09 فروردين 1403



فال روزانه 26 خرداد 1396

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز هدف شما غرق کردن شریک زندگیتان در احساس آرامش و خوشبختی خواهد بود. هیچ دلیلی هم وجود ندارد که نخواهید چنین کاری کنید، هم رابطه تان در وضعیت خوبی است و هم  این که در چنین روز زیبایی هیچ چیزی بهتر از عشق ورزیدن نیست. فقط مواظب باشید که در حرکات رمانتیک خود زیاده وری نکنید، زیرا ممکن است این کار شما باعث شود احساساتتان غیر واقعی به نظر برسند. شاید امروز وقتی جلوی آینه می ایستید احساس کنید که سنتان دارد بالا می رود و دیدن چند چین و چروک جدید در صورتتان یا یکی دو تار موی سفید جدید روحیه تان را کمی بهم بریزد، اما فراموش نکنید که سن فقط یک عدد است و می توان از تمام مراحل زندگی لذت برد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز شما حسابی سر حال هستید. انگار یک فرشته کوچک به سراغتان آمده و تمام دشواری های چند هفته گذشته را از ذهنتان پاک کرده و بقایای آنها را هم از سر راهتان برداشته است. از این احساس رهایی از نگرانی ها و مشکلات لذت ببرید. شما امروز نسبت به نیت قلبی هیچ کسی تردیدی نخواهید داشت و احساس می کنید که تمام حرف ها و رفتارهای دیگران از روی صداقت و صمیمیت است. این نگرش شما نسبت به دیگران قابل تحسین است، اما کمی بیشتر حواستان را جمع کنید، همه ما رقبا و حسودانی هم داریم. برای مجردها امروز فرصت های هیجان انگیزی در زمینه روابط عاطفی در راه خواهند بود. حواستان را خوب جمع کنید تا چیزی را از دست ندهید.

متولدین ماه خرداد

کاملا مشخص است که شما به آنچه انجام می دهید ایمان دارید. شما هیچ ترس و یا تردیدی در راه رسیدن به اهداف خود احساس نمی کنید و همچون ناخدایی هستید که در دریایی آرام و زیر آسمان صاف به سوی مقصد خود در حرکت است. این احساس آرامش نتیجه تعهدی است که شما به انجام کارهایتان دارید، پس امروز به خودتان یک جایزه درست و حسابی بدهید و خودتان را برای یک هفته شلوغ و پر زحمت دیگر آماده کنید، با این کار به احتمال زیاد جمعه آینده یک پیروزی بزرگ را جشن خواهید گرفت. سعی کنید همسر و فرزندانتان را تا جایی که می توانید خوشحال کنید و سر میز شام با حرف زدن در مورد مسائل کاری حوصله آنها را سر نبرید!

متولدین ماه تیر

دست از نگرانی در مورد این که شاید به اندازه کافی با استعداد نباشید بردارید و سعی کنید از قدرت خلاقیت خود استفاده کنید. به خودتان فرصت بدهید، تمام تلاشتان را به کار بگیرید و بعد از آن در مورد میزان استعداد خود قضاوت کنید. اگر در جستجوی عشق هستید چشم هایتان را خوب باز کنید زیرا عشق زندگیتان به احتمال زیاد همین دور و برها خواهد بود. چشمانتان را از روی کتاب های عاشقانه بلند کنید و در دنیای واقعی به دنبال عشق بگردید. آن شریک بی نظیری که در جستجویش هستید می تواند هر یک از همین آدم هایی باشد که در اطرافتان هستند و هر روز با آنها در تماس هستید، در انتظار رسیدن شاهزاده ای با اسب سفید نباشید.

متولدین ماه مرداد

امروز به طور کاملا ناگهانی تمام شور و انگیزه خود را نسبت به فعالیت های حرفه ای خود از دست داده اید و احساس می کنید که شاید هرگز نتوانید به اهداف خود برسید. به احتمال زیاد این احساس عدم موفقیت شما از این ریشه می گیرد که پروژه های کاری که در حال حاضر در دست اقدام دارید به اندازه کافی بزرگ نیستند و شما ترجیح می دهید وقت و انرژی خود را صرف اهداف مهمتر و بزرگتری کنید. در هر صورت امروز روز فکر کردن به این چیزها نیست. بعد از یک هفته شلوغ کاری باید امروز بخشی از وقتتان را به همسر و فرزندانتان اختصاص بدهید و بخشی را هم به انجام کارهایی که باعث آرامش خاطر و شارژ مجدد انرژیتان می شوند بپردازید.

متولدین ماه شهریور

امروز شما دچار توهم شده اید! شما در اطراف خود چیزهایی می بینید که در واقع اصلا وجود ندارند! مثلا ممکن است که دیگران دارند به شما دروغ می گویند و سعی دارند چیزی را از شما مخفی نگه دارند و یا حتی بدتر از آن، دارند به شما خیانت می کنند. همچنین ممکن است در رابطه با احساسات خود نسبت به دیگران دچار اشتباه شوید. در هر صورت این توهمات هر چه که باشند آنچه اهمیت دارد این است که در مورد افکار و نگرانی ها خود با طرف مقابلتان صحبت کرده و خیالخودتان را راحت کنید. با این کار خواهید توانست با خیال راحت از روز تعطیل خود لذت ببرید و بی این که نگران چیزی باشید وقتتان را با عزیزان خود بگذرانید.

متولدین ماه مهر

امروز حواستان به کیف پولتان باشد زیرا ممکن است به صورتی غیر منطقی دست و دلباز شده باشید و بخواهید تمام پولتان را یا خرج خریدن چیزهای غیر ضروری کرده و یا بخواهید سخاوتمندانه تام آن را به شخصی که احساس می کنید به آن نیاز دارد ببخشید. البته که کمک کردن به دیگران کاری بسیار شایسته است، اما نه در حدی که جیب خودتان کاملا خالی بماند! برای خرید کردن هم برای خودتان حدودی را مشخص کنید و از آن فراتر نروید؛ خریدن چیزی که سالی یک بار هم به زور از آن استاده می کنید اصلا عاقلانه نیست. اگر یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان به راهنمایی و مشورت شما نیاز دارد حتما بخشی از وقت خود را در اختیار او قرار دهید.

متولدین ماه آبان

امروز برای خریدهای بزرگ و یا بستن هر گونه قراردادی روز خوبی محسوب نمی شود. اشکالی ندارد اگر این تصمیم خود را مورد بررسی قرار داده و در مورد آن فکر کنید، اما عملی کردن آن را حداقل تا فردا به تاخیر بیندازید. به شما توصیه می کنیم که در مورد خرید و یا سرمایه گذاری هر چقدر هم که پیشنهادها و موقعیت های وسوسه انگیزی در برابرتان قرار گرفتند حتی تا مرحله مذاکره هم پیش نروید. تا جایی که می توانید از پول هایتان نگهداری کرده و ولخرجی نکنید، حتی وقتی به سوپرمارکت می روید هم فقط چیزهای ضروری را بخرید. برای لذت بردن از یک روز تعطیل مجبور نیستید لزوما پول زیادی خرج کنید، یک دورهمی دوستانه، بازی با یچه ها یا رفتن به پارک محلتان هم می تواند حالتان را خوب کند.

متولدین ماه آذر

آیا از این که کاری برای بهبود بخشیدن به وضعیت فعلیتان از دست شما ساخته نیست مطمئن هستید؟ آیا شما زندانی یک سبک زندگی هستید که انتخاب شما نبوده و یا گذشته تان آن را به شما تحمیل کرده است؟ خودتان را نجات بدهید! دیگران مسئولیت های بسیار زیادی به عهده شما گذاشته اند و حالا فشار این بار سنگین دارد شما را به زمین می زند. از این که خودتان را از این وضعیت رها کنید نترسید و یاد بگیرید که هر وقت لازم بود به دیگران جواب «نه» بدهید. شاید رویاهای بزرگی برای زندگی و آینده خود در سر داشته باشید، اما پای عملی کردن این رویاها که به میان می آید احساس نا توانی می کنید؛ امروز به خودتان استراحت بدهید و فردا به این موضوع بپردازید.

متولدین ماه دی

پیش بینی می شود که امروز برای شما روز فوق العاده ای باشد. شما می توانید با تکیه به شرایط کیهانی امروز اعتماد به نفس خود را که طی چند روز گذشته به شدت آسیب دیده است، باری دیگر به دست بیاورید. آن نیروی جذب کننده و تأثیرگذار درون شما باری دیگر زنده شده و برنده شدن آن هم قطعی است. از این نیروی درونی خود بیشترین بهره ممکن را ببرید، اما مواظب هم باشید که زیاده روی نکنید. شاید در مورد بعضی از کارهایتان با مشکلاتی مواجه باشید و تا بیایید یک جای کار را درست کنید یک جای دیگر آن خراب شود. به سادگی از میدان به در نشوید، اما بیش از حد هم سخت گیری نکنید و بگذارید کارها روند طبیعی خود را حفظ کنند

متولدین ماه بهمن

امروز شاید در ارتباط برقرار کردن با دیگران مشکلاتی داشته باشید. مثل این که یک چیزی جلوی شما را گرفته و نمی گذارد افکار و احساسات و گفته های آنها را درک کنید. این وضعیت تا جایی ممکن است پیش برود که تا بعدازظهر با خودتان فکر کنید بهتر است همه چیز را رها کرده و به یک جای دیگر دنیا بروید، جایی که دیگران شما و شما هم آنها را بهتر درک کنید. خوب، فعلا برای خریدن بلیط عجله نکنید، چون تا فردا این وضعیت برطرف خواهد شد. امروز سعی کنید برای اجتناب از مشکلاتی که احتمال دارد در ارتباط با دیگران داشته باشید بیشتر در خانه بمانید و به کارهای شخصی و نظافت منزلتان رسیدگی کنید.

متولدین ماه اسفند

پس از ناراحتی ها و حال و هوای افسرده ای که چند هفته گذشته شما را در بر گرفته بود، امروز خوشحال و سر حال هستید و دارید با بیخیالی در دریای خیالات خود شنا می کنید. دیگران در چنین شرایطی نمی توانند احساسات و افکار واقعی شما را به راحتی ببینند و قادر هستید هر چهره ای که دلتان بخواهد از خودتان به نمایش بگذارید و هر آنچه دوست داشته باشید را از آنها مخفی نگه دارید. خوشبختانه تصمیماتی که پیش از این گرفته بودید بالاخره دارند نتیجه می دهند و امروز شما می توانند اولین نشانه های موفقیت را ببینید. امروز عاشق شدن برای شما بسیار آسان خواهد بود و احساسات خود را هم خیلی خوب می توانید به زبان بیاورید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه