30 فروردين 1403



اگر می خواهید لاغر شوید گلابی بخورید

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

golabiهمانطور که می دانید #گلابی خواص بسیار زیادی دارد. یکی از خواص گلابی، لاغر شدن و کاهش #وزن است. در این مطلب اطلاعاتی راجع به همین موضوع برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

با مصرف گلابی می‌توان خطر ابتلا به چاقی را کاهش داد.

در این مطالعه پزشکان دانشگاه دولتی ایالت لوئیزیانا آمریکا اظهار داشتند: افرادی که به طور مرتب میوه گلابی را در رژیم غذایی‌شان می‌گنجانند سایز دور کمر کوچکتری دارند. علاوه بر این، این افراد نسبت به کسانی که این میوه را در رژیم غذایی خود قرار نمی‌دهند، 35 درصد کمتر به چاقی مبتلا هستند.

دکتر «کارول او نیل» نویسنده ارشد این مطالعه گفت: رابطه میان مصرف گلابی و کاهش وزن بدن قابل توجه است. در این بررسی مشاهده کردیم دریافت فیبر خوراکی موجود در این میوه می‌تواند محرکی برای کاهش وزن باشد.

golabi

در طول این مطالعه رابطه بین مصرف گلابی تازه با دریافت مواد مغذی، کیفیت رژیم غذایی، دسترسی به مواد مغذی و فاکتورهای خطرزای بیماری‌های قلبی عروقی در افراد بزرگسال بررسی شد و نتایج تن نشان داد: افرادی که به طور مرتب گلابی مصرف می‌کنند، عادات غذایی سالم‌تری دارند. همچنین مصرف این میوه موجب می‌شود بخشی از نیاز افراد به ویتامین‌های C، فیبر خوراکی، منیزیم و پتاسیم تامین شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه