10 فروردين 1403



فال روزانه 11 اردیبهشت 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

حتی اگر کارهای دیگری هستند که واقعا دلتان می خواهد انجام دهید، این که بجای نادیده گرفتن آنچه به عهده تان است با مسئولیت پذیری بیشتری رفتار کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروز به اندازه کافی وقت نخواهید داشت که هم به تفریح و خوشگذرانی بپردازید و هم مسئولیت هایتان را در نظر داشته باشید، امروز تازه اولین روز هفته است پس به نفعتان است که وظایفتان را در اولویت قرار دهید. محدودیت هایی که دارید را بپذیرید و بجای لذت های زودگذر کارهایی را انجام دهید که شما را به هدفتان و در نتیجه رضایت و خوشحالی پایدار می رسانند. این که به طرف مقابلتان فشار وارد کنید و بخواهید به زور رابطه تان را پیش ببرید هیچ نتیجه مثبتی روی وضعیت فعلی نخواهد داشت.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز نمی شود از زیر کارهایتان در بروید و فکر کنید که اگر کمی شانه خالی کنید دیگران هم متوجه این موضوع نخواهند شد. به جای این که اراده خود را در جهت اشتباه به کار گرفته و در برابر تغییرات مقاومت کنید، عاقلانه تر این است که آن را در جهت پذیرش تغییرات به کار گرفته و خودتان را با شرایط ایجاد شده تطبیق دهید. این کار بیش از پا به زمین کوبیدن و مقاومت کردن می تواند قدرت درونی شما را ثابت کند. هر چقدر امروز تلاش بیشتری کنید و زحمت بیشتری بکشید طی این هفته روزهای راحتتری خواهید داشت. کاری که امروز می توانید انجام دهید را به فردا واگذار نکنید. تمام بعدازظهر برای لم دادن روی کاناپه و تماشای سریال های مورد علاقه تان وقت خواهید داشت.

متولدین ماه خرداد

اگر امروز بدون آن که چیز زیادی به دست بیاورید دارید دور خودتان می چرخید، شاید بهتر باشد بایستید و استراتژی کلی خود را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شما تمایل چندانی به پذیرفتن حقیقت از خود نشان نمی دهید، به ویژه اگر فکر کنید که قبلا درس هایتان را گرفته اید. سعی کنید کمی بیشتر به نظم و ترتیب اهمیت بدهید تا بتوانید کارهایتان را به موقع انجام داده و از وقت اضافه خود به هر نحوی که دوست دارید استفاده کنید. فرار کردن از کارهای امروزتان به آن سادگی که فکر می کنید نخواهد بود، پس اگر با کسی قرار گذاشته اید که کارتان را پیچانده و با او به جایی بروید بهتر است تا وقت دارید این قرار را کنسل کنید.

متولدین ماه تیر

حتی اگر خودتان ترجیح بدهید که کارهای دیگری انجام دهید، امروز مسائل پیچیده خانوادگی به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند. متاسفانه تلاش هایتان برای اجتناب از یک وضعیت جدی و پیجیده تنها مشکلتان را بیشتر خواهد کرد. از این که دیدگاه خود را در مورد این موضوع با کسانی که درگیر این مشکل هستند در میان بگذارید نترسید. درست است که هر کسی نظری دارد و سعی دارد آن را به کرسی بنشاند، ولی قبل از رسیدن به توافق همه باید نظرهایشان را بیان کنند. ترس از قدم برداشتن در مسیری که برایتان ناشناخته است شما را از پیشروی باز داشته، ولی حقیقت این است که وحشت شما با آنچه که واقعیت دارد به هیچ عنوان همخوانی ندارد.

متولدین ماه مرداد

وقتی کارهای خسته کننده روزمره و مسئولیت های اجتناب ناپذیر تمام مدت ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، تلاش برای داشتن ایده های بزرگ و الهام بخش کار چالش برانگیزی به نظر می رسد. وقتی محدودیت انرژی، مالی یا زمانی هم به این وضعیت اضافه شود حفظ کردن روحیه تان بسیار سخت تر به نظر می رسد. به جای این فکرها روی بهترین سناریوی ممکن تمرکز کنید و به خودتان فشار نیاورید و امیدوار باشید. اگر احساس می کنید شریک زندگیتان به اندازه قبل شما را دوست ندارد و یا تغییراتی در رفتارش ایجاد شده است به جای این که به او شک کنید بهتر است علت این رفتارهای او را از خودش بپرسید و مشکلتان را حل کنید.

متولدین ماه شهریور

داشتن ایده های بزرگ درباره آنچه م یخواهید انجام دهید شاید برای انگیزه بخشیدن به شما کافی باشند، ولی پیش از هر کاری باید مشکل گیج کننده ای که در محیط اطرافتان برایتان پیش آمده است را حل کنید. وقت خود را با نگرانی در مورد شرایطی که شما و انتخاب هایتان را محدود کرده اند هدر نکنید. فقط این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که در حال حاضر پرداختن به تعهداتتان نسبت به دنبال کردن خواسته های دیگرتان از اولویت بیشتری برخوردار است. بعدا هم فرصت کافی برای رفتن به دنبال رویاهایتان خواهید داشت، البته به این شرط که امروز قورباغه هایتان را قورت داده و مسئولیت هایی که به عهده دارید را انجام دهید.

متولدین ماه مهر

وقت آن رسیده که بدهی خود را به کسی که دوست دارید بپردازید، به ویژه اگر مسائل حل نشده ای بین شما وجود داشته باشد. آنقدر صبر نکنید تا دیر شود؛ همین امروز تلاش خودتان را برای حل این مشکلات بکنید تا ببینید که می توانید معجزه کرده و زمان از دست رفته را جبران کنید. معمولا هر اتفاقی هم که برایتان بیفتد و حتی اگر اوضاع به کامنان نباشد هم شما خیلی زود خودتان را جمع و جور می کنید و بی آنکه بگذارید کسی موجب ناراحتیتان را فراهم کند به راهتان ادامه می دهید. ولی امروز به طور وسواس گونه ای ذهنتان درگیر انجام دادن کارها به بهترین نحو ممکن است، تا حدی که حال روحیتان بهم ریخته و از روزتان لذت چندانی نمی برید.

متولدین ماه آبان

این که دیگران به تفریح و استراحت می پردازند در حالی که مسئولیت های شما دارند یکی پس از دیگری روی هم انبار می شوند و نمی دانید چطور می توان از پس انجام این همه کار برآمد. شاید شما در وضعیت دشواری قرار گرفته باشید، ولی از مقایسه خودتان با دیگران به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. برای شما فرصتی فراهم شده است تا قابلیت های خود در زمانی که تحت فشار قرار دارید را نشان دهید، پس از آن نهایت استفاده را برده و با اعتماد به نفس تمام بدرخشید. بعد از جر و بحث با کسی که دوست دارید شاید فکر کنید که فرصت نشان دادن عکس العمل مناسب را از دست داده اید، اما این تفکر شما کاملا اشتباه است. نباید خودتان را سرزنش کرده و خود را شکست خورده فرض کنید.

متولدین ماه آذر

شما تا حدودی می دانید که چه می خواهید و به کجا می خواهید برسید، با این حال حواستان باشد که بدون داشتن نقشه نمی توان به هیچ مقصدی رسید و ممکن است در راه گم شوید. به جای این که مدام راهتان را تغییر دهید سعی کنید مانعی که در مسیرتان قرار گرفته است را از بین ببرید، خبر خوب این است که این موانع ابدی نیستند و با تلاش های شما به زودی از میان خواهند رفت. در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظارات بیش از حد نداشته باشید. هر چقدر کمتر به طرف مقابلتان فشار وارد کنید هم او و هم خودتان راحتتر خواهید بود و در نتیجه روابطتان خیلی بهتر پیش خواهند رفت. وقتی از گوش دادن به موسیقی زندگی لذت ببرید شاهد وقوع معجزاتی بزرگ خواهید بود.

متولدین ماه دی

همه وجدان کاری شما را تحسین می کنند و به پایداری شما در راه رسیدن به اهدافتان حسادت می کنند. با این حال امروز صبوری شما به ورطه آزمایش گذاشته خواهد شد و تلاش هایتان برای رسیدن به اهدافتان به نظر بی نتیجه خواهند آمد. ولی شما طبیعتا به تلاش خود ادامه خواهید داد و آهسته و پیوسته و با دقت و احتیاط بدون آن که بایستید و یا دچار تردید شوید پیش خواهید رفت. با این حال شاید بد نباشد اگر برنامه قدیمیتان را کنار گذاشته و برنامه ای هماهنگ با خواسته های فعلیتان در نظر بگیرید. به صورت کاملا ناگهانی، مشکلاتی در زمینه مسائل مربوط به خانه و خانواده پیش آمده اند که نشان می دهند شما این اواخر نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت بوده اید.

متولدین ماه بهمن

به نظر می رسد که وستانتان امروز نسبت به شما نگاهی انتقادی پیدا کرده اند و به همه کارها و رفتارهایتان ایراد می گیرند. شما هم فکر می کنید که آنها دارند بیهوده شما را مورد قضاوت قرار می دهند. در واقع شاید آنها انتظاراتی بیش از اندازه از شما داشته باشند و با این کار خود مانع خوشحالی و آرامش شما بشوند. ولی در واقع آنها می خواهند خودشان را در مقابل ایده های دیوانه وار و عجیب و غریب شما محافظت کنند. شما کاری به آنها نداشته باشید و بی آن که دلسرد شوید با شجاعت به دنبال خواسته هایتان بروید. . اگر کسی که دوست دارید هر لحظه ای که می خواهید در کنارتان نباشد یاد مشکلات قدیمی در روابط عاطفی و حتی روابط قبلیتان می افتید و حس بدی روی سینه تان سنگینی خواهد کرد.

متولدین ماه اسفند

حتی نزدیک ترین دوستان و آشنایانتان متوجه تلاش های بی وقفه شما برای عمل کردن به وعده هایی که داده اید نیستند. فشاری که شما در این مورد دارید احساس می کنید آنقدر سنگین است که شاید حتی به فراموش کردن وعده و وعیدهایی که داده اید فکر کرده و بخواهید از آنها فرار کنید، ولی حتی این کار هم برای مدت زیادی به شما کمک نخواهد کرد. نیازی نیست راه حل همه مشکلات را همین حالا پیدا کنید، کافی است تمام آنچه از دستتان بر می آید را انجام دهید. با وجود آنکه نیاز شدیدی  به صحبت کردن در مورد احساساتتان دارید به زبان آورن مسائل پیچیده ای که ذهنتان را درگیر کرده اند هم کار چندان ساده ای نیست، سخت نگیرید، کافی است رک و صریح حرف بزنید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه