09 فروردين 1403



فال روزانه 23 مرداد 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

اگرچه سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شد، بنابراین اگر نتوانستید برنامه هایتان را در اوایل روز به درستی پیش ببرید، نگران نشوید زیرا بعدازظهر فوق العاده ای در انتظارتان است.  اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید،  حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری بر آن نگاه و بر آن تمرکز کنید. شما قادرید آینده ای روشن را بر هر دویتان رقم بزنید. روحیه رمانتیک شما امروز افزایش می یابد بنابراین بهترین زمان است تا با معشوق خود قرار ملاقاتی بگذارید او را از رازهایی که در دل دارید، مطلع کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز پر از احساسات مثبت هستید و این خوش بینی شما می تواند آینده روشنی را برای خود و خانواده تان رقم بزند. شاید بد نباشد در مورد رابطه عاطفی خود نیز کمی افکارتان را تغییر دهید و مشکلاتی را که اکنون وجود دارد نادیده بگیرید. با کمی زمان همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. امروز با یکی از همکاران تان درگیر خواهید شد. اگر چه او آدم خوبی است اما گاهی رفتارهایی آزاددهنده از خود نشان می دهد و اگر مراقب نباشید می تواند شما را به بحث های بی نتیجه وادارد. سعی کنید امروز را از او دور بمانید.

متولدین ماه خرداد

امروز تلفن های بسیاری، از افرادی که دور از شما هستند تا آنهایی که با هم روابط عاطفی خاصی را تجربه کرده اید، به شما می شود. حتی ممکن است مجبور شوید که با آنها قرار ملاقاتی بگذارید. شاید فکر کنید که اکنون زمان این کار نیست اما همین دیدارهایی کوتاه می تواند تاثیرات بزرگی برایتان به همراه داشته باشد. مدتی است در یک رابطه عاطفی به سر می برید و تمایل دارید کمی جدی تر به آن بیاندیشید. حال بهترین زمان است تا با ایجاد کمی تغییرات آن را مطابق آرزوهایتان پیش ببرید. در این راه از مشورت با بزرگ تر ها نیز غافل نشوید.

متولدین ماه تیر

امروز ممکن است از لحاظ مالی به مشکلاتی بر بخورید به عنوان مثال محبور شوید قبض هایتان را پرداخت کنید و قرض هایتان را پس بدهید اما پس از تسویه کردن آنها احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهید داشت. بهتر است در این هوای آفتابی به پیاده روی بروید و انرژی از دست رفته تان را دوباره از طبیعت پس بگیرید. حتی می توانید با دوست تان تماس بگیرید و بعدازظهر خود را با آنها بگذرانید. شما لیاقت استراحت و آرامش را دارید. اگرچه از ایجاد تغییر لذت می برید اما اکنون زمان مناسبی برای این کار نیست. کمی دیگر هم صبر کنید سپس اولین قدم را بردارید.

متولدین ماه مرداد

امروز پر از انرژی مثبت هستید و قادرید هر کاری را به اتمام برسانید. انرژی فیزیکی شما نیز افزایش یافته بنابراین بد نیست کمی ورزش کنید تا انرژی اشافی از بدن تان تخلیه شود.. اخیرا به فکر یک مسافرت بوده اید، بهتر است برای آن هر چه زودتر برنامه ریزی کنید، اطلاعات مفیدی را می توانید از این سفر به دست آورید که در زمینه شغلی یا تحصیلی به کارتان خواهد آمد. در فکر برقراری رابطه عاطفی جدید هستید، اگر در مورد تک تک قدم هایی که می خواهید بر دارید، فکر کنید و در مسیر درست پیش روید، به موفقیت خواهید رسید.

متولدین ماه شهریور

با یکی از دوستان تان که در شهر یا کشوری دیگر زندگی می کند، در ارتباط خواهید بود و پس از مدتی  به این نتیجه می رسید که او در مشکلات خود دست و پا می زند. این موضوع کمی شما را نگران می کند اما خجالت را کنار بگذارید و سر از کار او در آورید. شاید او واقعا به فردی چون شما برای شندیدن حرف هایش یا حتی نصیحت احتیاج داشته باشد. بهتر است گذشته را رها کنید و بر راهی که مقابل تان قرار دارد بیشتر تمرکز کنید. فرصت خوبی است تا قدم در مسیر جدیدی بگذارید و روابط جدید و سالم تری را تجربه کنید.

متولدین ماه مهر

زمان خوبی برای فعالیت های گروهی است. شما می توانید با ارتباط با دیگران ایده های خود را به اشتراک بگذارید و در مورد افکار دیگران نیز اطلاعاتی مفید به دست آورید. اما مراقب باشید زیرا امروز زمان مناسبی برای بحث های جدی نیست. حتی اگر دیگران خواستند شما را وارد بحث کنند، خودتان را کنار بکشید و با فردی دیگری که درگیر این مسائل نیست، گفتگو کنید. وقت خود را با افرادی بگذرانید که مشترکات بیشتری با شما دارند در این صورت چیزهای بیشتری از زندگی و اطراف تان دریافت خواهید کرد.

متولدین ماه آبان

در مورد رابطه عاطفی یا شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید اما استرس خود را کنار بگذارید زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای پاییز کمی مراقبه کنید. همه چیز زندگی در حال دگرگونی است و عشق نیز از آن مستثنی نیست پس  بهتر است فضای بیشتری برای رشد به خود و زندگی تان دهید.

متولدین ماه آذر

در حال برنامه ریزی برای آینده زندگی خود هستید، شاید دوست داشته باشید به تحصیلات خود ادامه دهید اما دودل هستید و نمی توانید راه درست را تشخیص دهید. اگر چه تا کنون تصمیم گیری را به تعویق انداختید اما حال زمان انتخاب است. شاید مجبور باشید برای به دست آوردن اطلاعات، ساعت های زیادی را پای تلفن یا جستجو در اینترنت بگذرانید اما در نهایت به نتیجه مطلوب خواهید رسید. احساس می کنید که در رابطه عاطفی خود در حصارهایی تنیده شده اید و نمی توانید از آنها آزاد شوید. برای رهایی از این وضعیت می توانید از یکی از دوستان نزدیک تان کمک بگیرید.

متولدین ماه دی

پروژه ای را که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، بالاخره به نتیجه می رسد و در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و کمی شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. شما از رابطه عاطفی که تا به حال تجربه کرده اید خسته شده اید و دوست دارید راه دیگری را در پیش بگیرید به عنوان مثال با فردی باشید که از نظر فیزیکی و روحی در سطح شماست. با افزایش روابط خود می توانید به خواسته دلتان برسید.

متولدین ماه بهمن

شما مهارت فوق العاده ای در پیدا کردن مشکلات و حل کردن آنها دارید. امروز فرصت خوبی است تا این توانایی خود را به کار بگیرید. اگر چیزی در مسیر شما قرار گرفت که برایتان عجیب بود، سریع در پی حل آن باشید و تا رسیدن به حقیقت دست بر ندارید. امروز شرایط برای هر نوع فعالیتی مساعد است و توانایی شما در هر زمینه ای شکوفا می شود، از این فرصت استفاده کنید. به زودی رابطه عاطفی شما با عشق زندگی تان آنقدر شدت می یابد که هر دوی شما به این باور می رسید که برای یکدیگر ساخته شده اید.

متولدین ماه اسفند

اجازه ندهید دیگران شما را کودن فرض کنند. اگر شخصی را نمی شناسید یا در مورد آن اطمینان لازم را ندارید، به ندای قلبی خود اعتماد کنید. شما فردی هستید که محافظت از دیگران در اولویت زندگی تان قرار دارد و به سادگی از خودتان و خواسته هایتان برای آنها می گذرید اما حواستان باشد که این کار را برای افرادی انجام دهید که لیاقت اینهمه فداکاری را داشته باشند و گرنه به مشکل بر خواهید خورد. حال وقت آن است تا به عشق زندگی تان زنگ بزنید و او را به رستورانی دعوت کنید. فضا برای یک رابطه رمانتیک دو نفره بسیار مناسب است اما مراقب باشید تا افراط و تفریط نکنید. تعادل راه حل هر مشکلی است.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه