31 فروردين 1403



فال روزانه 29 خرداد 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

اگر منتظر بوده اید تا کاری خارق العاده انجام دهید، اکنون زمان آن فرا رسیده است پس بال های خود را بگشایید و پرواز کنید. آرزوهای کوچک را رها کنید و بزرگ تر بیاندیشید زیرا آینده با لبخندی بر لب به انتظار شما نشسته است. حال بهترین زمان برای شروع کلاس هایی است که به آنها علاقه دارید. اگر به فکر تحصیل خارج از کشور هستید، اولین قدم را بردارید. هر چه تجربه هایتان بیشتر باشد، بیشتر رشد می کنید و از زندگی بهره می برید.

متولدین ماه اردیبهشت

اگر مجرد هستید به طور تصادفی یکی از دوستان تان را ملاقات می کنید. حرف زدن با او تاثیر زیادی بر شما خواهد گذاشت طوری که طرز فکرتان به طرز غیذ منتطره ای تغییر خواهد کرد. با گفتگوی بیشتر و سوال کردن می توانید از تصمیمی که می خواهید بگیرید، اطمینان بیشتری حاصل کنید. متاهل ها هم منتظر یک سورپرایز از طرف همسرشان باشند. در محیط کار به یکی از همکاران یا مدیران تان قولی داده اید، اما تا حدودی به آن پایبند نبوده اید، بهتر است بار دیگر حرف های خود را مرور کنید و به آنها عمل کنید تا کدورتی پیش نیاید.

متولدین ماه خرداد

از موضوعی ناراحت هستید و برای رهایی از این وضعیت خودتان را با کار مشغول کرده اید. به شما تبریک می گوییم زیرا بهترین راه را برگزیده اید. با این کار این فرصت را به خود داده اید تا بیشتر فکر کنید. نگران نباشید زیرا این وضعیت موقتی است. اگر همچنان به کار خود ادامه دهید، خشنودی به سراغتان می آید و حتی احتمال این که در کارتان پیشرفت کنید نیز زیاد است. اگر از دست شخصی ناراحت هستید، بهتر است احساس خود را پنهان کنید و با کسی در میان نگذارید زیرا کلامی که به زبان می آورید ممکن است موجب سوتفاهم شود. با کمی صبر همه چیز درست خواهد شد.

متولدین ماه تیر

رابطه ای را به تازگی آغاز کرده اید و سرعت پیشرفت تان هم زیاد است. توصیه می کنیم کمی آرام تر قدم بردارید. سعی کنید برای شناخت او وقت بیشتری بگذارید. شاید حقیقت آنچه در مقابل چشمان تان است، نباشد پس طوری رفتار کنید که پشیمانی به سراغ تان نیاید. شما ایده های زیادی برای تغییر شغلتان در ذهن دارید که بیشتر از آنچه فکرش را بکنید کارسازند اما کمی دست نگه دارید زیرا امروز روز تصمیم گیری نیست. چند روز دیگر هم تحمل کنید سپس ایده هایتان را دوباره و با دقت بررسی کنید. مشورت با یکی از دوستان تان که در این زمینه تحربه داردف بسیار برایتان مفید می باشد.

متولدین ماه مرداد

امروز یک اتفاق چون موجی سر می رسد و موجب نگرانی شما می شود. اگر چه فکر می کنید که حرف زدن کارساز است اما بهتر است این بار سکوت کنید تا همه چیز خود به خود حل شود. به زودی از شیوه ای که در پیش گرفتید خوشحال و راضی خواهی بود. امروز توانایی این را پیدا می کنید که به مشکلات از زوایه دیگری نگاه کنید که باعث ایجاد تغییرات بزرگی در زندگی تان می شود و چراغی که مدت ها خاموش بوده، به زندگی تان روشنایی می بخشد. افرادی را که بی دلیل کنار گذاشته بودید نیز بار دیگر به زندگی تان راه می دهید. این بار چیزهایی مثبتی در مورد آنها در می یابید که هیچوقت نمی دانستید.

متولدین ماه شهریور

از همین امروز به بعد، دوره جدید در زندگی تان آغاز می شود و اتفاقات روزمره و کسالت بار گذشته کاملا از بین خواهند رفت. موفقیت شما گرو خلاقیت شماست. اگر قادر باشید که پایتان را کمی فراتر از محدودیت ها بگذارید و روش هایی را به کار بگیرید که دیگران از آنها غافل بوده اند، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید کرد. موضوعات زیادی ذهن شما را درگیر کرده است اما امروز یکی از آنها  مهمتر از بقیه به نظر می رسد. این موضوع با گذشته شما در ارتباط است. بهتر است درباره آن با شریک زندگی خود صحبت کنید.

متولدین ماه مهر

پس از تعطیلات آخر هفته، سعی کنید با انرژی از خواب بیدار شوید و برای کارهایی که می خواهید در طول روز انجام دهید برنامه ریزی کنید. امروز عشق در فضا پراکنده است، به همین دلیل تا می توانید نفس عمیق بکشید و انرژی مثبت آن را دریافت کنید. سعی کنید در چنین روزی بیشتر در محیط های اجتماعی حضور داشته باشید و خود و توانایی هایتان را نشان دهید زیرا در همین ارتباطات است که موقعیت های عاطفی و شغلی مناسبی برایتان فراهم خواهد شد.

متولدین ماه آبان

فکر می کنید که زندگی تان نیاز به تغییر دارد اما تمام تلاش هایتان طی هفته های گذشته بی نتیجه بوده است. اجازه ندهید که این موضوع شما را از مسیری که در پیش گرفته اید منحرف کند. با صبر به تمام اهداف تان خواهید رسید. ممکن است امروز با عشق تان بگو مگویی داشته باشید اما این را هم بدانید که این گفتگوها گاهی نتایج مثبتی خواهند داشت پس نگرانی به دل راه ندهید و از لحظات با هم بودن لذت ببرید. یک سورپرایز  در راه است که بیشتر به شرایط مالی تان بر می گردد. خودتان را برای یک تغییر اساسی آماده کنید.

متولدین ماه آذر

اکنون زمان حرکت کردن است، نه ایستادن. شما توانایی کافی برای برقراری ارتباط با عشق زندگی، دوستان و همکاران خود دارید بنابراین ایده های خود را با آنها در میان بگذارید. از میان آنها فردی نظر شما را جلب می کند و احساس می کنید که در کنار او احساس خوبی دارید. فرقی نمی کند رابطه شما به چه شکل پیش می رود، از همنشینی با او لذت می برید و بدون توجه به نگرانی های آینده، تنها به حال بیاندیشید. در این دوره از زندگی علاقه شما به کار و مسائل مالی، فوران می کند و شما را به پله های بالاتری سوق می دهد.

متولدین ماه دی

اگر چه در مشکلات مالی و شغلی دست و پا می زنید اما همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کرده اید و ذهن تان پر از افکار و ایده های مثبت است. همین گونه به راه خود ادامه دهید تا خوشبختی جذبتان کند. در این روز اتفاقات خوب زیادی برایتان می افتد که شما را غافلگیر خواهد کرد، به عنوان مثال دوستان جدیدی پیدا می کنید که مشترکات زیادی با آنها دارید. سعی کنید رابطه خود را با آنها ادامه دهید. اگر مجرد هستید در واقع از طریق یکی از آنهاست که در آینده ای نزدیک شریک زندگی خود، و اگر متاهل هستید شغل ایده آل تان را پیدا خواهید کرد.

متولدین ماه بهمن

امروز با دیگر روزهایتان فرق دارد و شما انرژی متفاوتی را از فضا دریافت خواهید کرد. آنقدر انگیزه خواهید گرفت که برای هدف های بلند مدت خود اولین قدم ها را بر می دارید و و نتایج مثبت آن هم در زندگی تان می بینید. باز شدن مسیرهای تازه ای که در زندگی تان گشوده می شود، نه تنها برای شما که برای اطرافیان تان هم موثر خواهد بود. اگر برخی مسائل بی ارزش را دور بریزید، مشکلاتی که در مورد مسائل عاطفی دارید نیز به زودی حل می شوند. بهتر است با عشق زندگی تان در مورد مسائل مهم زندگی صحبت کنید.

متولدین ماه اسفند

نبوغ و استعدادتان شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. کاری را که مدتی قبل انجام داده بودید و برایتان بسیار مهم بود، سرانجام به نتیجه می رسد طوری که شما به خود و پشت کارتان افتخار می کنید و از نتیجه آن هیجان زده می شوید. امروز در خانه شما رفت و آمد زیادی بر پا است، سعی کنید این شلوغی تمرکز شما را بر هم نزد. اگر عشق زندگی تان حال و هوای خوبی ندارد، با او به کافه یا رستورانی ببرید و با حرف هایتان به او انرژی مثبت دهید. او اکنون بیش از هر زمان دیگری به شما احتیاج دارد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه