10 فروردين 1403



آشنایی با جدیدترین متد رژیم لاغری : رژیم گام

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

stepdietهمه افرادی که #اضافه #وزن دارند به دنبال شیوه های جدید رژیم های لاغری هستند. در این مقاله اطلاعاتی در مورد متد جدید رژیم لاغری به نام "گام" را منتشر می کنیم.

رژیم لاغری گام چیست؟

به نقل از Webmd، رژیم غذایی گام، تلفیقی از الگوهای صحیح غذا خوردن و ورزش صحیح، بدون برنامه‌های سخت رژیم غذایی است.داستان رژیم غذایی گام ساده است،  پیاده روی به اندازه 10 هزار گام در روز و کاهش سهم وعده‌های غذایی به یک چهارم. در واقع رژیم غذایی گام بر این اصل استوار است، حرکت بیشتر، خوردن کمتر.این رژیم درواقع یک برنامه پیاده روی است که،  توسط دکتر جیمز ا هیل ( James o.Hill) و دکتر جان سی پیتر ( John C.Peter) ابداع شده و سبب کاهش وزن میلیون ها آمریکایی گشته است.

stepdiet

رژیم غذایی گام کمک می‌کند تا افرادی که برنامه‌های رژیمی سخت دارند، به آرامی فعالیت‌های روزانه خود را با شمارش گام‌هایشان افزایش دهند. این تغییرات در شیوه زندگی برای کنترل وزن موفق و دائمی، بسیار مؤثر است. رژیم غذایی گام به شما اجازه می‌دهد هر آنچه می‌خواهید بخورید، البته تا زمانی که میزان سهم وعده‌های غذایی معمول خود را تا حدود 25 درصد کاهش دهید. سپس مصرف روزانه خود را با برداشتن گام‌های زیادی که از 2000 عدد شروع شده و افزایش آن به 10000 عدد، در هر روز متعادل سازید.

غذاهایی مانند میوه‌ها و سبزیجات، غلات کامل، لبنیات کم چرب، پروتئین بدون چربی، چربی‌های سالم توصیه می‌شود. در واقع در رژیم غذایی گام هیچ ماده خوراکی خاصی ممنوع نیست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه