10 فروردين 1403



فال روزانه 25 خرداد 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

اتفاقاتی که امروز برایتان می افتد، شما را یاد خاطرات دوران کودکی تان می اندازد. این خاطرات شما را با خود می برد به خانه و محله ای که در آن بزرگ شده اید، همان جا که شخصیت تان شکل گرفت. این احساسات هم شادی و هم ناراحتی را با خود به همراه دارند اما سعی کنید به مرور آنها بسنده کنید و ذهن تان را بیش از این درگیر نکنید. به زودی متوجه می شوید فردی که شما به او علاقه دارید، او نیز به شما علاقمند است. پس تردید را کنار بگذارید و راز دلتان را فاش کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

شما از ملاقات افرادی لذت می برید که اطرافیان تان خیلی آنها را قبول ندارند و رفتارهایشان را غیرعادی می شمارند، اما شما نمی توانید این شرایط را تغییر دهید. امروز از آن روزهایی است که فردی منحصر بفرد را ملاقات می کنید. اگر چه تلاقی شما با هم کمی عجیب به نظر می رسد، اما این فرد می تواند همان نیمه گمشده شما یا اگر متاهل اید، فرشته نجات تان در مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می کنید باشد. فرصتی برایتان فراهم می شود تا از عادات رومزه خود دور شوید و کمی خوش بگذرانید. این فرصت ممکن است سفری خارج از کشور باشد.

متولدین ماه خرداد

شما عاشق روش های سنتی هستید. دوست دارید هنگام بیماری خودتان را با طب سنتی درمان کنید. امروز کمی احساس کسالت می کنید، به همین دلیل کنجکاوی شما نیز بیشتر شده و به دنبال روش ها طبیعی بیشتری می گردید. جستجو در اینترنت و البته سایت های معتبر می تواند اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار دهد و هر چه زودتر سلامت دوباره را به شما باز گرداند. اگر به فکر ورزش هستید، به دنبال ورزش های گروهی باشید زیرا هیجان و به تبع انگیزه بیشتری به شما می دهد و مانند دفعات قبل رهایش نخواهید کرد.

متولدین ماه تیر

همیشه قرار نیست همه چیز در کنترل شما باشد، همه ما گاهی اداره امور از دست مان خارج می شود و این طبیعی است. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی تان در مسیری جز آنچه شما می پسندید پیش می رود، نگران نشوید. شاید فکر کنید که هیچ کس شما را به خوبی درک نمی کنید اما خونسرد باشید. شاید بد نباشد این موضوع را خانواده یا اقوام نزدیک تان در میان بگذارید. آنها می توانند پیشنهادهای خوبی به شما دهند. تا زمانی که شرایط به روال عادی خود بازگردد، آرامش خود را حفظ کنید.

متولدین ماه مرداد

گاهی تمرکز برایتان مشکل می شود و امروز یکی از همان روزهاست. این که  نمی دانید دقیقا چه می خواهید، کمی ذهن تان را آشفته کرده است. اگر می خواهید یکی از مهمترین تصمیم های زندگی تان را بگیرید، اول از همه آرامش داشته باشد سپس به خودتان وقت کافی دهید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید تا جای هیچ شک و شبه ای باقی نماند.  اگر به دنبال شریک زندگی ایده آل تان می گردید، کافی است با افراد بیشتری در ارتباط باشید و گفتگو کنید. همین که مکالمه شما آغاز شود، اتفاقات خوبی خواهد افتاد. به جادوی کلمان ایمان داشته باشید.

متولدین ماه شهریور

همه ما گاهی مسیر زندگی تان را گم می کنیم و سردرگم می شویم. همه ما گاهی تمام انرژی خود را برای رسیدن به آنچه از ته دل می خواهیم، به کار می گیریم اما نتیجه چیز دیگری از آب در می آید. احساس می کنید که دچار پوچی شده اید اما این هم جزوی طبیعی از زندگی است. اما اجازه ندهید انرژی های منفی شما را از هدف هایتان دور کند. جسارت و اراده کلید موفقیت شما در چنین روزی است. جمله «این هم می گذرد»  را در شرایط سخت فراموش نکنید. از صحبت کردن با دیگران خجالت نکشید. شما تنها در ارتباطات با دیگران است که پیشرفت خواهید کرد.

متولدین ماه مهر

شما توانایی این را دارید که خودتان را با هر شرایطی، حتی سخت ترین شرایط  هم وفق دهید. امروز بیش از همیشه درگیر هستید و پروژه های زیادی روی سرتان ریخته است که احساس ناتوانی و ناامیدی می کنید. اما این را بدانید که این شرایط سریع تر از آنچه فکرش را بکنید بهبود خواهد یافت. شما در موقعیت های بدتر از این هم بوده اید پس به خودتان ایمان داشته باشید و بدون درگیری و بگو مگو با دیگران، به راهتان ادامه دهید. افرادی که در گذشته به آنها کمک کرده اید نیز در این شرایط به یاری تان می شتابند.

متولدین ماه آبان

امروز همان روزی است که مدت ها انتظارش را می کشیدید. چند وقتی است ایده ای در سر دارید اما آن را از دیگران پنهان کرده بودید، امروز زمان آن است پرده از این راز بردارید و آن را با دیگران به اشتراک بگذرید. از آنجا که امروز با افراد زیادی سروکار خواهید داشت، بهترین فرصت است سر صحبت را باز کنید، مطمئن باشید که آنها نیز شما را درک خواهند کرد. اگر در روابط عاطفی خود به مشکلی برخورده اید، سعی کنید امروز کمی بیشتر انعطاف پذیر باشید. رابطه ای که از دست برود دیگر بازگشتی نخواهد داشت.

متولدین ماه آذر

امروز آنقدر انرژی دارید که احساس می کنید در آسمان ها در حال پروازید. اگر چه خانواده تان به حضور شما در چنین شرایطی احتیاج دارند اما ترجیح می دهید که تنها باشید و به هدف ها و نیازهای خودتان رسیدگی کنید. اگر کسی از شما درخواست کرد تا روزتان را در کنار او بگذرانید، با لحنی موربانه متقاعدش کنید که امروز زمانش نیست اما سعی کنید که در روزهای آتی جبران کنید. سفری در راه دارید که تجربه های خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت طوری که پس از بازگشت فرد دیگری خواهید شد.

متولدین ماه دی

از آنجا که یکی دیگر از روزهای خوب و روشن زندگی تان در راه است، فرصت کشف حقایق بیشتری را پیدا خواهید کرد. این روزها برایتان شیرین و لذت بخش شده است. قدر این آرامش فکری را بدانید و خودتان را از خاطرات تلخ گذشته دور نگه دارید. با فردی ملاقاتی خواهید داشت اگر همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نرفت، نگران نشوید. اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، به یکدیگر فرصت بیشتری دهید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

متولدین ماه بهمن

اگرچه شما فرد مهربان و دلسوزی هستید اما وقت آن رسیده که کمی هم به خود و زندگی تان فکر کنید و روی هدف هایی که در پیش دارید متمرکز شوید. شما بهتر از هر شخص دیگری می دانید که برای رسیدن به آرامش چه چیزهایی لازم است. فقط اشکال شما اینجاست که مسائل را پیچیده و سخت می کنید. اگر کمی ساده تر بیاندیشید، ذهن تان نیز در آرامش بیشتری خواهد بود.دوستان مورد اعتماد زیادی در اطراف تان است که می توانند گرمابخش زندگی شما باشند، ارتباط تان را با آنها بیشتر کنید.

متولدین ماه اسفند

از همان دقایق اولی که از خواب بیدار می شوید، می بینید که روز متفاوتی در راه است. مشغله های هر روز را ندارید و به جایش مسائل فلسفی ذهن تان را درگیر کرده است. به دنبال جوهر زندگی می گردید اما نمی دانید جوابش را چگونه بیابید. شاید صحبت کردن با شریک زندگی تان بتواند کمی از ابهامات ذهنی شما را کم کند. اگر چه فرد عجولی هستید اما یادتان باشد که فلسفه عجله سرش نمی شود. با صبوری به تمام جواب هایتان خواهید رسید. به زودی توسط فردی که به شما علاقه خاصی دارد، سورپرایز خواهید شد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه