09 فروردين 1403



وسایل ضروری در کیف شما!

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

اغلب بانوان عادت به حمل کيف‌هاي دستي سنگين دارند که اغلب وسايل موجود در اين کيف ها زائد و تنها باعث خستگي و بروز خطر "کمر درد" مي‌شود.


پزشکان با توجه به فرا رسيدن فصل سرما توصيه مي‌کنند بانوان برخي لوازم ضروري را در کيف دستي خود قراردهند تا به اين ترتيب ميزان محافظت آنها در برابر ابتلا به انواع بيماري‌ها مانند سرماخوردگي و يا "آنفولانزاي فصلي" بالا رود.

گفتني است از جمله وسايل ضروري،"ژل آنتي باکتريال" است که به ويژه پس از استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي و يا به هنگام دست زدن به اشيا مختلف مي‌تواند مانع از انتقال ميکروب ‌ها و بيماري‌ها به فرد شود.

از جمله ديگر وسايل ضروري دستمال کاغذي و دستکش است که مي‌توانند به ويژه هنگامي که فرد در تماس با افراد بيمار قرار دارد باعث محافظت از او شود؛ پزشکان در عين حال توصيه اکيد مي‌کنند که افراد در حفظ بهداشت کيف دستي خود بکوشند و از استفاده از دستمال‍‌‌ هاي کاغذي بدون محافظ و رها شده در کيف جدا خود داري کنند. زيرا در اين حالت، اين دستمال کاغذي سرشار از ميکروب و آلودگي است.

همچنين توصيه مي‌شود دستکش ها به صورت دوره‌اي شسته شوند و بهتر است از دستکش با رنگ‌هاي روشن استفاده شود تا فرد بهتر بتواند زمان شستشوي دقيق را تشخيص دهد.

شستشوي دستکش بويژه هنگامي که در معرض رطوبت قرار مي‌گيرد، بسيار اهميت دارد و بی توجهی در اين کار مي‌تواند باعث سرايت بيماري‌هاي مختلف شود.

گردآوری و ارائه: مامی سایت

منبع: افکارنیوز


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه