10 فروردين 1403



فال روزانه 30 اسفند 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

کلید موفقیت شما در چنین روزی بی تفاوتی است. شاید محدودیت هایی که در حال حاضر دارید، دست و پای شما را بسته اند اما تمام تلاش تان را به کار گیرید و بدون توجه به مشکلاتی که پیش پایتان قرار دارد، به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید.

متولدین ماه اردیبهشت

پس از تحقیقات لازم، ایده های زیادی به ذهن تان رسیده طوری که احساس می کنید در آنها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را بار دیگر از دور مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد.

متولدین ماه خرداد

در دامی گیر افتاده اید و رهایی برایتان سخت شده است. در این شرایط سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و بررسی کنید. انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. امشب زمان خوبی برای بیرون رفتن از خانه و دیدار شریک زندگی تان در یک رستوران رمانتیک است.

متولدین ماه تیر

اگر چه شنونده خوبی نیستید اما عاشق حرف زدن هستید و از دیگران هم انتظار دارید که حرف هایتان را تمام و کمال بشنوند. اخیرا ایده های زیادی به ذهن تان خطور کرده که دوست دارید آنها را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. احساس می کنید که اگر دیگران هم آنها را دنبال کنند، دنیای زیباتری خواهید داشت. اگر آنها به آنچه در ذهن تان است، خندیدند، بدین معنی نیست که شما باید از آرزوهایتان کوتاه بیایید. به جای ناامید شدن با قدرت بیشتری راهتان را تا رسیدن به موفقیت ادامه دهید.

متولدین ماه مرداد

در حال حاضر سعی دارید کنترل اموری را به عهده بگیرید. این مسئله شما را از زندگی روزمره ای که داشته اید، جدا کرده و مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می دهد طوری که احساس می کنید یک موجی بزرگ به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام گرفتن را هم ندارد. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید.

متولدین ماه شهریور

اگر چه دوست دارید با قدرت زیاد در مسیری مستقیم حرکت کنید اما احساسات تان گاهی شما را از مسیر اصلی منحرف می کنند. سعی کنید جلوی آنها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. امروز عقل و احساس شما بهم گره خورده و نمی توانید آنها را از هم جدا کنید طوری که تصور می کنید سرابی که می بینید هم واقعی است. بد نیست کمی منطقی تر عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کلاسی هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام است.

متولدین ماه مهر

اخیرا بیش از عقل بر احساسات تان تکیه کرده اید و این موضوع ممکن است در چنین روزی برایتان دردسرساز شود اما نگران نشوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید. اعتماد به نفس بالا و قدرت دو نیرویی است که می تواند عقل و احساس شما را در تعادل قرار دهد تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که برای او هدیه یا چند شاخه گل ببرید تا تاثیر اولی که روی آن خواهید داشت، مثبت باشد.

متولدین ماه آبان

حال زمان آن است تا به خوبی بدرخشید و خودتان را به اطرافیان نشان دهید. اعتماد به نفس شما در حال حاضر بیشتر از همیشه است طوری که خودتان هم باورتان نمی شود که تا این حد خودتان را باور کرده اید. اگر تا به حال طور دیگری بوده اید، دلیلش این است که مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کردید و انگشت اشاره خود را روی کمبودهایتان می گذاشته اید. این در حالی است که شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند. پس خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد.

متولدین ماه آذر

احساس می کنید در جایگاهی که شایسته تان است قرار ندارید و مدام مانند اسباب بازی از این سو به آن سو می روید. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. اگر از رشته تحصیلی یا شغل تان راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می دهند، از آنها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است.

متولدین ماه دی

آیا این روزها تمرکز و آرامش لازم را برای انجام کارهایتان ندارید؟ روزهای شلوغی در پیش است و باید سخت برای آنها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. اگر تاکنون در راهی که آغاز کرده اید موفق نشدید، علت خود شمایید نه دیگران. پس به جای سرزنش و غر زدن به آنها، به خود و نقاط ضعف تان نگاه کنید.

متولدین ماه بهمن

این روزها به احساسات تکیه نکنید زیرا ممکن است که گول تان بزنند و شما را به راهی غلط هدایت کنند، بنابراین سعی کنید در حال حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است غر زدن را کنار بگذارید و به جای دست و پا زدن های بی نتیجه، کمی صبر کنید تا این طوفان نیز به پایان رسد. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتارهای آزار دهنده خود ادامه خواهد داد.

متولدین ماه اسفند

تصور می کنید که راهتان را گم کرده اید و به آرزوهایی که در سر داشته اید، نرسیدید. شاید انرژی لازم را داشته باشید اما آنچه اهمیت دارد این است که باید آنها را در مسیر درستی هدایت کنید. کلید موفقیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق تر از قبل خواهید شد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که زندگی تان را به مسیری بهتر تغییر خواهد داد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه