10 فروردين 1403



فال روزانه 27 اسفند 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز شاید بخواهید زمانی را صرف مطالعه متون فلسفی ، متافیزیکی و یا تاریخی بکنید. از آنجایی که ذهنتان در حال حاضر خیلی هوشیار و آماده است از این مطالعه چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و آن چه می خوانید را به خوبی درک خواهید کرد. شاید حتی این مطالعات ایده هایی جالب برای یک پروژه کاری و یا هنری را در ذهن شما ایجاد کنند. امروز ناگهان به خودتان آمده و می بینید که پیش از به پایان رسیدن سال یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و این موضوع باعث نگرانی شما می شود. آنقدر ها هم که فکر می کنید وقت تنگ نیست و با برنامه ریزی مناسب می توانید همه کارهایتان را به انجام برسانید. به جای نگرانی آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز شاید به طور ناگهانی تصمیم بگیرید یک مهمانی از پیش برنامه ریزی نشده راه بیندازید و آن دسته از دوستانتان که هر گجا می روند شادی و خنده را با خود به همراه می برند را نیز دعوت کنید. شما حسابی خوش خواهید گذراند و ساعات خیلی خوبی در کنار این دوستان خواهید داشت، اما ممکن است یکی از اهل خانه که احتمالا هم همسرتان باشد زیاد از این مهمانی ناگهانی خوشحال نشود! ذهن منطقی شما معمولا نیازی به کنترل خارجی ندارد، ولی امروز شما دارید مورد تحسین قرار می گیرید و این مسئله می تواند اثراتی مثبت روی عملکرد شما داشته باشد و به شما انگیزه بدهد تا کارها و مسئولیت هایتان را هر چه بهتر انجام دهید.

متولدین ماه خرداد

شاید نتایجی که امروز به دست می آورید دقیقا همان چیزی که انتظارش را داشته اید نباشند، ولی همین که تمام تلاش خود را بکنید برای شما نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. کافی است اندکی از زمانی که برای خودتان کنار گذاشته بودید را به تلاش برای رسیدن به اهدافتان به کار بگیرید. امروز با شخصی که دوست دارید و احتمالا در حال حاضر از شما دور نیز هست مکالمه تلفنی طولانی مدتی خواهید داشت و در آن از همه چیز، از فلسفه و مسائل سیاسی روز گرفته تا آب و هوا و نظرات شخصیتان صحبت خواهید کرد؛ تنها چیزی که به احتمال زیاد در مورد آن حرفی گفته نخواهد شد وضعیت فعلی رابطه تان است که شاید برای شما کمی گیج کننده باشد، اما به پیدا کردن شناختی حتی بهتر از قبل نسبت به طرف مقابلتان خواهد انجامید.

متولدین ماه تیر

امروز ممکن است مجبور به انجام کارهایی باشید که به آمادگی ذهنی و دقت و تمرکز بالایی نیاز دارند. شاید مجبور باشید توجهی ویژه به جزئیات داشته باشید و ساعت ها پای کتاب و یا کامپیوتر بنشینید و این موضوع شاید باعث چشم درد و یا سردرد شود. برای اجتناب از به وجود آمدن چنین وضعیتی باید گاهی در یان کار به خودتان استراحت داده و به ویژه به تغذیه خود اهمیت بدهید. داشتن انتظارات غیر منطقی امروز به نفع هیچ کس نخواهد بود و تنها ایجاد دلخوری و ناراحتی خواهد کرد. این که بخواهید حرف خود را به دیگران ثابت کنید، به ویژه اگر بخواهند به شما نشان دهند که افکارتان اشتباه هستند، کار بسیار سختی خواهد بود.

متولدین ماه مرداد

امروز شما ناگهان نسبت به این که چه کاری برایتان درست است و چه باید بکنید دچار نگرانی شده اید، ولی این احساس وسواس گونه در انتخاب راه صحیح هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما نیازی ندارید که قدرت های تحلیلی خودتان را به هیچ کسی ثابت کنید، فقط روی بهترین کاری که از دستتان برمی آید تمرکز کرده و پیش بروید و خیالتان از نتیجه ای که به دست خواهید آورد راحت باشد. امروز ممکن است چند نفر سرزده به خانه تان بیایند و شما بی آن که حوصله داشته باشید مجبور شوید آنها را سرگرم کنید، با این حال کمی که بگذرد از قرار گرفتن در مرکز توجه لذت خواهید برد و از آمدن آنها خوشحال خواهید شد و هم شما و هم مهمان هایتان ساعات خوشی را در کنار هم خواهید گذراند.

متولدین ماه شهریور

امروز صبح وقتی به کارهایی که باید انجام دهید فکر می کنید همه آنها به نظرتان خیلی فوری و ضروری می آیند و نمی دانید از کجا باید شروع کنید و همین ممکن است باعث شود ترجیح بدهید بیخیال کارهایتان شده و خودتان را به بیعاری بزنید، اما این روش اصلا برای شما جوابگو نیست و تمام مدت ذهنتان درگیر کارهای انجام نشده تان خواهد بود. زیاد به این که کدام کار را باید اول انجام دهید فکر نکنید و از اولین کاری که دم دستتان می آید شروع کنید، کم کم اولویت هایتان هم مشخص خواهند شد. شلوغی های آخر سال باعث شده اند نتوانید زیاد با همسرتان در آرامش وقت بگذرانید. بعد از پایان کارهای روزمره تمام وقتتان را به او اختصاص داده و با تمام وجود به او ثابت کنید که دوستش دارید.

متولدین ماه مهر

پروژه و یا کاری که در گذشه انجام داده بودید و در آن زمان مورد توجه کسی قرار نگرفته بود و حتی خودتان هم آن را فراموش کرده اید امروز به یک باره نظر یک نفر که در آن زمینه صاحب نظر است را به خود جلب خواهد کرد و هر چند خیلی دیر، نتیجه ای که از انجام آن انتظار داشته اید را به دست خواهید آورد و برای آن مورد تحسین و تأیید قرار خواهید گرفت. امروز نمی توانید نارضایتی خودتان نسبت به شرایط موجود را، به ویژه در روابط نزدیکتان، مخفی کنید. یک نفر ممکن است با رفتارهای خودش و توجه زیادی که از جانب شما انتظار دارد باعث شود که ناراحت شوید، چون اصلا حال و حوصله این را ندارید که بخواهید لی لی به لالای دیگران بگذارید، اما شاید واقعا حق با طرف مقابلتان باشد!

متولدین ماه آبان

امروز ممکن است مکالمه ای عجیب و غیر منتظره با شخصی که زیاد خوب نمی شناسید و فقط یک آشنایی جزئی در محل کار و یا زندگیتان با او دارید، داشته باشید. این احتمال وجود دارد که این مکالمه در رابطه با موقعیت های کاری و حرفه ای باشد که تا کنون اصلا به آنها توجه نکرده بودید، اگر به نظرتان جالب رسید، حتی اگر در آن لحظه واکنش خاصی به آن نشان ندادید هم حتما به آن فکر کنید. امروز فکر می کنید اگر  حرفتان برای طرف مقابلتان خوشایند نباشد عاقلانه تر این است که سکوت کنید. با این حال سکوت فعلیتان پیام های دیگری را به او منتقل می کند چرا که به خوبی می تواند ببیند که شما آن فرد سرحال و بشاش همیشگی نیستید.

متولدین ماه آذر

امروز یادگرفتن چیزهای جدید، به ویژه در زمینه فلسفه، تاریخ و دیگر شاخه های علوم انسانی برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شاید زمان زیادی را به مطالعه در این زمینه اختصاص دهید و در مورد آنها با دیگر آشنایانتان که در این رابطه اطلاعاتی دارند بحث هم کنید. یاد گرفتن چیزهای جدید همیشه ارزمند است، اما خرده کارهایی که باید در خانه انجام شوند را هم فراموش نکنید، تمام تعطیلات برای مطالعه و یادگیری وقت خواهید داشت. امروز شما بسیار هیجان زده هستید و همین موضوع باعث می شود که ساده ترین فکرها را به ایده های عجیب و غریبی تبدیل کنید که ممکن است بیان کردن آنها به اعتبار شما صدمه بزند، بهتر است هر فکری که به سرتان می زند را به زبان نیاورید.

متولدین ماه دی

امروز با گروهی از دوستانتان دیدار خواهید داشت و در مورد موضوعات جالبی به بحث خواهید پرداخت. ایده های منحصر به فردی که شما دارید برای خیلی از آنها جذاب هستند و شاید حتی این موضوع باعث شود برخی از افرادی که در این جمع تا پیش از این با شما فقط در حد آشنایی دور بوده اند بخواهند یک دوستی صمیمی با شما برقرار کنند. امروز شما با لجبازی خاصی به درست بودن تصمیم های خودتان اصرار دارید و اگر کسی با شما مخالفت کند ناگهان خودتان را در میانه بحث و درگیری خواهید یافت. کمی خودتان را با دیگران هماهنگ کنید تا از ایجاد دلخوری جلوگیری کنید، مخصوصا کسی که دوست دارید طاقت این لجبازی های بیرحمانه شما را نخواهد داشت.

متولدین ماه بهمن

امروز شما به احتمال زیاد درگیر انجام کارهایی خواهید بود که به دقت و تمرکز بسیار بالایی نیاز دارند. شاید بخواهید یک تابلوی هنری را تکمیل کنید، چیزی را بدوزید، تعمیر کنید و یا پروژه ای فنی که نا تمام مانده بوده است را به پایان برسانید. انجام این کار زمان بسیاری از شما خواهد گرفت، زیرا جزئیات مهمی در انجام آن وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند، اما نتیجه ای که به دست خواهید آورد ارزش این همه دقت، تمرکز، وقت و انرژی را دارد. در خلوت خود ذهنتان درگیر تصمیم گیری مهمی است و این موضوع باعث شده است که دیگران نگران شده و فکر کنند که چرا ناگهان اینقدر جدی شده اید. به آنها اجازه بدهید که به شما کمک کنند، اما حد و حدودشان را هم مشخص کنید!

متولدین ماه اسفند

امروز شاید موقع نظافت منزل و یا دفتر کارتان با انبوهی از کاغذهایی مواجه شوید که هیچ کاربردی ندارند. به آنها نگاهی بیندازید و آنهایی را که اصلا به درد نمی خورند را دور بیندازید، این انبوه کاغذهای باطله تنها مسیر گردش انرژی را مسدود خواهد کرد! فقط حواستان را خوب جمع کنید که چیز مهمی را دور نیندازید. امروز شما از این که مورد توجه قرار بگیرید لذت خاصی می برید و برای این که جدی گرفته شوید کمی مبالغه را با تعریف هایی که می کنید ترکیب می کنید.شما با این کارتان باعث می شوید دیگران نسبت به حرف هایتان دچار تردید شوند. اگر احساس کردید که این طور است برای اثبات حرفتان پافشاری نکنید و به آنها کمی فرصت بدهید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه