30 فروردين 1403



فال روزانه 29 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز احساس می کنید که هیچ انرژ ی و توانی برایتان باقی نمانده است و دلتان می خواهد بیخیال همه چیز بشوید و چشمتان را به روی همه چیز ببندید، اما اکنون زمان خوبی برای تسلیم شدن نیست. شاید امروز بهترین روز زندگیتان نباشد، اما این بدان معنی نیست که باید روی همه چیز خط باطل کشیده و خودتان را در گوشه خانه زندانی کنید. شاید حال و هوایتان مثل همیشه نباشد، اما شما این توانایی را دارید که خودتان را از این وضعیت بیرون بکشید. کافی است کمی انعطاف پذیری نشان دهید و خودتان را با شرایطی که برایتان پیش می آیند تطبیق دهید؛ قدرت درونی خودتان و توانایی هایتان را دست کم نگیرید!

متولدین ماه اردیبهشت

انرژی شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و توانایی فوق العاده ای در اختیار دارید که به شما این فرصت را می دهد تا هر شرایطی را به نفع خودتان تغییر دهید. شما قدرت بی نظیری در تغییر دادن شرایط بد و تبدیل کردن آنها به موقعیت های خوب دارید و خیلی خوب می دانید چطور روحیه دیگران را حتی وقتی در بدترین شرایط ممکن قرار دارند تغییر دهید. با این همه امروز ممکن است برخی مسائل احساسی در حدی باشند که نتوانید به راحتی با آنها کنار بیایید. نگران نشوید، این موضوع ربطی به رابطه عاطفیتان ندارد، اما بعضی ها چنان رفتارهای تندی از خودشان نشان می دهند که برایتان قابل هضم نیست؛ سپرهای دفاعیتان را آماده کنید.

متولدین ماه خرداد

هر گاه می خواهید در مورد مسئله ای خیلی مهم، احساسی و یا عمیق صحبت کنید طرف مقابلتان ذوقتان را کور می کند؟ امروز احساس می کنید که نمی توانید با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید و تلاش هایتان برای بیان افکار و احساساتتان موفقیت آمیز نیستند. موضوع اصلی این است که شما می خواهید همه چیز را خیلی جدی و عمقی بررسی کنید، اما انگار دیگران با مسائل خیلی سطحی برخورد می کنند. به جای این که بجنگید تا دیگران را مثل خودتان کنید بهتر است به دنبال آنهایی باشید که نگرش و احساساتی شبیه به خودتان داشته باشند. امروز کنترل کردن جزر و مدهای قلبتان کار دشواری خواهد بود و ممکن است با رفتارتان عشقتان را از خودتان آزرده کنید.

متولدین ماه تیر

امروز اگر خودتان بخواهید برای شما روز خوبی خواهد بود. شما تمام توان و انرژی خود را در اختیار دارید و حالتان خیلی هم خوب است، پس بهتر است به جای استفاده از این فرصت با بهانه کردن یک سردرد کوچک خودتان را در خانه حبس نکنید. به جای این که همه چیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و زندگی دیگران را نقد کنید حواستان را به زندگی خودتان جمع کنید و ببینید برای بهتر کردن زندگی خودتان چکار باید بکنید و چه انتخاب هایی برایتان امکان پذیر هستند. ممکن است در محل کارتان با رفتارهایی که از خودتان نشان می دهید همکارانتان را شگفت زده کنید. درست در لحظه ای که هیچ کس انتظار ندارد چنان خشمگین خواهید شد که همه از دستتان فرار خواهند کرد!

متولدین ماه مرداد

امروز این طور به نظر می رسد که  کارها آن طوری که شما دلتان می خواهد پیش نمی روند. ذهن منطقیتان به شما می گوید که همه چیز روبراه است و برای حرکت کردن و پیشروی چراغ سبز به شما نشان می دهد، اما صدایی از درونتان می گوید که واقعیت چیز دیگری است. شاید نشانه ای برایتان فرستاده شده است تا به شما بگوید که یک جای نقشه ها و برنامه هایتان ایراد دارد و باید یک بار دیگر آنها را با دقت بیشتری از نظر بگذرانید. شما امروز این انرژی و توانایی را در اختیار دارید تا به دیگران کمک کنید خودشان را از بندهایی که از روزمرگی برای دست و پای خودشان درست کرده اند رها کنند و از شر آنچه به کارشان نمی آید رها شوند.

متولدین ماه شهریور

امروز کارهایتان آشفته و بدون حساب و کتاب هستند، اما مدام می خواهید کارهای خودتان را با ربط دادن آنها به اهداف بزرگ توجیه کنید. در واقع حقیقت ماجرا این است که امروز بیشتر به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید و نمی توانید ذهن خود را روی انجام کارهای دقیق و حساب شده متمرکز کنید. کوچک ترین چیزها هم برای وسوسه شدن شما و رها کردن کارها و مسئولیت هایتان کافی هستند، اما این لذت های زودگذر در نهایت رضایت خاطر چندانی برای شما به همراه نخواهند داشت و به هیچ عنوان نمی توانند با لذتی که از انجام موفقیت آمیز کارهایتان به دست خواهید آورد برابری کنند، پس با تمام وجود سعی کنید به وسوسه های درونی خود غلبه کنید.

متولدین ماه مهر

هر چند امروز از آن روزهایی است که فقط دلتان می خواهد استراحت کنید، اما احساس می کنید که چنین امکانی برایتان وجود ندارد. صدایی از درونتان به شما می گوید که باید کار کنید و امروز برای شما روز استراحت کردن نیست. به جای این که بیخیال این ندای درونیتان شده و تمام روز را با عذاب وجدان دست و پنجه نرم کنید هر چه سریعتر به سراغ انجام کارهایی که در انتظارتان هستند بروید تا بتوانید ساعات پایانی روز را بی آن که اضطراب و نگرانی و یا عذاب وجدان داشته باشید هر چقدر که دلتان بخواهد استراحت کنید. امروز اعتماد کردن به دیگران بسیار دشوار به نظر می رسد، زیرا آنها بی هیچ توضیحی تعهدات خود را عملی نخواهند کرد!

متولدین ماه آبان

امروز از آن روزهایی است که انگار دنیا با شما همراه است. احساس می کنید بسیار قوی شده اید و می توانید با یک پرش به اوج بلندترین ساختمان ها صعود کنید. از این فرصت بهره ببرید و آن کارهایی که مدت ها دلتان می خواسته شروع کنید اما از انجام آنها وحشت داشته اید را انجام بدهید. شما در حال حاضر انرژی و اعتماد به نفس بسیاری را در اختیار دارید و تقریبا در انجام هر کاری که امتحان کنید موفق خواهید بود، پس وقت با ارزش خودتان را با کارهای بیهوده ای مثل تلویزیون نگاه کردن و یا چرخیدن در شبکه های اجتماعی مختلف هدر ندهید. مخصوصا باید سعی کنید از ساعات اولیه روز بیشترین بهره ممکن را ببرید، زیرا با گذشت زمان این توانایی فوق العاده کاهش خواهد یافت.

متولدین ماه آذر

با وجود این که روزهای شما پر از کار و فعالیت هستند، شب که به رختخواب می روید با فکر کردن به کارهایتان احساس می کنید که کار چندانی انجام نداده اید. و حالا این موضوع باعث تحلیل رفتن و پراکندگی انرژی شما شده است.  زمان آن فرا رسیده است که کارهایتان را اولویت بندی کنید. نگاهی به کارهایی که هر روز انجام می دهید بیندازید و ببینید کدام کارها را برای دیگران و کدام ها را برای خودتان انجام می دهید. از دیدن بی انصافی ای که در حق خودتان می کنید و عدم رعایت اعتدال قطعا شگفت زده خواهید شد. امروز فرصت را عنیمت شمرده و با خودتان قرار بگذارید هر اری که انجام می دهید فقط برای خودتان باشد و نه دیگران!

متولدین ماه دی

امروز احساسات و کارهایتان به خوبی با هم هماهنگ و هم جهت شده اند و این بدان معناست که شما دارید کارهایی را انجام می دهید که با خود واقعی و باورهای حقیقیتان تطابق بیشتری دارند. این هماهنگی فوق العاده شما را از دردسرها و مشکلات دور نگه خواهد داشت و کمک خواهد کرد که روی انجام کارهایتان متمرکز شوید و بهترین نتیجه های ممکن را به دست بیاورید. تا وقتی بر اساس باورهای قلبی خود پیش بروید هیچ نیازی به توجیه خودتان و کارهایتان حس نخواهید کرد. شما مدام سعی دارید تا بر نفس خود غلبه کنید و خیلی راحت از نیازهای خود چشم پوشی می کنید، اما گاهی هم لازم است مثل هرکس دیگری به نیازهای خود کمی توجه کنید.

متولدین ماه بهمن

امروز شاید از لحاظ عاطفی احساس کنید که در موقعیت دشواری گرفتار شده اید. شاید احساس کنید که دیگران قلب مهربان و حساس شما را درک نمی کنند و قدر آن را نمی دانند. شاید بهتر باشد که خودتان را زیاد با دیگران درگیر نکنید و تا جای ممکن در خانه بمانید و از کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند لذت ببرید. لزومی ندارد که مدام در حال حرکت و انجام یک کاری باشید، گاهی بهترین کاری که می شود انجام داد این است که هیچ کاری نکنید! اجازه ندهید دیگران شما را با حرف زدن و به کار گرفتن راه های مختلف برای توجیه کردن خودشان شمارا مجبور به انجام کارهایی بکنند که خودتان تمایلی به آنها ندارید.

متولدین ماه اسفند

امروز انگار شما زره ای نامرئی به تن دارید که شما را در نبردی که در پیش رو دارید محافظت خواهد کرد. یک جایی در دنیای شما تنش و چالش در حال شکل گرفتن است، شاید مشخص نباشد و حتی خیلی بزرگ هم نباشد، اما هست. اما خوشبختانه شما برای رویارویی برای آن آمادگی لازم را دارید و سیاست و ذکاوت شما در خدمتتان است. امروز کارهای مهمی برای انجام دادن دارید، پس درهای دنیای خیالاتتان را محکم ببندید و روی انجام کاهایتان تمرکز کنید. درست است که شما آدمی نیستید که بخواهد از زیر انجام کار در برود، اما اگر حواستان را جمع نکنید، درگیری های ذهنی شما را خیلی سریع از مسئولیت هایی که به عهده دارید غافل خواهند کرد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه