31 فروردين 1403



۴ نوع ابراز عشق مرد‌ها به همسرشان

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
شاید با دیدن علائمی که در این نوشتار برشمرده‌ایم بتوانید تشخیص دهید و امیدوار شوید که شوهرتان همچنان عاشق شماست.

احساسات، بویژه نوع عاشقانه آن، برای زنان مثل موسیقی است که در آسانسور پخش می‌شود. صدای آن را به آرامی در پشت سرمان می‌شنویم، اما بیشتر اوقات آن را گوش نمی‌دهیم.

فرستادن پیامک‌های بامزه

فرستادن پیش‌پا افتاده‌ترین و مسخره‌ترین پیامک‌ها از جانب او نشان می‌دهد که مست عشق شماست. به عنوان مثال، وقتی به شما پیام می‌دهد که «دارم خرمالو می خورم» در حالی که شما از خرمالو متنفرید، یا «همین الان گربه ای را دیدم و یاد تو افتادم که چقدر از گربه می ترسی»، در واقع منظورش این است که «یادم هست که تو خرمالو دوست نداری» همچنین دارد می‌گوید، «ای کاش همین الان تو و آن گربه زشت، اینجا پیش من بودید.»

تماس تلفنی بی دلیل

مردها تنها به سه دلیل گوشی تلفن را برمی‌دارند: برای انجام کاری، در مواقع اورژانسی، یا شنیدن صدای کسی. و اگر شما همکار او یا تلفنچی اورژانس نیستید و شوهرتان هم تماسی تلفنی گرفته اما صحبتهایی می‌کند که فقط صحبت کرده باشد! پس فقط می‌خواهد صدای شما را بشنود و این یکی دیگر از نشانه‌های واقعی عاشق بودن اوست .

پاسخ پیامک هایتان را می دهد

زنها زمانی پیامک ارسال می‌کنند که جوابی دریافت کنند، درست است؟ پس اگر همسر شما دیگر برایتان پیامکی نمی‌فرستد، مفهومش آن است که شما پاسخ پیامک‌های او را نداده‌اید و یا اعتراضی کرده‌اید که او بهتر دیده بهانه ای برای ناراحتی مجدد پیش نیاید.

به نظرت چی خوبه؟

«روی کارت تولد مادرم چی بنویسم؟»، «کفشام به این شلوار میاد؟»، «کدام رنگ ژاکت خوبه برای پدرم بخرم؟» مردها چنین سوالاتی را تنها زمانی می‌پرسند که هورمون‌های عشقشان لبریز شده باشد. اگر این جملات را طوری تفسیر کنید که شوهرتان نمیداند چه کند یا از خودش فکر خاصی ندارد، در واقع به عشق میان خودتان و او لطمه زده‌اید. فقط کافی است جلوی چنین جملاتی یک عبارت «به نظرت» بگذارید و بدانید که او دارد نظر شما را و به دلیل اهمیتی که برایش دارد میپرسد: «به نظرت روی کارت تولد مادرم چی بنویسم؟»، «به نظرت کفشام...»


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه