01 ارديبهشت 1403



دختران نوجوان بخوانند!

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

زمانی که شما در این بازه زمانی از مراحل زندگی تان قرار می گیرید، بدن شما تصمیم می گیرد تغییرات زیادی انجام دهد. موهای شما شروع به رشد در محلهای جدیدی می کند، سینه ها شروع به رشد می کند و اولین قاعدگی خود را نشان می دهد.

باید متذکر شد که شما تنها نیستید. هر زنی به تنهایی این تغییرات را طی میکند. ما می توانیم به شما توصیه هایی برای زمان بلوغ ارائه دهیم. ما در اینجا مطالبی را جمع آوری کردیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا از این مرحله از زندگی خود لذت ببرید و بتوانید وجه مثبت این دوران را که فقط و فقط یکبار در زندگی شما به وقوع می پیوندد را حس کنید.

اولین قاعدگی: معمولاً زمان قاعدگی در دختران متفاوت است. اگرچه بیشتر دختران قاعدگی خود را بین سنین 11 تا 13 سالگی تجربه می کنند، اما ممکن است قاعدگی در سنین 9 تا 16 سالگی نیز به وقوع بپیوندد.

نشانه های قاعدگی: شما قبل از قاعدگی، تغییراتی در بدن خود احساس می کنید که می تواند نشانه هایی را برای فهمیدن زمان قاعدگی به شما ارائه دهد. در زمان بلوغ، زمانی که بدن برای فعالیت های جنسی بالغ میشود، بعضی از تغییرات زیر مانند پریود که یکی از این علامت هاست بعنوان سیگنال عمل می کند.

رشد پست ان ها: سه تا چهار سال به طول می انجامد تا پس تان ها به اندازه اصلی خود برسد. بطور کلی قاعدگی شما تقریباً دو سال بعد از بزرگ شدن ابتدایی پست ان ها به وقوع می پیوندد.

رشد موهای تناسلی: بعد از اینکه پستانها شکل کلی خود را به دست آورد، موهای ناحیه تناسلی شروع به رشد می کند. در ابتدا موها نرم و نازک می باشد و سپس ضخیم تر می گردند. پریود شما معمولاً یک تا دوسال بعد از رشد موهای تناسلی آغاز می شود.
ترشحات: سومین علامت که شما در ابتدا تجربه می کنید، ترشحات واژینال می باشد که می تواند سفید یا زرد باشد. قاعدگی معمولاً یک تا چند ماه بعد ایجاد می شود.

برنامه ریزی کنید: به این دلیل که هر فردی دارای زمان قاعدگی منحصر به فرد خود است، برنامه ریزی برای خود بسیار مفید است. بیشتر دختران جوان برای قاعدگی ابتدایی خود از نوار بهداشتی استفاده می کنند. خونریزی های ابتدایی بسیار کم است و در نتیجه ایده مناسبی است اگر شما در کیف مدرسه خود نوار بهداشتی پاکیزه داشته باشید تا همیشه احساس راحتی بكنید. ( لینك محصولات نوار بهداشتی )

منبع: http://www.adpvuokko.com


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه