10 فروردين 1403



فال روزانه 12 اردیبهشت 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

اتفاقاتی که امروز در اطرافتان دارند می افتند را درک نمی کنید، زیرا انتظار دارید که واقعیت به طور کامل با فانتزی هایتان هماهنگی داشته باشد. ولی اگر نزدیکانتان از رویاهایی که دارید حمایت نکنند حفظ باورتان نسبت به آنها برای شما دشوار خواهد بود. در هر صورت فراموش کردن ایده های فوق العاده ای که دارید کار عاقلانه ای نیست. درست است که شما فروردینی ها آدم های صبوری نیستید، ولی سرکوب کردن این حس بیقراری و بی صبریتان در حال حاضر به نفعتان خواهد بود. به تلاش برای رسیدن به اهدافتان ادامه دهید تا دیگران هم با دیدن نتیجه تلاش هایتان شما را مورد تحسین و تشویق قرار داده و باورتان کنند.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز حفظ حد و مرزهایی که برای رابطه تان مشخص کرده اید کار دشواری خواهد بود، زیرا احساس می کنید که در رابطه تان باید کمی انعطاف پذیری به خرج دهید. شاید روزتان را با برنامه ای مشخص و شسته و رفته آغاز کنید، ولی هر چه می گذرد پیش رفتن بر اساس این برنامه بی فایده تر به نظر می رسد و شما را از اطرافیانتان دور می کند. اگر برنامه قبلی به نظرتان بی نتیجه است آن را کنار گذاشته و بر اساس آنچه به نظرتان درست می آید پیش بروید. اگر چند روز گذشته درگیری هایی با کسی که دوست دارید داشته اید حالا دیگر وقت آن رسیده است که حتی اگر تقصیر از طرف مقابلتان باشد برای حل این مشکل پا پیش گذاشته و وارد بحث و مذاکره شوید.

متولدین ماه خرداد

امروز به نظر می رسد که فکر و خیال هایتان از کنترل خارج شده اند، ولی می توانید با درک این که این وضعیت گیج کننده نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد خیلی زود مجددا نگرشی منطقی پیدا کنید. نگران این نباشید که مبادا راهی که در پیش گرفته اید توهمی بیش نباشد و شما را به بن بست برساند. دنبال کردن مسیر موفقیت آنقدرها هم که شما فکر می کنید دشوار نخواهد بود. بجای این که ذهن خود را با این مسائل درگیر کنید از مسیری که دنبال می کنید لذت ببرید و رویاهایتان را باور داشته باشید. آینده به کسانی تعلق دارد که زیبایی رویاهایشان را باور داشته باشند. مجردها بهتر است کمتر شیطنت کنند تا بتوانند زودتر فرد مورد نظرشان را پیدا کنند.

متولدین ماه تیر

امروز توضیح دقیق احساساتتان برای دیگران کاری تقریبا غیر ممکن خواهد بود، ولی این محدودیت زبانی شما را قادر خواهد ساخت که درک عمیق تری نسبت به احساسات خود پیدا کنید. برای این که دیگران درکتان کنند خیلی هم تقلا نکنید، در حال حاضر هیچ چیزی در زندگیتان وجود ندارد که مجبور باشید در مورد آن به دیگران جواب پس بدهید. با این همه جدا کردن خودتان از دیگران و فرو رفتن در انزوا برای مدتی طولانی کار درستی نیست و به سلامتی روانی شما آسیب وارد خواهد کرد. حتی اگر مطمئن نیستید که پذیرفتن کمک و همفکری از دوستانتان کار درستی باشد، از همراهی آنها و وقت گذراندن با آنها لذت ببرید.

متولدین ماه مرداد

شما دلتان می خواهد سر از کار یک نفر که مانند یک معمای پیچیده به نظر می رسد دربیاورید. ولی هرچقدر هم که تلاش کنید و همه اطلاعات را در نظر بگیرید هم حداقل امروز به نتایج دلخواهتان نخواهید رسید. اگر اصرار به حل این معما دارید فراتر از مرز عقل و منطق بروید و اجازه بدهید حس ششمتان شما را راهنمایی کند. گاهی حقیقت چیزی نیست که بشود با حواس پنج گانه آن را درک کرد! کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و با وسواس بسیاری در فکر انجام آنها به بهترین شکل ممکن هستید. رفتار وسواس گونه تنها شما را دچار احساس ناتوانی و فلج شدن کرده و مانع از پیشرویتان می شود. بالاخره باید از یک جایی شروع کنید.

متولدین ماه شهریور

با وجود این که برنامه امروزتان از قبل تعیین شده و حتی به شما گفته شده است که چه کارهایی باید انجام دهید، هنوز نمی دانید چه کار باید بکنید و از کجا شروع کنید. شما اغلب در انجام کارهایتان به جزئیات توجه ویژه ای دارید، ولی امروز داشتن برنامه ای که به شما فرصت این را بدهد که به همه کارهایی که دارید رسیدگی کنید کاری دشوار و چالش برانگیز به نظر می رسد. متاسفانه کمک گرفتن از دیگران امروز بی فایده است، چرا که تنها خودتان می دانید که چطور باید این کارها را انجام دهید و هیچ کس نمی تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. حتی اگر دچار شک و تردید هستید هم دست به کار شوید و شروع کنید، غافلگیری هایی خوشایند در انتظارتان هستند.

متولدین ماه مهر

امروز قدرت تخیل فعال شما می تواند سکوتی که اطرافتان را فرا گرفته است پر کرده و احساس عدم امنیت شما را به پذیرش و تسلیم تبدیل کند. ولی تنها دنبال کردن قطار افکارتان کافی نیست تا شما را به احساس رضایتی پایدار برساند. لذت بردن از رویاهایتان هیچ اشکالی ندارد، ولی در پایان روز هیچ نتیجه ای برای شما به همراه نخواهد داشت. پس در کنار رویاپردازی هایتان حتما باید زمانی را هم صرف پرداختن به کارها و وظایفی کنید که به عهده تان هستند. ذهنتان را روی آنچه می خواهید انجام دهید متمرکز کنید تا برنامه مشخصی را برای کارهایتان تعیین کنید. به برنامه تان بچسبید تا با پایداری بلیط موفقیت را به دست بیاورید.

متولدین ماه آبان

امروز زندگی هر چقدر که پیش می رود و انجام کارهای خسته کننده روزمره بیقرارتان می کنند، عجیب تر و عجیب تر به نظر می رسد. راه حلی منطقی برای مدیریت وضعیت فعلیتان به نظر شما نمی رسد و این موضوع شما را گیج و سردرگم کرده است. به جای آن که سخت تر کار کرده و تلاشی بیشتر برای انجام کارهای روزمره تان به خرج دهید، بکار گرفتن عقل و منطق برای انجام این همه کار را کنار گذاشته و بپذیرید که باید از احساسات درونیتان برای حل وضعیت فعلی کمک بگیرید تا شما را در نهایت سلامت به راه دست هدایت کند.

متولدین ماه آذر

شما قادر به دیدن افقی گسترده تر از هرکس دیگری هستید، برای همین هم می توانید برنامه های دیگران را تغییر داده و به آنها نبوغ و خلاقیت ببخشید. ولی متاسفانه شما به خاطر گستردگی دیدتان نمی توانید تمام جزئیات را در نظر بگیرید. در کمال تعجب، باور کردن قدرت تخیلتان به سود شما خواهد بود زیرا امروز به نظر می رسد که واقعیت با رویاهایتان در هماهنگی کامل باشد. اگر در میان اطرافیانتان مشکلی به وجود آمده است و بحث و درگیری میان آنها بالا گرفته است بجای آن که باز قهرمان میدان شده و برای حل مشکل آنها خودتان را قاطی ماجرا کنید خودتان را کنار بکشید و بگذارید خودشان مسئله ای که پیش آمده است را حل کنند.

متولدین ماه دی

شما معمولا دوست ندارید کنترل اوضاع را از دست بدهید، ولی امروز اگر مسئولیت تمام کارها به عهده شما نباشد احساس بهتری خواهید داشت. رویاهای جادوییتان حتی اگر چندان بر اساس واقعیت نباشند هم  برای اندکی حواس شما را به خود مشغول خواهند کرد. اگر به وظایف و تعهداتی که نسبت به دیگران دارید عمل می کنید، نگران این نباشید که شاید رویاهایتان کاربردی و واقع گرایانه نباشند. هرچند در ابتدا این کار به نظر دشوار می رسد، ولی به تخیلتان اجازه پرواز بدهید تا خودتان را از استرس و فشار روزانه رها کنید. در رابطه با احساسات عاشقانه تان با خودتان صادق باشید و سعی نکنید برای حفظ وضعیت فعلیتان به خودتان دروغ بگویید.

متولدین ماه بهمن

تغییرات ناگهانی در نگرش شما ممکن است باعث گیج شدن دوستانتان شود و یا حتی باعث شوند خود شما هم نسبت به خودتان دچار تردید شوید. با وجود این که شما معمولا از لحاظ عاطفی زیاد احساس وابستگی نمی کنید، امروز حالات و رفتارهایتان مدام عوض می شوند و ممکن است در روابطتان ایجاد مشکل کنند. خودتان را با تلاش برای درک وضعیت فعلی خسته نکنید و تنها با جریان زندگی پیش بروید و ببینید شما را به کجا می برد. اگر فکر می کنید که در محل کارتان کسی دارد به شما حسادت می کند به جای این که واکنش نشان داده و حساسیت او را بیشتر کنید با بی تفاوتی بهترین عملکرد ممکن را از خودتان نشان دهید.

متولدین ماه اسفند

امروز اگر در حین کار قوه تخیلتان را هم به کار بگیرید با عملکرد فوق العاده تان همکاران خود را شگفت زده خواهید کرد. البته اگر مجبور به انجام کارهای خسته کننده و تکراری باشید که مجالی برای بروز خلاقیت شما باقی نمی گذارند دچار احساس گیجی و گمراهی خواهید شد. ولی نگران نباشید، خوشبختانه زمان کافی برای پرداختن به کارهایی دیگر که اجازه استفاده از این قدرتتان را به شما می دهند خواهید داشت. مسئولیت هایتان را به سرعت و با کیفیت انجام دهید و همه را با توانایی های خود تحت تاثیر قرار دهید. گاهی یک هدیه خیلی کوچک می تواند بهترین وسیله برای نشان دادن احساستان به کسی که دوست دارید باشد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه