31 فروردين 1403



افزایش درد زایمان با کمبود ویتامین D

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

Vitamin Dکمبود #ویتامین D در #بدن مشکلات زیادی را به وجود می آورد. اما به تازگی محققان پی برده اند که کمبود این ویتامین باعث افزایش درد زایمان می شود. در این مقاله به جزییات این خبر می پردازیم.

نتایج یک بررسی‌ جدید نشان داد کمبود ویتامین D می‌تواند زایمان زنان را با درد بیشتری همراه کند. کمبود ویتامین D در طول بارداری به خصوص در زنانی که از رژیم‌های غذایی نامناسب استفاده می‌کنند و کمتر در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، شایع است.

در این بررسی که در آمریکا انجام شد 93 زن باردار حضور داشتند که سطح ویتامین D در بدن آنان پیش از زایمان کنترل شد. در ادامه متخصصان اندازه گیری کردند که هر یک از این زنان هنگام وضع حمل به چه میزان داروی مسکن درد نیاز پیدا کرده‌اند.

Vitamin D

نتایج نشان داد زنانی که سطح ویتامین D آنان پایین بود نسبت به گروه دیگر بیشتر به داروی مسکن نیاز داشتند. زنان اغلب در دوران بارداری با کمبود ویتامین D مواجه هستند و به همین دلیل هنگام زایمان درد بیشتری را تجربه می کنند.

بر اساس این مطالعه متخصصان توصیه می کنند سطح ویتامین D زنان قبل از بارداری و در طی آن اندازه گیری شود تا در صورت کمبود این ویتامین نسبت به اصلاح آن اقدام گردد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه