09 فروردين 1403



درمان بوی بد دهان و دندان درد با روش های طبیعی

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

teeth00در این مقاله می خواهیم برای کسانی که همیشه با درد دندان و بوی بد دهان مواجه اند، نکاتی در مورد درمان بوی بد دهان و دندان درد با روش های طبیعی عنوان کنیم.

امروزه بازار مملو از خمیر دندان ها و دهان شویه های حاوی مواد شیمیایی  مانند ماده ای به نام سدیم لوریل سولفات است  که زخم های دردناک در دهان ایجاد می کند. بهتر است که استفاده از این مواد را کنار بگذاریم و به محصولاتی حاوی ماده طبیعی از جمله گیاهان روی بیاوریم. از طرفی این روزها خمیر دندان و دهان شویه های زیادی نیز به چشم می خورد که دارای ماده طبیعی است. برخی از گیاهانی که در این خمیر دندان ها استفاده می شود، قابلیت زیادی  در از بین بردن باکتری دارد که عبارت است  از:

 
آلوئه ورا

کافی است ژل موجود در برگ آلوئه ورا را که سر شار از ویتامین E است به قسمت های موثر بمالید تا در کمترین مدت مشکل بر طرف شود.

 
درمان دندان درد با روغن میخک

روغن میخک را به دندانی که درد می کند بمالید. اما به خاطر داشته باشید که تسکین درد موقت است و هر چه سریع تر باید به دندانپزشک مراجعه کنید .

 
روغن درخت چای برای پوسیدگی دندان

این روغن بیماری های متعددی از جمله بیماری لثه و پوسیدگی دندان را برطرف می کند.کافی است چند قطره از روغن را به آب ولرم اضافه  و غرغره کنید.

 
کالاندولا التهاب لثه های تان را برطرف می کند

لثه های ملتهب مانع می شود که از خوردن لذت ببرید. اما با غرغره کردن دمنوش این گل می توانید التهاب دندان را بر طرف کنید.برای پیش گیری از بازگشت بیماری به دندانپزشک مراجعه کنید.

teeth00

 
چریش بوی بد دهان تان را از بین می برد

برای بر طرف کردن بوی دهان به جای استفاده از دهان شویه هایی که احساس سوزش و خشکی در دهان ایجاد می کند، برگ های چریش را بجوید.

 
نعناع یکی دیگر از مواد طبیعی برای خوشبوکردن دهان است

این ماده طبیعی در محصولات متعدد یافت می شود. کافی است با محلولی از چند قطره از روغن نعناع و آب ولرم غر غره کنید تا باکتری های بو زا از بین برود.

 
مریم گلی برای درمان التهاب لثه

نوشیدن این دمنوش برای رفع التهاب لثه مفید است.خاصیت ضد التهابی این گیاه درد و ورم لثه را بر طرف می کند.غر غره کردن با این گیاه برای رفع گلو درد، زخم دهان و بوی نامطبوع دهان نیز مفید است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه