10 فروردين 1403



معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده در زمستان

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

Common mistakes using moisturizing creams 600x400با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، در این مقاله از مامی سایت قصد داریم به معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده در زمستان را برای شما عزیزان بپردازیم. پس با ما همراه شوید

پاییز و زمستان فصل‌هایی هستند كه در آنها باید بیش از پیش به سلامت پوست خود توجه كرد. معمولا پوست‌های خشك در این فصول شروع به پوسته ‌شدن یا ترك خوردن می‌كنند و تمام این عوامل باعث می‌شود كه پیری زودرس سراغ پوست شما بیاید. همان‌قدر كه پوست صورت در زیبایی نقش دارد، پوست دستان شما هم در زیبایی موثر  است و  دست‌ها نقش مهمی در زیبایی ایفا می‌كنند.  همچنین مرطوب نگه داشتن دست‌ها در این فصل از مشكلات احتمالی مثل اگزما جلوگیری می‌كند.

Herbacin

گلسیرین بهترین منبع رطوبت

كرم هرباسین به‌دلیل جذب بسیار بالایش انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده روزانه است. با استفاده از این كرم می‌توانید از پوست‌تان در برابر خشكی‌های ناشی از فصل حفاظت كنید.


Dove

مناسب برای دست و بدن

محصولات داو در ایران از محصولات شناخته‌شده‌ای هستند كه طرفداران خاص خودشان را دارند. این كرم به پوست شما ظاهری ابریشمی و نرم می‌دهد و از آنجا که مناسب دست و بدن است، لطافت بی‌نظیری به پوست شما
می‌ بخشد.


Kamil

همه‌كاره‌ها وارد می‌شوند

كرم كمیل در انواع مختلف برای دست و ناخن، ‌ضد‌چروك دست و ترمیم پوست وجود دارد و شما می‌توانید باتوجه به نوع مشكل یا استفاده‌تان یكی از آنها را تهیه كنید. این كرم جذب بالایی دارد و اثری از چربی روی پوست‌تان باقی نمی‌گذارد.

Common mistakes using moisturizing creams 600x400


Nivea soft

مرطوب‌كننده‌ای پرطرفدار

نیوآ سافت كرمی 3 منظوره است كه برای دست، ‌بدن و صورت مناسب است. این كرم نرمی پوست را تجدید كرده و پوست را مرطوب می‌كند. كرم نیوآ حاوی روغن جوجوبا و ویتامین E است و اثربخشی بسیار بالایی دارد.


QV

درمان پوست‌های خشك

محصولات كیو وی معمولا محصولات درمانی پوست هستند.اگر از هر محصولی استفاده کرده اید و نتیجه مطلوبی نگرفته اید می‌توانید محصولات کیو وی را هم امتحان کنید. محصولات این برند استرلیایی بدون عطر بوده و درمانگر انواع خشکی‌های پوستی است. کرم کیووی در 3 سایز 50، 100 و250 گرمی موجود است.


Aveeno

انتخابی باصرفه

این محصول برای پوست‌های دهیدراته شده مناسب است زیرا رطوبت از دست رفته پوست را بازمی‌گرداند. بعد استفاده از Aveeno پوست شما نرم می‌شود و استفاده از آن حالت ارتجاعی و الاستیسیتی پوست را هم افزایش می‌دهد. طبیعی بودن این كرم از دیگر نكات قابل توجه این محصول است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه