10 فروردين 1403



فال روزانه 27 دی 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

شما به خوبی می توانید بر اساس تجربه های شخصیتان به دلیل این که راهی که در پیش گرفته اید شما را به موفقیت نخواهد رساند پی ببرید. شما قبلا هم در چنین موقعیتی قرار گرفته اید و اصلا دلتان نمی خواهد اشتباه گذشته تان را تکرار کنید. اما اگر بتوانید تجربه های قبلیتان را به درستی به کار بگیرید می توانید بی آن که دوباره شکست بخورید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. خوشبختانه شما آماده اید تا با تلاشی بی نظیر در راه رسیدن به هدفتان گام بردارید و به سادگی از میدان به در نخواهید شد و اعتماد به نفستان را از دست نخواهید داد. این که از نیمه راه بازگردید و یا تا خط پایان پیش بروید فقط به خودتان بستگی دارد.

متولدین ماه اردیبهشت

شاید خودتان متوجه این که دارید بد رفتار می کنید نباشید، اما رفتار خشونت آمیز و حالت تهاجمی شما می توانند باعث ایجاد مخالفت و مقاومت در اطرافیانتان شوند. بی صبری و تندی در رفتارتان دوستان و همکارانتان را حساس کرده و انتقاد آنها در مقابل رفتار همراه با لجبازی شما را بر می انگیزد. به جای این که به دلیل اختلاف نظر از آنها فاصله بگیرید بهتر است با ذهنی باز با آنها روبرو شوید. شاید خودتان فکر کنید که اگر سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید می توانید از بحران های موجود در رابطه عاطفیتان رها شوید، ولی فرار کردن از واقعیت شما را به جایی نخواهد رساند. اگر این مشکل را نادیده بگیرید فشار و استرس لحظه به لحظه بیشتر خواهد شد.

متولدین ماه خرداد

امروز شما می خواهید باور کنید که آرزوهایتان می توانند به واقعیت بدل شوند، اما خودتان جدی ترین و سخت گیرترین منتقد خود هستید. با وجود این که علاقه ای که به تحقق یافتن رویاهایتان دارید خیلی کمتر از تمایلتان به پذیرفتن واقعیت است اما نمی توانید چشم خود ر به روی حقیقت ببندید. به هر حال نباید خیلی زود تسلیم شوید و باید هر چقدر می توانید در راه رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. این کارها بالاخره باید انجام شوند و فرار کردن از آنها هیچ فایده ای ندارد. اگر می خواهید عشق خود را نسبت به کسی بیان کنید دست به کار شوید و نگران هیچ چیز نباشید، اگر کلمه هایتان را به درستی انتخاب کنید بخت با شما یار خواهد بود.

متولدین ماه تیر

اگر شرایط اطرافتان روی نقشه هایی که از قبل برای امروزتان چیده بودید تأثیر بگذارند چندان خوشحال نخواهید شد. اما باید در نظر داشته باشید که گاهی چنین وضعیت هایی در واقع توفیقی اجباری برای شما هستند و در دراز مدت نتایجی بهتر از برنامه هایی که خودتان در نظر داشته اید برایتان به همراه خواهند داشت. خوشبختانه شما اراده و پشتکار کافی برای رسیدن به اهدافتان را دارید و اگر درس هایی که پیش از این فرا گرته بودید را به درستی به کار بگیرید موفقیتتان قطعی خواهد بود. اگر احساس می کنید موضوعی دارد طرف مقابلتان را آزار می دهد ولی او از صحبت کردن در مورد آن خودداری می کند او را راحت گذاشته و به او اطمینان بدهید که در هر شرایطی در کنارش هستید.

متولدین ماه مرداد

امروز احساس عدم امنیت می کنید و این احساستان می تواند اثراتی منفی روی روابطتان با دیگران بگذارد. سعی کنید هر چه می شنوید را به خودتان نگیرید، در غیر این صورت نسبت به توانایی خود در راه رسیدن به موفقیت دچار تردید خواهید شد. امروز خبرهایی جالب ولی بسیار گیج کننده خواهید شنید. با وجود این که از مورد اطمینان بودن منبع خبر مطمئن هستید، این اطلاعات جدید به قدری برایتان عجیب هستند که پذیرفتن آنها برایتان سخت خواهد بود. مکالماتی که با دیگران دارید برایتان گنگ و مبهم هستند و نمی توانید به احساس واقعی طرف مقابلتان پی ببرید، خیلی به خودتان فشار نیاورید و به آنچه احساستان به شما می گوید اعتماد کنید.

متولدین ماه شهریور

امروز یکی از دوستان نزدیکتان و یا شخصی که دوست دارید، حتی اگر قصد خدمت کردن به او را داشته باشید، نسبت به نیت قلبی شما دچار تردید و سوء تفاهم خواهد شد. اما این موضوع نباید باعث شود که از او فاصله بگیرید. صمیمیت نیاز به شجاعت دارد، زیرا هیچ رابطه ای بدون ریسک کردن پیش نخواهد رفت. حس ششمتان احساساتی نه چندان خوشایند را در رابطه با اتفاقاتی که قرار است بیفتند در وجود شما زنده کرده است و این احساس آنقدر قوی است که شما را ناراحت کرده است. این احساسات برای این نیستند که آرامش شما را برهم بزنند و دلیل اصلی وجود آنها این است که به شما تلنگری بزنند تا با دقت بیشتری با وضعیت موجود مواجه شوید.

متولدین ماه مهر

اگر امروز همکارانتان با نظرات و کارهایتان مخالفت کردند حتی به فرار کردن و خالی کردن میدان فکر هم نکنید. شما باید از موضع خودتان دفاع کنید و این مشکلی که مدت ها با شما بوده است را یک بار برای همیشه حل کنید، اگر از خودتان مطمئن باشید دلیلی برای ترس و فرار کردن وجود ندارد. شاید رسیدن به اهدافتان خیلی سریع اتفاق نیفتد، اما اگر بتوانید کمی صبر کنید قطعا به نتیجه خواهید رسید. امروز ممکن است به صورت ناگهانی نسبت به هدفی که مدت هاست برای آن وقت گذاشته اید و تلاش کرده اید دچار تردید شوید، امیدتان را از دست ندهید و با اراده ای بیش از همیشه هدفتان را دنبال کنید؛ تا فردا از این تردید و دودلی هیچ اثری باقی نخواهد ماند.

متولدین ماه آبان

تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود بیان کردن احساساتتان در حال حاضر برای شما راحت تر است و بر عکس همیشه با اشتیاق زیادی دلتان می خواهد دیده شوید و حرف هایتان شنیده شوند، اما اگر رفتارهایتان منطقی نباشند و حد و مرزها را در نظر نگیرید نتیجه چندان خوشایندی نخواهید گرفت و در مخاطبانتان بازخورد منفی ایجاد خواهید کرد. امروز به تمرکز و توجه فوق العاده ای برای کنترل احساسات خود نیاز دارید. اگر می خواهید که در زمینه حرفه ای موفق و تاثیر گذار باشید این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. قرار نیست احساسات خود را سرکوب کنید، کافی است کنترل آنها را در دست داشته باشید و اجازه ندهید شما را از اهدافتان دور کنند.

متولدین ماه آذر

امروز باید بتوانید احساساتتان را تحت کنترل در بیاورید تا امکان استفاده از آنها به بهترین شکل ممکن برای رسیدن به خواسته هایتان را فراهم کنید. خوشبختانه این امکان برایتان وجود دارد که نگرشی انتقادی به خودتان و رفتارهایتان داشته باشید و همین موضوع به مدیریت احساساتتان کمک قابل توجهی خواهد کرد. شما در تلاش برای رسیدن به اهدافتان دارید سختی های بسیاری را تحمل می کنید، ولی اگر به مقصدی که در پایان راه در انتظارتان خواهد بود بیندیشید خواهید دید که تحمل این ناهمواری ها چندان دشوار نخواهد بود. به عشقتان شک نکنید و نگرانی ها و تردیدهایتان را با او در میان بگذارید تا حال روحی بهتری داشته باشید.

متولدین ماه دی

امروز شما بیش از اندازه حساس شده اید، اما خوشبختانه احساس درونیتان شما را به درستی هدایت می کند. با این حال باید صبر کنید تا بهترین زمان ممکن برای به زبان آوردن این احساسات فرا برسد تا دیگران هم بتوانند حرف هایتان را درک کنند. فرصت های زیادی در اختیار شما قرار دارند و نباید با دیدن اولین فرصت دست و پایتان را گم کنید. امروز بر خلاف همیشه ترجیح می دهید دست به ریسک زده و از راه همیشگی نروید. اگر این تغییر نگرش شما به صورت آگاهانه و از روی حساب و کتاب باشد می تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد و فرصت های تازه ای را برایتان به ارمغان بیاورد و جهت تازه ای به زندگیتان ببخشد.

متولدین ماه بهمن

امروز خاطرات اتفاقی آزار دهنده که در گذشته برایتان پیش آمده است به سراغ شما آمده و ذهنتان را دوباره به خود درگیر کرده اند. با این حال، اگر این وضعیت ناراحت کننده به شما کمک کند تا درمانی برای این احساسات آسیب دیده پیدا کرده و با آنها کنار بیایید در واقع این وضعیت یک اتفاق خوب برای شما خواهد بود. برای این که بتوانید عالم شیرین خیال و رویایتان را رها کرده وبه زندگی واقعی باز گردید به قدرت بسیار زیادی نیاز دارید، ولی ممکن است برای رهایی از این دامی که برای خودتان ساخته اید به چند روز زمان احتیاج داشته باشید. در هر زمینه ای سعی کنید اعتدال را رعایت کنید و با زیاده روی بیش از حد مایه شرمندگی خودتان را فراهم نکنید.

متولدین ماه اسفند

امروز احساس عدم امنیت می کنید و این موضوع باعث می شود که دلتان بخواهد افرادی که مورد اعتمادتان هستند در اطراف شما باشند، اما از آن جایی که امروز یک روز کاری است و نمی توانید در خانه بمانید و باید به فعالیت های اجتماعی که از شما انتظار می رود رسیدگی کنید به نفعتان است که راهی برای غلبه به این احساس عدم امنیت و کمبود اعتماد به نفس پیدا کنید. از طرفی امروز صدایی از درونتان شما را به تفریح و خوش گذرانی دعوت می کند و وسوسه می شوید که برای فرار از کارهایتان بهانه بیاورید. شاید بشود برخی از کارهای کم اهمیت را به وقت دیگری واگذار کرد، ولی کارهایی که اولویت دارند را به هیچ عنوان نادیده نگیرید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه