10 فروردين 1403



فال روزانه 28 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز احساس می کنید که تعهدات اجتماعیتان بیش از اندازه شما را تحت فشار قرار داده و محدود کرده اند، به همین دلیل هم دنبال راه فراری هستید تا خودتان را نجات دهید. زمان زیادی برای نقشه پردازی ندارید و باید بلافاصله دست به کار شوید، ولی خوشبختانه شما توانایی این را دارید که در چنین موقعیت هایی بی آن که هیجان زده شوید اوضاع را تحت کنترل خود دربیاورید. فقط این را در نظر داشته باشید که برنامه تان را فقط محدود به زمان حال نکنید و چند هفته آینده را هم در نظر داشته باشید. اگر احساس می کنید تعطیلات آخر هفته برای از بین بردن خستگیتان کافی نبوده اند و به تنوع بیشتری نیاز دارید از همین امروز برای یک سفر چند روزه برنامه ریزی کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

راه هایی که در حال حاضر در مقابل خود می بینید با یکدیگر در تعارض هستند، چرا که نیازهای شخصیتان شما را به راهی کشانده و توقعاتی که دیگران از شما دارند نیز شما را به سویی دیگر می کشانند. در حالت عادی شما گزینه های پیش رویتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دادید تا راهی را که منطقی تر است انتخاب کنید اما در شرایط موجود شاید بهترین راه این باشد که بین هر دوی این ها تعادلی منطقی ایجاد کنید و هیچ یک را نادیده نگیرید. شما احساس می کنید که به دوستی های عمیق تری نیاز دارید. برای این کار باید به سراغ دوستهای قدیمیتان که مدتی از آنها بی خبر بوده اید بروید و فاصله هایی که بینتان ایجاد شده اند را بار دیگر از بین ببرید.

متولدین ماه خرداد

در حال حاضر احساسات درونی شما از قدرتی بیش از پیش برخوردار هستند و می توانید نیازها و خواسته های اطرافیانتان را درک کنید. این موضوع به شما کمک خواهد کرد که آشنایی هایتان را به دوستی و دوستی هایتان را به پیوندهایی عمیق و پایدار تبدیل کنید و حتی رابطه عاشقانه تان را نیز تحت تاثیر قرار داده و بهبود خواهد بخشید. شاید هم دارید رابطه عاطفی گذشته تان را برای همیشه پشت سر می گذارید و فکر می کنید آماده اید که تجربه تازه ای را آغاز کنی، اما بهر حال بهتر است فعلا برای مدتی دست نگه دارید. چند هفته آینده فرصت های فوق العاده ای را برای بهبود وضعیت عاطفیتان برای شما فراهم خواهند کرد، پس بیشترین بهره را ازآنها ببرید.

متولدین ماه تیر

ماه گذشته این فرصت  را در اختیار شما قرار داد که شناخت بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید و برخی جنبه های شخصیت خود را محکمتر کرده و به ثبات برسانید. حالا شما دارید وارد مرحله پذیرش می شوید و خودتان را به همان صورتی که هستید قبول می کنید و این کار شما قطعا پاداش ها و نتایج مطلوبی برایتان به همراه خواهد داشت. امروز شما کمی بی صبر هستید و این موضوع رفتارتان با اطرافیانتان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. اما یادتان باشد که احتیاط خیلی بهتر از عجله به کارتان خواهد آمد و اگر کمی سیاست به خرج دهید و صبر کنید تا شرایط به نفع شما تغییر پیدا کند نتایج خیلی بهتری را دریافت خواهید کرد.

متولدین ماه مرداد

امروز برای شما آغازگر دوره ای خوشایند و همراه با احساس رضایتمندی خواهد بود. شما به طور خاصی احساس خوشحالی و خوشبختی می کنید. اعتماد به نفس، آرامش و کاریزمای قابل توجهی که در این شرایط پیدا کرده اید هر جایی که بروید توجه دیگران را به خود جلب خواهند کرد. شما چند ماه گذشته فشار زیادی به خود وارد کرده و از منابع انرژی خود بیش از اندازه استفاده کرده اید، اکنون زمان بهره برداری از نتایج فرا رسیده است. با وجود این که امروز قلبا برای حمایت و کمک به نزدیکان و دوستانتان آماده هستید، کارهایتان ممکن است زیاد با خواسته قلبیتان مطابقت نداشته باشند. در واقع رفتارتان می تواند به جای این که گرم و دوستانه باشد خیلی سرد و همراه با بی اعتنایی به نظر برسد.

متولدین ماه شهریور

اکنون زمان فوق العاده ای برای رها شدن از هر چیزی است که بین شما و رسیدن به اهدافتان فاصله ایجاد می کند. محدودیت های خودتان و آنچه نمی توانید تغییر دهید را بپذیرید، اما به سادگی هم از میدان به در نروید. وقتی نقشه و برنامه مشخصی در دست داشته باشید بیشترین اعتماد به نفس را در رابطه با آینده تان خواهید داشت. شما دوست دارید برای رسیدن به اهدافتان با اولویت هایی تثبیت شده و یک استراتژی همراه با سعی و پشتکار پیش بروید. با این حال تعهدات قبلیتان انتخاب هایتان را محدود کرده اند و حاضرید هر کاری کنید تا خودتان را از این محدودیت ها رها کنید. عکس العمل های ناگهانی که از روی درماندگی و سردرگمی باشند به شما کمک زیادی نخواهند کرد.

متولدین ماه مهر

چند هفته آینده برای شما منافع مادی بسیاری را به همراه خواهند داشت؛ شما این اواخر به سختی کار کرده اید و هیچ تعجبی ندارد اگر بالاخره نتیجه زحماتتان را به صورت ملموسی به دست بیاورید و ببینید که چقدر از مسیر را طی کرده اید. امروز شما می توانید خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار کرده و با درک احساسات و نیازهایشان آنها را با خود همراه کنید، از این موقعیت بیشترین بهره ممکن را ببرید. شما نسبت به توانایی خود در تغییر دادن جهت زندگیتان شور و اشتیاق بسیاری دارید هر چند شاید امروز در این زمینه کار زیادی از دستتان برنیاید. در واقع وضعیت موجود مثل این است که ذهنتان آزاد ولی دست هایتان بسته باشد، اما خیلی زود اوضاع به نفع شما تغییر خواهد کرد.

متولدین ماه آبان

شرایط کیهانی موجود ایجاب می کنند که شما تاش بیشتری از خودتان نشان بدهید و برای این کار باید از عالم فکر و خیال بیرون آمده و با دنیای واقعی روبرو شوید. سعی شما برای به دست آوردن استقلال کمی غیر منطقی شده است و دارید از همه فاصله می گیرید؛ باید کمی بیشتر با دیگران ارتباط برقرار کنید و حداقل از حمایت عاطفی آنها بهره مند شوید. امروز مسائل عاطفی برای شما همچون معمایی پیچیده هستند، زیرا از طرفی نیاز به احساس امنیت و حمایت عاطفی دارید و از طرفی دیگر می خواهید استقلال خود را حفظ کنید. خوشبختانه برای شما امکان پذیر است که از هر دوی اینها بهره مند شوید ولی بهترین حالت برای شما این است که تا جای ممکن نسبت به طرف مقابلتان مقاومت و مخالفت نکنید.

متولدین ماه آذر

امروز در ابتدای روز وقتی به اهدافتان فکر می کنید مسیر مستقیمی را پیش روی خودتان می بینید که بدون هیچ گونه پستی و بلندی شما را یکراست به مقصدتان خواهد رساند. با این حال هر چه در طول روز پیش می روید می بینید که دو راهی های زیادی سر راهتان پیدا می شوند و انتخاب راهی که باید ادامه دهید برای شما بسیار دشوار خواهد بود. چالشی در انتظار شما قرار دارد و مجبور خواهید بود برای سوال های فلسفی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند جواب های قانع کننده ای پیدا کنید. اگر این جوا بها را در درون خود پیدا نکردید تا جای ممکن به منابع قابل اعتماد و تایید شده مراجعه کنید تا به بیراهه نروید.

متولدین ماه دی

امروز کمی احساس سرگشتگی می کنید و قاطعیت و آسودگی خیال جای خود را به علامت سوال بزرگی داده است. احساس می کنید هر راهی را که در پیش می گیرید ناگهان در میانه راه به جایی می رسد که معلوم نیست به کجا خواهد رسید. شما احساس می کنید که در یک ماه گذشته برای هدایت زندگی عاطفیتان تلاش بسیار زیادی کرده اید. تا جایی که توانسته اید در کنار عشقتان بوده اید و سعی در حفظ ثبات و آرامش رابطه داشته اید و تا جای ممکن از هر گونه بحث و درگیری اجتناب کرده اید. حالا این زحمات شما به ثمر نشسته اند و می توانید با خیال راحت دست از احتیاط بیش از حد توانتان بردارید و خود همیشگیتان باشید.

متولدین ماه بهمن

امروز انرژی مثبت قابل توجهی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که در ماه آینده نیز کم و بیش ادامه خواهد داشت. شما با افراد بسیاری آشنا خواهید شد و روابط رضایت بخشی را ، چه از لحاظ فکری و چه عاطفی، با آنها خواهید داشت.  ماهی که پیش رو دارید نوید بخش اتفاقاتی بسیار خوب و موفقیت های بسیار خواهد بود. شاید پر رنگ ترین جنبه های زندگیتان در ماه آینده در زمینه مسائل عاطفی و همچنین تفریح و خوشگذرانی باشند. با وجود این که طی چند هفته گذشته کارها با سرعت خیلی زیادی پیش می روند و سرتان خیلی شلوغ بوده است، تازه اول کار هستید و باید انتظار بیشتر از اینها را داشته باشید زیرا تا آخر این ماه یک دنیا کار برای انجام دادن دارید.

متولدین ماه اسفند

چند هفته آینده برای شما دوره ای همراه با احتیاط و کمی ترس خواهد بود. شما کمتر بیرون می روید، با دیگران و به ویژه با غریبه ها زیاد ارتباط برقرار نمی کنید  ترجیح می دهید تا جای ممکن از مرکز توجه دور بمانید. با این حال هر رابطه ای که در این دوره شکل بگیرد خیلی محکمتر و جدیتر از همیشه خواهد بود زیرا با دقت و وسواس بیشتری انتخاب و آغاز شده است. در ماهی که پیش رو دارید اوضاع نسبت به قبل خیلی بهتر خواهد شد، اما باید در نگرش خود تعدیلات و تغییراتی ایجاد کنید. امروز شما خیلی خوب اطرافیانتان را درک می کنید و این موضوع باعث محبوبیت زیاد شما در میان آنها خواهد شد. برای این که به نتایجی که می خواهید دست پیدا کنید دانش و تجربه را با هم همراه کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه