30 فروردين 1403



فال روزانه 30 مهر 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

پرداختن به رویاهایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که این کار به زندگی شما معنا می بخشد و به شما انگیزه می دهد تا برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. نکته مهم این است که در حین فکر کردن به رویاهایتان ارتباط خود را با دنیای واقعی قطع نکنید. اگر مسائل کاری ذهنتان را درگیر کرده اند بد نیست در خلوت و به صورت جدی به آنها فکر کنید. شاید خطرهایی شما را تهدید کنند، ولی در زمینه حرفه ای اتفاقات خوبی در انتظارتان هستند، پس با دقت و درایت برای آنها برنامه ریزی کنید. امروز به توصیه هایی که به شما می شوند اهمیت بیشتری بدهید، زیرا تا مدت های طولانی به کارتان خواهند آمد.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز وسواس شدیدی نسبت به انجام وظایف و مسئولیت هایتان پیدا کرده اید ولی عقل حکم می کند که خیلی به خودتان فشار نیاورید و قدرت تحلیلی و تلاش و پشتکار خود را برای روز دیگری حفظ کنید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. خلاقیت در وجود شما امروز به اوج خود رسیده است، پس از این فرصت استفاده کرده و به انجام کار هنری مورد علاقه خود پرداخته و هم ایده های خلاقانه ای که در سر دارید را به کار گرفته و هم با انجام فعالیت های هنری احساس آرامش را به خود هدیه کنید.

متولدین ماه خرداد

امروز دوست دارید احساسات خود را به زبان آورده و با دیگران به اشتراک بگذارید، ولی از این کار می ترسید چرا که نگران هستید مورد سرزنش و انتقاد آنها قرار بگیرید. این کار باعث می شود که در روابط شما مشکلاتی به وجود بیایند که حل شدن آنها ممکن است مدت ها طول بکشد. قرار نیست یک روزه همه چیز روبراه شود، کافی است صبور باشید و به خود و اطرافیانتان فرصت بدهید. امروز روز خوبی برای انجام معاملات می تواند باشد، زیرا شما در انجام مذاکراتی که بده و بستانی در آنها باشد خیلی خوب و حرفه ای عمل می کنید. شاید امروز خیلی رمانتیک نباشید، اما صداقتی که در رفتارتان نشان می دهید می تواند زمینه ساز اعتماد و اطمینان طرف مقابلتان نسبت به شما باشد.

متولدین ماه تیر

امروز از صبح با خودتان قرار بگذارید که برای خودتان و خواسته هایتان وقت بگذارید. درست است که وفای به عهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به وعده هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، ولی دنبال کردن رویاهایتان نیز بی اهمیت نیست. امروز اعتماد کردن به دیگران و نشان دادن افکار و رویاهایتان می تواند کار خطرناکی باشد، برخی افراد با فکر بیماری که دارند حرف هایتان را به اشتباه ترین شکل ممکن برداشت کرده و از آنها بر علیه شما استفاده خواهند کرد. در زمینه روابط عاطفی شما در حال حاضر فرصت فوق العاده ای در دست دارید، پس از آن استفاده کنید و اگر در تصمیم خود جدی و نسبت به احساساتی که در دل دارید مطمئن هستید، از نشان دادن احساستان هراسی نداشته باشید.

متولدین ماه مرداد

طی چند روز آینده برطرف شدن برخی سوء تفاهم ها شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما تصمیم گرفته اید که به خواسته های قلبی خود برسید، ولی به نظر می رسد همه آن چیزهایی که می خواهید زمانی بیش از آنچه انتظار دارید می برند و سخت به دست می آیند و این موضوع شما را تا حدودی ناراحت می کند. با این حال خوشبختانه در حال حاضر شما به سادگی تسلیم سختی ها و انرژی منفی نمی شوید. امروز در زمینه روابط عاطفی می تواند برای شما روزی جادویی باشد، البته شرط اول این است که خودتان بخواهید و زمینه لازم را برای داشتن چنین روزی فراهم کنید. از یک صبحانه رمانتیک دو نفره شروع کنید.

متولدین ماه شهریور

شما به طور معمول با قدرت تمام راه خود را به سوی پیشرفت ساخته و در همان مسیر به سوی موفقیت پیش می روید، ولی امروز در جستجوی راه هایی هستید که پیش از این هرگز امتحان نکرده اید. این کار هیچ اشکالی ندارد اگر بتوانید بهترین راه را یافته و در همان مسیر راهتان را ادامه دهید. قبل از هر کاری کمی دست نگه داشته و به این که واقعا چه می خواهید و چه انگیزه هایی پشت این کارتان قرار دارند خوب فکر کنید؛ آیا از این که واقعا می خواهید این کار را انجام دهید مطمئن هستید؟ شما امروز دچار این توهم شده اید که یک نفر دارد زیر آبتان را می زند و به ضررتان کار می کند، ذهن خودتان را با این افکار مسموم نکنید.

متولدین ماه مهر

امروز منطقتان آنقدر قدرتمند هست که بتواند شما را به درستی راهنمایی کند، ولی شما به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که آن را به کار بگیرید. دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده اید عبور کنند؛ در غیر این صورت به جایی خواهید رسید که حتی نمی توانید تصمیم بگیرید که حرکت بعدیتان چه باید باشد. اجازه ندهید با روبرو شدن با کوچک ترین مانعی که سر راهتان سبز شد ترس از شکست و عدم موفقیت اعتماد به نفس شما را از بین ببرد.

متولدین ماه آبان

در حال حاضر از لحاظ احساسی ثبات چندانی ندارید و ممکن است کارهایی انجام دهید که صرفا بر اساس غریزه شما هستند و هیچ دلیلی پشت آنها نیست. ممکن است به صورت کاملا ناگهانی بخواهید در مورد موضوع مهمی تصمیم گیری کنید. باید احتیاط کنید که تحت تأثیر نگرانی ها و ترس های فعلیتان تغییرات بیهوده ای ایجاد نکنید که ممکن است بعدا از آنها پشیمان شوید. شاید خودتان فکر کنید که نبودن کمک و حمایت از جانب دیگران باعث عدم پیشرفت و موفقیت شما شده است، اما در واقع این خود درگیری ها و مشکلات درونی شما است که باعث به وجود آمدن این وضعیت شده است و پیش از هر چیزی باید مشکلتان را با خودتان حل کنید.

متولدین ماه آذر

فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و هیچ نقصی ندارد، ولی نباید بگذارید که این دیدگاه شما را از عالم واقعیت دور کرده و برایتان دردسرساز شود. خودتان را با جریان زندگی همراه کنید تا در مقابل بتوانید تجربیاتی بسیار خوشایند را به دست بیاورید. امروز از آن درخشش و سرزندگی همیشگیتان خبری نیست و کوچکترین چیزها هم باعث نگرانی و ناراحتیتان می شوند. تا می توانید استراحت کنید و به دنیای درونتان پناه ببرید و با انجام کارهایی که از آنها لذت می برید به خودتان آرامش ببخشید. اگر نتوانید منظورتان را به طرف مقابلتان بفهمانید ممکن است ناگهان رفتارتان عوض شده و حالت تهاجمی به خود بگیرید. خونسردی خودتان را حفظ کنید!

متولدین ماه دی

امروز ناگهان انگار دچار احساس افسردگی شده اید؛ در درونتان طوفانی برپاست و از آرامش فکری هیچ خبری نیست. احساس می کنید که نیروهایی پنهانی دست به دست هم داده اند تا امروز را برای شما به یک کابوس تبدیل کنند. با این حال نباید تسلیم این وضعیت شوید، خودتان را مجهز کرده و بی هیچ وحشتی در دل طوفان فرو بروید؛ اگر این کار را کنید خواهید دید که خیلی زود هوا آفتابی خواهد شد. امروز ممکن است چنانچه به تک تک کلماتی که گفته می شوند دقت نکنید در رابطه عاطفیتان سوء تفاهم هایی به وجود بیایند. اگر کسی خواسته های غیر منطقی و نابجایی از شما دارد در مقابل او تسلیم نشوید.

متولدین ماه بهمن

با وجود این که خودتان فکر می کنید نیازهایتان را به طور واضح بیان کرده اید و دیگران متوجه حرف هایتان شده اند، آنها هنوز درست نمی دانند چه می خواهید. شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که سوءتفاهم ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود. یادتان باشد که صداقت همیشه بهترین سیاست است؛ بازی با کلمات راه نیندازید و حرفتان را صریح و بی پرده بیان کنید. احساس می کنید یک نفر دارد از روی قصد و غرض اوضاع را برای شما سخت و پیچیده می کند، اما حقیقت ماجرا این است که این موانع و مشکلات در واقع از درون خود شما ریشه می گیرند و باید پیش از هر کاری مشکلتان را با خودتان حل کنید.

متولدین ماه اسفند

در برنامه ریزی برای کارهای امروزتان خیلی ایده آل گرایانه برخورد نکنید، برای هر چیزی به اندازه کافی و حتی بیشتر از آنچه که فکر می کنید لازم است وقت بگذارید تا اگر در طی روز مشکلی برایتان پیش آمد تمام برنامه های امروزتان بهم نریزند. نمی دانید که دیگران دقیقا چه انتظاری از شما دارند و این موضوع شما را دچار سردرگمی کرده است. به جای این که ذهنتان را درگیر این موضوع کنید می توانید به راحتی و به طور مستقیم از آنها بپرسید که چه می خواهند. امروز تمرکز کردن روی هیچ کاری برای شما راحت نخواهد بود، شاید بهتر باشد بیخیال انجام کارهای مهم شده و روزتان را به تفریح و استراحت بگذرانید تا حالتان بهتر شود و از اول هفته کارهایتان را به طور مجدد از سر بگیرید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه