09 فروردين 1403



فال روزانه 4 اسفند 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

یکی از پروژه هایی که در دست انجام دارید امروز به تحقیق و بررسی گسترده از جانب شما نیاز خواهد داشت و مجبور خواهید شد بیشتر روز را پشت میز کارتان و یا در کتابخانه بگذرانید. خوشبختانه این پروژه برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد و به آن علاقه مند هستید و در نتیجه زمانی که باید صرف آن کنید برایتان خسته کننده یا عذاب آور نیست. امروز ممکن است با یکی از همکاران و یا اعضای خانواده تان که می خواهد شما را مجبور به انجام کاری که دوست ندارید بکند، درگیری لفظی پیدا کنید. سعی کنید به جای این که تند برخورد کنید، در کمال آرامش همان کاری که خودتان درست می دانید و دلتان می خواهد را انجام دهید.

متولدین ماه اردیبهشت

رشد اقتصادی باعث شده است اعتماد به نفستان بیشتر شود و ارزش بیشتری برای خودتان و وجودتان قائل شوید. خوشبختانه این وضعیت برای مدتی نسبتا طولانی ادامه خواهد داشت. شاید امروز مجبور به گرفتن تصمیمی مهم در مورد آینده رابطه عاطفیتان شوید و از شما خواسته شود یا تصمیم به ازدواج گرفته یا برای همیشه از هم جدا شوید. تنها چیزی که در گرفتن این تصمیم باید دخیل باشد اول قلب و سپس مغز خودتان است. به خاطر هیچ کس دیگری تصمیمتان را تغییر ندهید. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. چه دلتان بخواهد و چه نخواهد باید با تغییرات روبرو شوید.

متولدین ماه خرداد

امروز در محل کارتان انتقال دادن ایده هایتان به دیگران برای شما کار نسبتا ساده ای خواهد بود و خیلی راحت می توانید منظورتان را حتی اگر بسیار پیچیده بیان کنید. ولی متاسفانه این موضوع در مورد بیان کردن احساستان صدق نمی کند و نمی توانید کلمات مناسب برای این کار را پیدا کنید. کمی صبر داشته باشید، فردا روز بهتری خواهد بود. امروز عشق در قلبتان جوانه می زند و ازدواج و یا شروع یک رابطه جدی که در نهایت به ازدواج ختم خواهد شد با شما کمتر از هر زمان دیگری فاصله خواهد داشت. شما و طرف مقابلتان به تازگی درک متقابلی نسبت به یکدیگر پیدا کرده اید که شما را حتی محکمتر از قبل به هم وابسته کرده است. تمام روز شما مثل دو مرغ عشق خواهید بود.

متولدین ماه تیر

شما امروز از لحاظ احساسی هر لحظه حالی دارید و حالاتتان خیلی سریع عوض می شوند. خودتان را برای این وضعیت سرزنش نکنید، هیچ اشکالی ندارد اگر هر از گاهی این گونه باشید و این حالت خیلی زود برطرف خواهد شد. درگیری هایی که صبح با عشقتان دارید تا غروب تقریبا از بین خواهند رفت و اوضاع آرام خواهد شد.امروز خدمت رسانی به دیگران زمان زیادی از شما خواهد گرفت. خواه این توجه و سرویس دهی فقط از لحاظ فکری و عاطفی باشد، خواه مجبور به انجام فعالیت های فیزیکی باشد، طرف مقابلتان تشکر مورد انتظارتان را از شما نخواهد کرد، اما خیالتان راحت باشد که قلبا قدر زحماتتان را می داند.

متولدین ماه مرداد

تمایل ذاتی شما به رفتارهای غیرمنتظره و انجام کارها به صورت بی مقدمه باعث می شود که دوست نداشته باشید برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. وقتی هر طوری که خودتان می خواهید کارها را انجام می دهید و از کاری به کار دیگر می پرید خیلی راحتتر هستید. متاسفانه این رفتار امروز به ضررتان است و داشتن یک برنامه حساب شده به شما کمک خواهد کرد در رسیدن به اهدافتان موفقیت بیشتری داشته باشید. امروز احساسات عاشقانه و خلاقیت در وجود شما بیش از هر کس دیگری هستند. رابطه عاطفی موفق و رضایت بخش شما باعث شده که عشق نسبت به شریک راهتان در وجودتان موج بزند و بخواهید به هر نحوی که شده این عشق و قدردانی خود را به او نشان دهید.

متولدین ماه شهریور

حتی اگر خیلی احساس خستگی می کنید امروز را هم تحمل کنید، آخر هفته در راه است و می توانید هر چقدر می خواهید استراحت کنید. وقتی نتیجه کارتان را ببینید احساس رضایتتان خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد، اصلا نگران نباشید. اگر به تازگی با کسی هم اتاقی و یا هم خانه شده اید می توانید خودتان را برای یک رابطه دوستان و خیلی خوب آماده کنید. این شخص برای مدتی طولانی با شما هم خانه و همراه خواهد بود و با حمایت و مهربانی و مسئولیت پذیری در انجام کارهای خانه شما را غافلگیر خواهد کرد.

متولدین ماه مهر

امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید شد بیخیال برنامه هایی شوید که برای روزتان داشته اید، زیرا مسئولیت های خانوادگیتان به توجه ویژه شما نیاز دارند و وقت زیادی از شما خواهند گرفت. با این حال باید حواستان باشد که در هر کاری اعتدال را رعایت کنید، در غیر این صورت تمرکز بیش از حد روی مسائل شخصیتان اثراتی منفی روی کارتان خواهد گذاشت. امروز دریافت پیام و یا شعری عاشقانه و یا یک کار هنری که برای شما انجام شده است روزتان را خواهد ساخت. این احساس گرم و اطمینان بخش اهمیت داشتن و دوست داشته شدن را در تمام طول روز حفظ کنید تا در مواجه شدن با مشکلات گاه و بیگاهی که در طول روز برایتان پیش خواهند آمد به شما آرامش ببخشد.

متولدین ماه آبان

امروز شانه خالی کردن از کارها تنها باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد. با مشکلتان مواجه شده و آن را هر چه زودتر حل کنید. آنقدر در مورد آینده تان هیجان زده شده اید که نگرش صحیحی در مورد خودتان و مسائل اطرافتان ندارید. متاسفانه این افزایش ناگهانی و بی دلیل اعتماد به نفستان ممکن است امروز برایتان دردسرساز شود. صد البته که داشتن اعتماد به نفس خیلی خوب است، ولی باید مواظب باشید که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید. رابطه عاطفی بلند مدتی که دارید امروز به مرحله جدیدی وارد خواهد شد و احساس نزدیکی و صمیمیتی بی سابقه بین شما ایجاد خواهد شد. این احساسات عمیق تمرکز روی کارها و چیزهای دیگر را برایتان بسیار دشوار خواهد کرد.

متولدین ماه آذر

امروز روزی فوق العاده برای فعالیت های هنری خواهد بود، زیرا هر کاری که می کنید بخشی از خود واقعیتان را در خود خواهد داشت. عشق، هنر و مسائل معنوی اهمیت و معنایی متفاوت برای شما پیدا کرده اند و این شرایط برای مدتی طولانی ادامه خواهد یافت. از این دوره بیشترین بهره ممکن را ببرید و به رشد این جنبه های وجودتان کمک کنید. حواستان را خوب جمع کنید؛ موفقیت وقتی منافع جمعی در نظر گرفته شوند خیلی راحتتر به دست خواهد آمد، فقط خودتان را در نظر نگیرید. این که فکر کنید مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان با گذشت زمان درست می شوند تا حدودی صحیح است، ولی این مثبت نگری نباید مانع آن شود که به این مسائل بپردازید.

متولدین ماه دی

بعضی روزها روز برنامه ریزی و بعضی دیگر روز اجرای آنها هستند. شاید امروز عملکرد چندان قابل توجهی نداشته باشید، ولی قدرت های تحلیلی و استدلالی شما در اوج خود قرار دارند. کمبودی که امروز در انرژی فیزیکی خود احساس می کنید با پرکاری مهارت های سازمانی کاربردیتان جبران خواهد شد. امروز عشق برای شما حالتی رویایی به خود گرفته و می توانید با کسی که دوست دارید خلوت کرده و کمی با هم صحبت کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. گرمای رابطه شما  عشق و علاقه ای که نسبت به یکدیگر دارید برای همه مشخص است وآن چه این رابطه را قشنگ تر می کند این است که تا مدت ها و حتی شاید تا ابد ادامه خواهد داشت.

متولدین ماه بهمن

امروز نسبت به کسب اطلاعات و مطالعه در رابطه با یک موضوع چنان اشتیاقی دارید که با تمام سرعت قصد در فهمیدن تمام نکات و اطلاعات مربوط به آن هستید. یک شبه نمی شود علامه شد، به خودتان کمی فرصت بدهید تا بتوانید اطلاعاتی که به دست آورده اید را هضم کنید. اگر واقعا به این موضوع علاقه مند باشید هر چقدر که بخواهید برای درک بیشتر آن وقت خواهید داشت. امروز شاید به شرکت در یک فعالیت معنوی گروهی دعوت شوید که می تواند شامل مراسم های مذهبی و یا یوگا و مدیتیشن شود. شما به کمی آرامش و راحتی خیال و همچنین حمایت دیگر اعضای این گروه نیاز دارید، پس سعی کنید حتما در این جمع حضور پیدا کنید.

متولدین ماه اسفند

امروز بالاخره ممکن است که بعد از ماه ها و یا شاید حتی سال ها تلاش، موفقیت کاری و اقتصادی به سراغتان بیایند. حمایت عاطفی که امروز از افرادی که در تمام این مدت در کنار شما مشغول به کار بوده اند دریافت خواهید کرد برایتان بسیار رضایت بخش خواهد بود و برای مدتی طولانی نیز ادامه خواهد داشت. اگر کاری که دارید انجام می دهید را دوست دارید آن را با همین جدیت و کیفیت ادامه دهید تا به جاهایی خیلی بهتر از جایی که امروز قرار گرفته اید برسید. اگر احساس می کنید که گروه دوستانتان با انتظاری که در آغاز دوستی از آنها داشته اید فرق دارند و از بودن در کنار آنها حس خوبی ندارید زمان آن رسیده که تغییراتی در این گروه ایجاد کنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه