10 فروردين 1403



فال روزانه 5 تیر 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
omen

متولدین ماه فروردین

امروز همه چیز بر وقف مرادتان خواهد بود و دلیل آن هم صبوری، روحیه انسان دوستی و احترامی است که برای دیگران قائل اید. مهم نیست دیگران در چه موقعیت اجتماعی هستند، مهربانی و بخشندگی شما زبانزد خاص و عام است. یکی از کارهایی که همیشه از انجام آن لذت می برید، درک اطرافیان تان است. شما حرف های آنها را گوش می دهید، از آنها حمایت می کنید و به آنها ثابت می کنید که می توانند در هر زمینه ای به شما تکیه کنند. این خصوصیت شما زندگی تان را به بهترین شکل تغییر خواهد داد.  به زودی زندگی عاطفی شما در مسیری هیجان انگیز قرار می گیرد که برایتان غیر منتظره خواهد بود.

متولدین ماه اردیبهشت

از طرفی شما دوست دارید اطرافیان تان را به خود نزدیک کرده اما از طرف دیگر فاصله خود را با آنها حفظ می کنید. بهتر است از همین حالا به بعد به روابط عاطفی خود کمی جدی تر بیاندیشید. اگر به دنبال عشق زندگی تان می گردید، کمی در گروه های اجتماعی فعال تر باشید و ایده ها و افکار خود را برای آنها بیان کنید. با افرادی که مشترکات بیشتری با شما دارند، بیشتر در تماس باشید و مطمئن باشید که به زودی به مراد دل خود خواهید رسید. اخیرا باعث ناراحتی یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان شده اید، خواسته یا ناخواسته بهتر است به جای قهر کردن، به دنبال دلیل واقعی آن بگردید.

متولدین ماه خرداد

شما تا چیزی را با چشم های خود نبینید، باور نمی کنید. اکنون در موقعیتی هستید که بسیاری از حقایق برای شما روشن می شوند، اگر چه ممکن است با روحیه شما سازگاری نداشته باشند اما باعث می شود به افکار و عقاید خود نگاهی دوباره بیاندازید و از تک بعدی بودن خودداری کنید. بین شما و عشق زندگی تان تنشی بوجود آمده است که شما در پی رفع آن هستید اما به مرور زمان متوجه می شوید که اهداف زندگی شما از هم متفاوت است. شاید بهتر است درباره انتخاب خود بار دیگر خوب بیاندیشید.

متولدین ماه تیر

امروز انرژی لازم را به دست می آورید و می توانید مهارت هایی را که دوست دارید، گسترش دهید. شما جزو آن دسته از افراد نادری هستید که می تواند اتفاق های اطراف اش را قبل از وقوع پیش بینی کند. بگذارید این احساس مشوق شما باشد و از آن برای پیش بردن بسیاری از برنامه هایتان روشن استفاده کنید. به زودی متوجه می شوید فردی که به او علاقه و اطمینان دارید، آنقدر ها هم که شما فکرش را می کنید، قابل اعتماد نیست. اگر در فکر برقراری رابطه عمیقی با او هستید، وقت آن است یک بار دیگر درباره آن خوب بیاندیشید.

متولدین ماه مرداد

شاید بهتر باشد به شخصی که شما را ناامید کرده است، فرصتی دوباره دهید. اگر چه صبوری شما قابل ستایش است اما این بار هم کوتاه بیایید زیرا این رابطه شما ارزشی فراتر از اینها دارد. از کاری که برای حمایت از خود، زندگی و دوستان تان انجام می دهید، نترسید. عشق و عاشقی خوب است اما در کنار تمام خوبی هایش نیاز به صبر و تحمل دارد. در محیط کارتان، شخصی انگیزه لازم را به شما داده است و حال نوبت شما است که وارد عمل شوید و توانایی هایتان را نشان دهید.

متولدین ماه شهریور

از نزدیک ترین افراد زندگی تان دلسرد شده اید زیرا انتظارات شما را آنگونه که باید برآورده نمی کرده اند. کمال گرایی در شما همکاری با دیگران را برایتان سخت کرده است اما مراقب باشید زیرا می تواند موجب درگیری شما با اطرافیان تان شود بنابراین سعی کنید شرایط را کمی تغییر دهید. اخیرا رابطه عاطفی شما دچار مشکل شده است اما نگرانی به دل راه ندهید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید، شما ایده و اهداف مشترکی دارید و اگر شک و تردید و موضوعات کم اهمیت را کنار بگذارید، آینده روشنی در انتظارتان خواهد بود.

متولدین ماه مهر

امروز از شما درخواست می شود تا چند کار مختلف را با هم انجام دهید، به خصوص کارهایی که در آن توانایی دارید. شاید احساس تان به شما بگوید که دست نگه دارید اما بهتر است به در خواست آنها پاسخ مثبت دهید و تمام آنها را به پایان برسانید. در پایان کار خواهید دید که چگونه از شما قدردانی می شود. مدتی است با عشق زندگی تان بگو مگو دارید اما امروز ریشه این مشکل را پیدا می کنید. شاید دلیل آن انتظارات بیش از حد شما باشد که از ابتدای رابطه از او داشته اید. بهتر است با او گفتگو کنید تا با زاویه دید یکدیگر بیشتر آشنا شوید.

متولدین ماه آبان

شما در حال گذر از جاده رویاهایتان هستید اما امروز مانعی شما را از مسیرتان منحرف می کند طوری که در شرایط دشواری قرار خواهید گرفت. بهترین راه برای خلاصی از آن به کار گیری روش های منطقی است. پس احساسات تان را برای مدت کوتاهی نادیده بگیرید. امروز کمی استرس دارید بنابراین اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات گذاشته اید، مراقب باشید که این احساس بر شما غلبه نکند. این طور که بویش می آید شما در این دیدار جذب یکدیگر خواهید شد و با وجود اختلاف نظرات تان، رابطه عاطفی خوبی را ادامه خواهید داد. مراقب باشید هر قدمی که بر می دارید، آگاهانه باشد.

متولدین ماه آذر

امروز به آنچه ذهن تان می گوید، بیشتر اهمیت دهید زیرا منطق شما بیش از هر چیز دیگری به صلاح کارتان آگاه است و مسیر درست شما را می داند. شاید گاهی احساس تان سد راهش شود اما اجازه دخالت آن را ندهید و بگذارید تنها راهنمای شما ذهن تان باشد. از کارهای بیهوده دست بکشید. ممکن است گاهی از دو راهی هایی که پیش پایتان است عصبانی شوید اما به جای تمرکز بر مشکلات، به دنبال راه حل باشید. اگر با فردی برای اولین بار قرار ملاقات دارید، در انتظار لحظاتی آتشین و پر از عشق باشید. اجازه ندهید هیچ عاملی گرمای این عشق تاثیر منفی بگذارد.

متولدین ماه دی

امروز روحیه خوبی خواهید داشت و با اعتماد به نفسی که به دست می آورید در هر کاری که آغاز می کنید، موفق خواهید شد. اگر چه مدت هاست پیشرفت محسوسی نداشته اید و گویی سر جای خود ایستاده بودید اما امروز آماده هر فعالیت و موفقیتی خواهید بود. شخصی انگیزه لازم را به شما داده است و حال نوبت شما است که وارد عمل شوید و توانایی هایتان را نشان دهید. برای این که ناراحتی را از خود دور کنید، لازم به کارهای عجیب و غریب نیست، کافی است به یک میهمانی بروید تا حال و هوایتان کاملا عوض شود.

متولدین ماه بهمن

حال وقت آن است که بیشتر به سلامت خود اهمیت دهید آن وقت می بینید که چقدر احساس بهتری خواهید کرد. شما اخیرا انرژی خود را برای ادامه زندگی از دست داده اید اما به زودی آن را دوباره به دست خواهید آورد. شاید لازم باشد داروهای خود را تغییر دهید اما در نهایت از این که زندگی سالم تری را پیش گرفته اید، خوشحال خواهید بود. امروز انرژی لازم برای بیان تمام احساسات تان به فردی که به او علاقه دارید را به دست می آورید. شاید فکر کنید کمی صبر بهتر باشد اما زمان را از دست ندهید و قدم اول را همین امروز بردارید. صحبت های شما به خوبی پیش خواهد رفت.

متولدین ماه اسفند

امروز در عقل و احساس تان دچار تضاد شده اید. ذهن تان یک طرف است و احساس تان سمت دیگری اما در نهایت قادر به برقراری تعادل میان آنها خواهید شد. یادتان باشد در هر موقعیتی تا این تعادل برقرار نشده، از گرفتن تصمیمات مهم زندگی تان خودداری کنید. امروز انرژی های مثبت زیادی پیش پای شما قرار می گیرد. اگر در فکر شروع یک کار جدیدی بوده اید که حال فرصت آن برای شما فراهم شده، بی معطلی با انرژی و شادابی کافی آن را آغاز می کنید. مشورت با خانواده می تواند در پیشرفت شما موثر باشد نادیده اش نگیرید.

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه