31 فروردين 1403



فال روزانه 11 تیر 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omen متولدین ماه فروردین

شما در دوره ای پر از مشکلات و سختی ها قرار دارید و امروز خودتان و توانایی هایتان را زیر سوال برده اید. شما به شخصیت خودتان فکر می کنید و احساس می کنید که شاید همه این مشکلاتی که دارند شما را در خود غرق می کنند تنها از خودتان ریشه می گیرند. این افکار فقط عملکرد شما را ضعیف تر از این که هستند خواهند کرد و حساسیت شما اجازه عملی کردن ایده هایتان را از شما خواهد گرفت. بهتر است به جای سرزنش کردن خودتان، وقت و انرژیتان را روی حل مشکلات متمرکز کنید. در زندگی شما آزادی بیشتر یک رویاست تا یک واقعیت! وقت آن رسیده است که کمی به روح خود توجه کرده و برای خودتان وقت بگذارید.

متولدین ماه اردیبهشت

شما از این که مورد توجه و احترام دیگران قرار بگیرید و آنهایی که در اطرافتان قرار دارند را رهبری کنید لذت می برید. امروز این فرصت را به شما خواهد داد تا توانایی های مدیریتی خود را به نمایش بگذارید. شما مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته می شوند را با روی باز خواهید پذیرفت و با ذکاوتی که دارید به چالش هایی که در پیش رو دارید غلبه خواهید کرد. با این همه نباید فراموش کنید که متواضع باشید و برای نشان دادن خودتان بیش از اندازه سر و صدا به راه نیندازید. حواستان به این موضوع باشد که مرز بین رویا و توهم خیلی باریک است، به ویژه اگر برای پی بردن به حقیقت هیچ تلاشی نکنید و چشم خود را به واقعیت ها ببندید.

متولدین ماه خرداد

شما شخصیتی پویا دارید، اما با توجه به شرایط کیهانی باید سعی کنید امروز انرژی خود را صرف بحث های بیهوده نکنید. سعی کنید منطقی رفتار کنید و از هر فرصتی برای کنار آمدن با دیگران استفاده کنید. با این کار قدرت خودتان را حفظ کرده و خیلی سریعتر و راحت تر به اهدافتان دست پیدا خواهید کرد. این که شما به سادگی می توانید ساعت های طولانی برای موفقیت پروژه هایتان وقت بگذارید بر هیچ کسی پوشیده نیست. اما همکاران و اطرافیانتان نمی توانند به راحتی با شما همگام شوند، انرژی بیش از حد شما باعث می شود آنها از شما جا بمانند و در تلاش برای رسیدن به شما خسته شوند و یا حتی جا بزنند.

متولدین ماه تیر

امروز شما می توانید خیلی راحت سر صحبت را باز کرده و یک راست بروید سراغ مطلب و حرفی که می خواهید را بزنید و بدون این دست و آن دست کردن اصل مشکل را مورد بحث قرار دهید. یادتان باشد که دنیا مدام در حال تغییر است و اگر می خواهید که به اهدافتان دست پیدا کنید باید خودتان و کارهایتان را زیر ذره بین قرار داده و با ذهنی باز اوضاع را بررسی کنید و خودتان را با شرایط وفق دهید . پیش از آن که خیلی دیر شود دست به کار شوید. اگر برای کارهایتان برنامه داشته باشید سرتان اینقدر شلوغ نمی شود که از زندگی خصوصیتان باز بمانید و از عزیزانتان فاصله بگیرید. امروز فرصت بسیار خوبی است که این بی توجهی را جبران کنید و عشقتان را به کسی که دوست دارید نشان دهید.

متولدین ماه مرداد

امروز به ویژه وقتی به خانواده و مسائل خانوادگیتان نگاه می کنید، خوبی ها و زیبایی های زندگی را نسبت به مشکلات و سختی های آن خیلی بیشتر و راحت تر می توانید ببینید. ولی اگر طوری برخورد کنید که انگار مسئله مهمی در میان نیست و چشمتان را به روی واقعیت ها ببندید ناگهان مجبور خواهید شد در برخورد با حقیقتی تلخ از خواب شیرینتان بیدار شوید. شما وقتی در یک گروه قرار می گیرید قدرت فوق العاده ای از خودتان نشان می دهید، اما گاهی در ارتباط برقرار کردن با دیگران زیاد خوب عمل نمی کنید. خوب قرار نیست که همیشه و در همه چیز موفق باشید؛ شما فردی اجتماعی هستید که خیلی راحت در دل بقیه جا باز می کند، اما حتی شما هم گاهی باید صبر کنید تا مورد توجه قرار بگیرید.

متولدین ماه شهریور

شما همیشه خواسته اید که دنیا را تغییر دهید و از در میان گذاشتن رویاهایتان با دوستان خود لذت می برید. اما امروز شور و شوق همیشگیتان برای دنبال کردن این رویاها و عملی کردن آنها را ندارید. راه و روش خودتان و انتخاب هایتان را زیر سوال می برید و فکر می کنید شاید اصلا آدم مناسبی برای این کارها نباشید. سعی نکنید خودتان و کارهایتان را توجیه کنید، دوستانتان شما را همین طوری که هستید قبول دارند و تحسین می کنند. یکی از دوستان نزدیک یا اقوامتان به خاطر شما میدان را خالی خواهد کرد تا به شما نشان دهد که چقدر برایتان اهمیت قائل است، ولی نیت خوب آنها ممکن است اثراتی معکوس داشته باشد و به ضرر شما تمام شود.

متولدین ماه مهر

شما دوست دارید برای همه چیز برنامه ریزی کنید و همه را تحت نظر داشته باشید. نیاز به مدیریت و رهبری و به عهده گرفتن مسئولیت همه کارها وجود شما را در بر گرفته است، اما امروز از آن روزهایی است که هم به نفع خودتان و هم به نفع اطرافیانتان است که به حرف های آنها گوش بدهید و دست از تلاش برای کنترل همه بردارید. درست است که براتان سخت است و اصلا به این وضعیت عادت ندارید، اما برای مدتی خودتان را آزاد بگذارید. شما نیاز دارید زمانی را به خودتان و مسائل شخصیتان رسیدگی کرده و به رشد شخصیت خود کمک کنید و نمی توانید تمام وقتتان را صرف این کارها کنید. اگر نیاز به کمک دارید با اشخاص مورد اعتماد خود مشورت کنید.

متولدین ماه آبان

آدم های عجیب و غریب که شخصیتی مرموز و پیچیده دارند همیشه شما را به خود جذب می کنند. اما چیزی که از این جذابیت منحصر به فرد برای شما مهمتر است احساس آزادیتان است، به همین دلیل هم باید سعی کنید در رابطه هایی که امروز شروع می کنید دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید، زیرا ممکن است آزادی خود را به خطر بیندازید. اکنون زمان آن رسیده است که به دنیای درون خود توجه بیشتری داشته باشید، شما نمی توانید تا ابد از واقعیت های زندگی خود فرار کنید و دیر یا زود باید با آنها روبرو شوید. با داشتن کمی جسارت و مسئولیت پذیری خواهید توانست با پیچیده ترین مشکلات و مسائلی که از آنها فراری هستید هم مواجه شوید.

متولدین ماه آذر

امروز ثبات شما را از بین خواهد برد! شما سعی دارید زندگی خود را روی پایه و اساس جدیدی بساید و به همین دلیل هم مجبور خواهید بود زاویه دید و نگرش خودتان را تغییر دهید. همچنین باید درک بالای خودتان که شما را قادر به کنار آمدن با شرایط مختلف می کند را به کار بگیرید. باید به طور کامل آگاه و هوشیار باشید و لحظه به لحظه آماده باشید تا با هر چیزی روبرو شوید. اجازه ندهید هیچ چیزی شما را به تسلیم واداشته و یا نا امید کند.به خطر انداختن موقعیت امنی که دارید و ثباتی که در زندگیتان وجود دارد شاید دشوار به نظر برسد، اما برای رشد شما و زندگیتان ضروری است و باید ترس و وحشت را کنار گذاشته و آغوش خود را به روی ناشناخته ها باز کنید.

متولدین ماه دی

شما گاهی بیش از اندازه خودتان را درگیر کارها و پروژه هایتان می کنید، اما امروز مجبور خواهید شد تکلیف خودتان را با اطرافیانتان مشخص کنید. در این که شما با کار کردن آن هم به صورت طولانی مدت و به شکلی خستگی ناپذیر، برای اطمینان حاصل کردن از موفقیت پروژه هایتان هیچ مشکلی ندارید شکی نیست، اما خانواده و دوستان و حتی همکارانتان نمی توانند خودشان را با شما هماهنگ کنند. شما بیش از اندازه انرژی دارید و کنار آمدن با شما گاهی غیر ممکن به نظر می رسد. اگر این طور ادامه بدهید خیلی زود خواهید دید که هیچکس دور و برتان باقی نمانده است و همه را در راه رسیدن به اهداف حرفه ای خود از زندگیتان خط زده اید.

متولدین ماه بهمن

شما ذهنیت قبلی خود را فراموش کرده و خودتان را برای تجربه های تازه آماده کرده اید. چنان سرحال و سرزنده اید که به خاطر نمی آورید تا به حال چنین بوده باشید. به احتمال زیاد با شخصی دیدار خواهید داشت که تاثیرات مثبتی روی شما و کارهایتان در چند روز آینده خواهد گذاشت. شاید نباید اینقدر تلاش کنید تا دیگران هم به مسائل از زاویه دید شما نگاه کنند. در هر صورت دوستان و نزدیکانتان شما را همینطور که هستید دوست دارند. رویاهایتان را دنبال کنید و به جای این که تسلیم محدودیت هایتان شوید سعی کنید فرصت هایی که دارید را ببینید. دست از دودلی و تردید بردارید و انتخاب کنید، شما نمی توانید تا ابد بر سر دو راهی بمانید، دیر یا زود بالاخره باید شریک راهتان را انتخاب کنید.

متولدین ماه اسفند

امروز حتی اگر بخواهید فرار کرده و یک گوشه پنهان شوید هم همه به سادگی می توانند بفهمند که در سر و دلتان چه می گذرد. نیازی ندارد که بیش از حد تلاش کنید که چیزی را از دیگران مخفی نگه دارید. کسانی که به شما نزدیک هستند وقتی به انگیزه واقعی شما پی ببرند از تصمیماتتان بیشتر حمایت خواهند کرد. روابط خصوصی شما از چنان کیفیتی برخوردار هستند که به شما برای زندگی انگیزه و هیجان می بخشند. به همین دلیل هم احساسات شما نقش مهمی را در برنامه ها و کارهایتان ایفا می کنند. در واقع شما توسط احساسات خود هدایت می شوید و همه چیز به آنها بستگی دارد. امروز خوشبختانه با افرادی دیدار خواهید داشت که به شما انگیزه زیادی خواهند بخشید.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه