10 فروردين 1403



ترفندهای آرایشی برای زیباتر کردن چشم ها

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

797275 621همه خانم ها در زمان #آرایش کردن #وسواس زیادی در آرایش چشم ها به خرج می دهند. در این مقاله ترفندهای آرایشی برای زیباتر کردن چشم ها را عنوان می کنیم.

مهم‌ترین قسمت صورت،چشم‌ها هستند که قطعا تاثیر زیادی روی زیبایی خواهند داشت. برای اینکه چشم‌هایی به مراتب آراسته‌تر داشته باشید، لازم است با دقت بیشتر و البته راه‌های ساده‌تری آنها را آرایش کنید. در همین راستا راهنمایی‌های زیر را از دست ندهید.

ابروهای‌تان را فرم دهید

بعد از چشم‌ها ابروها نقش مهمی در زیبایی شما ایفا می‌کنند. پس سعی کنید ابروهای‌تان را ابتدا تمیز کنید و سپس به آن شکل دهید. این کار نه‌تنها روی صورت شما تاثیر می‌گذارد بلکه آرایش چشم شما را زیباتر می‌کند. پرکردن ابرو خود یک کار دشوار است.

اگر رنگ چشم شما روشن است ابرو‌های‌تان را با سایه ابرو تیره پر کنید، تا رنگ واقعی چشم‌های‌تان برق بیشتری بزند. این نکته را مبتدی‌ها هم می‌توانند به خوبی روی ابروهای‌شان پیاده کنند. پر کردن ابرو یکی دیگر از راه‌های ساده‌ای است که تاثیر زیادی روی آرایش شما می‌گذارد. برای این کار می‌توانید از ریمیل ابرو استفاده کنید.

جداکننده مژه

تمام تلاش‌تان را بکنید تا چشم‌هایی متفاوت داشته باشید. ریمل‌تان را به صورت عمودی نگه دارید و بر سر مژه‌هایتان بزنید تا به صورت تک‌تک از هم جدا شوند.

عطسه، دشمن آرایش

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آرایش‌تان را تکمیل کرده باشید ولی در لحظه آخر یک عطسه نابه‌جا آن را خراب کند. بله، امکان ریزش لکه‌های کوچک سیاه در این مواقع وجود دارد اما شما می‌توانید از شر این لکه‌ها به راحتی خلاص شوید. با استفاده از یک گوش پاکن  یا با قلم‌مو سه صفر و کمی آب به‌راحتی این لکه‌ها را پاک کنید.

797275 621

آرایش چشم با قاشق

قاشق‌ها هم وارد کار می‌شوند؛ اگر در جایی دیدید که دسترسی به ریمل‌های بلندکننده مژه ندارید، می‌توانید از قاشق استفاده کنید. شاید این موضوع خنده‌دار باشد ولی مطمئن باشید که کارساز است. قاشق را پشت مژه قرار دهید و بعد شروع به زدن ریمیل کنید. این کار نه‌تنها باعث می‌شود که مژه بلندتر شود بلکه باعث این می شود تا ریمل به پشت چشم شما نخورد و آرایش‌تان به هم نریزد.

چشم‌های‌تان را با خط چشم متفاوت کنید

استفاده صحیح از خط چشم باعث می‌شود تا چشم‌های شما زیباتر شود. وقتی که شما خط چشم بالا و پایین را به هم وصل کنید چشم با لطبع کوچک‌تر و بسته‌تر نشان داده می شود ولی هنگامی که انتهای چشم را باز می‌گذارید چشم درشت‌تر و چهره شما بشاش‌تر می‌شود.

خط چشم یکی از مناسب‌ترین ابزاری است که در آرایش چشمی مورد استفاده قرار می گیرد و این قدرت را دارد که شما را زیباتر و یا زشت‌تر کند. یکی ازکاربردهای خط چشم در این است که چشم را بزرگ و یا کوچک می‌کند. پس خانم‌هایی که خط چشم‌شان را در قسمت انتهای چشم به هم می‌چسبانند یک اشتباه آرایشی را مرتکب می‌شوند.

سایه سفید، ابروهای شما را بالا می‌برد

همان طور که در نکته اول به آن اشاره کردیم قسمت استخوانی زیر ابرو مکان مناسبی برای زیباسازی آرایش است. پس می‌توانید بعد از اینکه به ابروهای‌تان فرم دادید زیرآن را در قسمت استخوانی با سایه سفید پوشش دهید.

چشم های دودی

مهمانی‌های شب همیشه شما را به این فکر می‌اندازد که چه نوع آرایشی داشته باشید؛ این کار فقط با آرایش دودی امکان پذیر است چون شما را جذاب‌تر و صد البته زیباتر می‌کند. با یک مداد مشکی دور خط چشم‌تان را سیاه کنید و با فرچه سایه آن را پخش کنید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه