10 فروردين 1403



فال روزانه 1 مرداد 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

شما گاهی نیاز شدیدی به ایجاد تغییر در ظاهرتان احساس می کنید و انجام این کار به روحیه شما کمک بسیاری خواهد کرد. اگر احساس ناراحتی، افسردگی و یا هر حس ناخوشایند دیگری دارید، بد نیست امروز سری به آرایشگاه بزنید و یا کمی در بازار به دنبال لباس هایی که احساس خوبی نسبت به خودتان در شما ایجاد می کنند بگردید. شما سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و همه از بودن در کنار شما لذت می برند. عشق شما نیز از این قضیه مستثنی نیست و به داشتن شما افتخار می کند. مجردها دچار تردید و دودلی هستند و نمی دانند عشقشان را به زبان بیاورند یا احساس خود را مخفی کنند. اگر آماده نیستید صبر کنید، فردا هم روز خداست.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز انگار دیگران اصلا قصد ندارند از موضع خودشان کوتاه بیایند و جلب موافقت آنها کار بسیار سختی خواهد بود. برای این که بتوانید با آنها توافق کنید باید انعطاف داشته باشید و خیلی روی حرف خودتان پافشاری نکنید. زیادی احساسی و یا زیادی منطقی عمل نکنید، سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کنید. در دو هفته آینده به صورت بسیار خوشایندی مورد حمایت قرار خواهید گرفت. از این حمایت استفاده کرده و زخم های قدیمی را درمان کنید. در خانه تنها نمانید و سعی کنید در کنار دوستان و عزیزانتان به تفریح و استراحت بپردازید. تنهایی امروز اصلا برای شما خوب نیست و باعث می شود خاطرات ناخوشایند گذشته به سراغتان بیایند.

متولدین ماه خرداد

اگر می خواهید موثرتر از همیشه باشید و در کارهایتان نتایجی دو برابر بهتر از همیشه به دست بیاورید سعی کنید به طور گروهی عمل کنید. شما در حال حاضر آمادگی بسیار زیادی برای فعالیت های گروهی دارید. کار کردن با افرادی که خلاقیت و ابتکار زیادی دارند باعث بالا رفتن کارایی شما خواهد شد و به نفع هر دو طرف خواهد بود. اگر به فکر انجام کارهای اینترنتی هستید امروز فرصت بسیار خوبی برای این کار خواهد بود. یادتان باشد که ارتباطات و آشنایاتان تأثیر زیادی روی موفقیت شما خواهند داشت. شما دلتان می خواهد طرف مقابلتان را به بهترین شکل ممکن تحت تأثیر قرار دهید و به همین خاطر حاضرید هر کاری کنید، ولی باور کنید بهترین کار این است که خود واقعیتان باشید.

متولدین ماه تیر

سعی کنید امروز ذهنتان را با احساستان همگام کنید. اگر انجام این کار برایتان سخت است فعالیت های فیزیکی با سرعت بالا، مثل دویدن، پیاده روی و یا ورزش کردن به آرامش ذهنی شما می توانند کمک کنند و خواهید توانست با فکری باز و به صورت منطقی به مسائل فکر کرده و تصمیم بگیرید. در چند هفته آینده آمادگی این را خواهید داشت که برای به دست آوردن خواسته هایتان به تنهایی در مقابل تمام دنیا بایستید و جسارت بیان خواسته هایتان را خواهید داشت، پس از همین امروز برای این که از این فرصت بیشترین بهره ممکن را ببرید برنامه ریزی کنید. اگر رابطه عاطفیتان همان طور که دلتان می خواهد پیش نمی رود نا امید نشوید و کمی به خودتان و عشقتان فرصت بدهید.

متولدین ماه مرداد

درگیری های احساسی ممکن است کمی ذهن شما را آشفته کند و دلتان می خواهد از این وضعیت فرار کنید. ولی فرار از دغدغه های فکری خود را به صورت سالمی انجام دهید. یک فیلم خوب ببینید و یا کتاب مورد علاقه تان را بخوانید. کارهای ناسالم اصلا گزینه خوبی برای فرار از مشکلات نیستند و تنها اثری موقتی دارند. همیشه یادتان باشد که صداقت، چه در حرف و چه در عمل، بهترین سیاست است. امروز از آن روزهایی نیست که کوتاه بیایید، وقتی حرف به دست آوردن خواسته هایتان در میان باشد با جسارت تمام در مقابل هر کسی خواهید ایستاد. البته بهتر است کسی که این مبارزه طلبی شامل کسی که دوست دارید نشود.

متولدین ماه شهریور

در حال حاضر خیلی راحت می توانید حرف خودتان را به کرسی بنشانید  و دیگران را به پذیرش حرف هایتان قانع کنید، سعی کنید از این توانایی خود در جهت مثبت استفاده کنید. با استفاده از این فرصت سعی کنید ارتباطات خود را با افراد با نفوذ و با ارزش تقویت کنید و کاری را آغاز کنید که هم به نفع خودتان و هم به نفع دیگران خواهد بود. توانایی خود را جدی گرفته و خلاقیت خود را در این رابطه به کار بگیرید. خواسته ها و نیازهایتان را از کسی که دوست دارید مخفی نکنید. این کار به طرف مقابلتان کمک می کند که بیشتر با روحیات شما آشنا شود و برای رسیدن شما به خواسته هایتان تلاش کند و یا دلیل خود را برای برآورده نکردن این نیازها توضیح دهد.

متولدین ماه مهر

کارهایی که دیروز خیلی خوب و سریع داشتند پیش می رفتند امروز ممکن است با برخی موانع کوچک مواجه شوند. پروژه هایی که مشغولشان هستید ناگهان انگار به یک دیوار آجری رسیده اند و طبق برنامه پیش نمی روند. ولی بهتر است به جای این که نا امید شوید این موضوع را مورد بررسی قرار دهید و ببینید آیا برنامه ریزی شما صحیح بوده است و نباید تغییری در مسیرتان ایجاد کنید؟ گاهی وقت ها رکود در کارها نشان دهنده نیاز به ایجاد تغییر است. امروز فعالیت های اجتماعی بسیاری در انتظارتان هستند که ممکن است به شما اجازه ندهند وقت کافی برای کارهای شخصیتان بگذارید. اگر این کارها ضروری نیستند اشکالی ندارد اگر کمی بیشتر برای دوستانتان وقت بگذارید.

متولدین ماه آبان

امروز سرعت پیشرفت کارها در مقایسه با دیروز کند شده است. این حالت خیلی خوبی است. از فرصت استفاده کرده و برنامه ریزی کرده و روی کارهایی که حالا باید انجام دهید فکر کنید. سعی نکنید همزمان چند کار مختلف را انجام دهید، با یک دست نمی توان دو هندوانه برداشت. قدم به قدم پیش بروید و صبور باشید تا اوضاع کم کم آنطور که شما انتظار دارید بشود. امروز هر کاری که انجام می دهید نتایج خوبی دارد و می توانید از انجام آن لذت ببرید، ولی خودتان به راحتی راضی نمی شوید و مدام به دنبال چیزی فراتر از آن که به دست می آورید هستید. اجازه ندهید زیاده طلبی بیش از حد مانع احساس رضایت و خوشبختی شما شود.

متولدین ماه آذر

امروز رویاپردازی در مورد مسائل عاطفی ممکن است مانع تمرکز شما روی وظایفی که باید انجام دهید شود. امروز همه انگار لجباز و سردرگم شده اند و شما هم به احتمال زیاد مثل آنها هستید. نمی توانید ذهنتان را روی یک موضوع متمرکز کنید و فکرتان مثل بچه ای بازیگوش آرام و قرار ندارد و از این سو به آن سو می دود. تا نیمه مرداد ماه استعداد و توانایی های شما در قانع کردن دیگران در اوج خود خواهند بود و اگر حرفی با دیگران و یا کالایی برای تبلیغ دارید خیلی راحت مورد پذیرش قرار خواهند گرفت. در چند هفته آینده تاثیر کلام خود را در رابطه عاطفیتان نیز به وضوح خواهید دید. از خشم شما گرفته تا عشق و محبتتان، هر احساسی که در کلامتان باشد به عشقتان نیز سرایت خواهد کرد.

متولدین ماه دی

امروز انتخاب بین آنچه که عقل و احساستان می گویند برای شما بسیار سخت خواهد بود و هر کدام شما را به سویی می کشد. این دوگانگی تا پایان روز شما را خسته و سردرگم خواهد کرد. به خودتان سخت نگیرید و استرس نداشته باشید. تصمیمات و تعهدات سخت و مهم را به روز دیگری واگذار کنید. اگر متاهل هستید در چند هفته آینده نسبت به خانواده و همسرتان احساس وابستگی بیشتری خواهید داشت و دوست دارید وقت بیشتری با آنها بگذرانید. ولی مجردها خیلی در حال و هوای جستجوی عشق نخواهند بود، اشکالی ندارد، با دوستانتان وقت بیشتری بگذرانید و به خودتان بیشتر برسید؛ همیشه وضع به همین منوال نخواهد ماند.

متولدین ماه بهمن

کسی یا چیزی امروز شما را به قدم برداشتن در راهی که خودش می خواهد تشویق خواهد کرد. بهتر است خودتان مسیر مورد نظرتان را انتخاب کرده و به خودتان انگیزه بدهید. مجبور نیستید طبق خواسته دیگران عمل کنید، شما آزادید که هر راهی که خودتان دوست دارید را در پیش بگیرید. دیگران امروز لجباز و یک دنده به نظر می رسند، به نفعتان است با کسی درگیر نشوید. تا نیمه مرداد ماه توانایی شما در سخن گفتن در اوج خود خواهد بود، از این استعداد خود به نحو احسن استفاده کنید. اگر بین چند نفر نمی توانید انتخاب کنید که چه کسی را باید به عنوان همسر خود انتخاب کنید، به خودتان فرصت بدهید تا آنها را به اندازه کافی بشناسید.

متولدین ماه اسفند

نقشه هایی بزرگ برای زندگی و آینده خود دارید. این نقشه ها مطمئنا به افزایش درآمد شما کمک خواهند کرد و شانس نیز با شما یار خواهد بود، فقط یادتان باشد که پایتان را به اندازه گلیمتان بلند کنید و نقشه هایتان واقع گرایانه باشد. کشمکش میان عقل و احساس امروز شما را به خود مشغول خواهد کرد. در مورد این موضوع کمک خواستن از دیگران نه تنها به شما کمک نخواهد کرد، بلکه مشکل شما را پیچیده تر نیز خواهد کرد. اگر خیلی دودل هستید کمی صبر کنید تا این حالت شما برطرف شود و بتوانید راحتتر تصمیم گیری کنید. طی دو هفته آینده درگیری های ذهنی در مورد مسائل عاطفی خواهید داشت و این سوال که چطور می توانید دوست داشته شوید را بارها از خود خواهید پرسید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه