکنید. در اینصورت بوی عطر به مدت طولانی نمی ماند و سرانجام بوی بدن شما بر عطر غلبه می‌کند. پس قبل از استفاده از عطر بدن خود را شسته و از محصولات بوبر یا ضد تعرق استفاده کنید.

نگران نباشید، بوبرهایی با رایحه ملایم بوی عطر شما را نمی‌پوشاند، بلکه آن را افزایش می‌دهند. بوبرها هر نوع بوی عرق را از بین می‌برند و باعث می‌شوند که رایحه عطر به خوبی بدن شما را خوشبو کند.

توجه کنید که عطر را در محلی از بدن که ماده ضد تعرق زده اید استفاده نکنید.

قبل از استفاده از عطر مطمئن شوید که خراش و زخم روبازی بر روی پوست خود ندارید، زیرا ترکیب عطر با مایعات بدن باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شود.

عطرها در محیط مرطوب ماندگاری بیشتری دارند. قبل از استفاده از عطر، ابتدا حالت پوست خود را ارزیابی کنید؛ آیا پوسته پوسته و خشک است یا مرطوب و سلامت است. اگر پوست شما خشک است، از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا به ایجاد رطوبت و نرمی‌ پوست شما کمک کند. توجه داشته باشید که کرمی‌ انتخاب کنید که مشابه بوی عطر شما باشد، تا ترکیب بوی آنها آزار دهنده نشود. پیش از استفاده از عطر، اجازه بدهید تا کرم نرم کننده به خوبی توسط پوستتان جذب بشود.

مطمئن شوید که قسمتهای حساس بدنتان مرطوب شده است. اصلی ترین بخش های بدن برای پاشیدن عطر مچ، گردن و پشت زانوی شما است.

عطر را بر روی بدن خود بپاشید و اطمینان حاصل کنید که در قسمتهای اصلی قرار گرفته است تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

یادتان باشد که عطر را پیش از پوشیدن لباس به خود بزنید. اگر چه ممکن قسمتهای اصلی که یادآور شدیم با لباس پوشیده شود، اما هنگامی‌که عطر را مستقیما به روی پوست خود بزنید، عطر ماندگاری بیشتری نسبت به زمانی که به روی لباس خود بزنید، خواهد داشت.

اگر پوستی دارید که پس از زدن کرم مرطوب کننده، خشک باقی می‌ماند؛ باید عطر را در طول روز و شب در نقاط مختلف بدن تکرار کنید؛ زیرا پوست خشک عطر را می‌مکد و رایحه آن را زودتر از بین می‌برد.

طبیعتا بوهای تند بیشتر از بوهای ملایم ماندگاری دارند. پس در انتخاب عطر خود دقت کنید.

 

 


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه