09 فروردين 1403



فال روزانه 4 اردیبهشت 1395

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

منتظر پولی هستید، نگران نشوید اگر کمی دیرتر از زمان موعود به دست تان رسید. اگر چه این موضوع ناراحت و عصبانی تان می کند اما نگرانی ها دور بریزید زیرا در نهایت آن را دریافت می کنید. تنها کاری که در حال حاضر باید انجام دهید این است که بر صندلی راحتی تان تکیه دهید و منتظر بمانید. در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید اما حل کردن آن در حال حاضر برایتان غیر ممکن است. با کمی صبر و اعتماد به طرف مقابل تان همه چیز بار دیگر به شرایط عادی خود باز خواهد گشت.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز عشق و روابط عاطفی در اولویت کارهایتان است. زیبایی و جذابیت شما بیش از پیش شده و همین موضوع اعتماد به نفس تان را بالا برده است. اگر حوصله دارید بهترین لباس خود را به تن کنید و با فردی که به او علاقه دارید قرار ملاقاتی بگذارید. اگر هم در پی آن هستید که دل فردی را به دست آورید، امروز بهترین زمان است. یکی از همکاران تان به شما حسادت می کند طوری که مدام زیرابتان را می زند. بهتر است از این آدم فاصله بگیرید و سرتان در کار خودتان باشد. بهترین عکس العمل به این فرد نادیده گرفتن اوست.

متولدین ماه خرداد

اگر مجرد هستید، امروز خبری از یکی از دوستان تان که در گذشته رابطه عاطفی با او داشته اید، می شنوید. این موضوع شما را به شدت غافلگیر خواهد کرد طوری که نمی دانید چه عکس العملی نشان دهید. شاید گذشت زمان باعث شده که شما بسیاری از مشکلات تان را فراموش کرده باشید اما اگر می خواهید به رابطه خود بار دیگر ادامه دهید، قبل از هر قول و قراری خوب فکر کنید. اگر امروز را در خانه می گذرانید و بیکاری بیش از اندازه حوصله تان را سر برده است، یک فیلم تماشا کنید یا کتابی بخوانید. یادتان باشد با نشستن شادی سمت تان نمی آید.

متولدین ماه تیر

آیا منتظر تماس عشق زندگی تان هستید؟ اگر این انتظار در محیط کار تمرکزتان را از بین می برد، بهتر است خودتان را با کار سرگرم کنید تا به وقت اش انتظارتان به سر آید. مدتی است از واقعیت دور شده اید و در دنیای خیالی سر می کنید. خیالپردازی خوب است اما تا زمانی که کنترل شده باشد. در غیر این صورت ممکن است مانع از پیشرف تان شود. به زودی  راه جدیدی به زندگی تان باز خواهد شد به شرط آنکه تصمیم درست را بگیرید. این تصمیم ممکن است در زمینه تحصیلی یا حتی عاطفی باشد، در هر صورت فرصت های خوب زندگی تان را از دست ندهید.

متولدین ماه مرداد

اگر مجرد هستید، امروز در جمع دوستان و همکاران خود جذابیت تان گل می کند طوری که توجه فردی را به خود جلب می کنید. این اتفاق برای شما هم هیجان خواهد داشت. اگر به برقراری رابطه با او تمایل دارید، عجول نباشید و قدم های اول را محتاطانه بردارید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. این روزها به سلامتی جسمانی خود توحه بیشتری نشان دهید. ورزش را نیز به برنامه زندگی خود اضافه کنید. اگر مدت هاست به فکر شروع کاری هستید اما اراده لازم را برای برداشتن اولین قدم ها ندارید، در کلاس های مربوطه ثبت نام کنید تا کارتان راحت تر پیش رود.

متولدین ماه شهریور

در فکر تغییر دکوراسیون خانه تان هستید. شاید بخواهید مبلمان را عوض یا حتی یکی از وسایل خانه را تعمیر کنید. این کار در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت پس در انجام آن درنگ نکنید. اگر در انجام این کار از شریک زندگی یا دوستان تان کمک بگیرید، بهتر خواهد بود.  امروز اتفاقات غیر منتظره ای برایتان رخ می دهد و حتی ممکن است کارهایتان آن طور که برنامه ریزی کرده بودید، پیش نروند بنابراین از همین حالا خودتان را آماده کنید. این اتفاق می تواند فرصت های دیگری را پیش پای شما قرار دهد پس تا انرژی و زمان کافی دارید، از آن برای رشد و پیشرفت خود استفاده کنید.

متولدین ماه مهر

فردی امروز با شما تماس می گیرد و از شما می خواهد تا شب را در کنار او بیرون از خانه بگذرانید. شما نیز از این موضوع استقبال می کنید و اعتماد به نفس تان به این دلیل که توجه فردی را به خود جلب کرده اید، بالا می رود. یک روستوران رمانتیک و کم نور را انتخاب کنید تا فضا برایتان لذت بخش تر باشد. تمام نگرانی ها را، چه از جانب محیط کار است چه از جانب خانواده، دور بریزید و از امروزتان نهایت لذت را ببرید. در کنار خانواده بودن را نیز در تمام لحظات زندگی از یاد نبرید. آنها تنها حامیان واقعی شما هستند.

متولدین ماه آبان

منتظر خبری هستید. این خبر می تواند در زمینه تحصیلی یا حتی هنری باشد. شاید این خبر با تاخیر به دست تان رسد اما کمی صبر کنید تا آنچه انتظارش را می کشید به بهترین شکل به سر آید. پس از شنیدن این خبر می توانید دوستان و اقوام خود را دعوت کنید و این شادی را با آنها شریک شوید. اگر رابطه شما با شریک زندگی تان شکرآب شده است، عقب نشینی و سکوت راه حل نیست. بهتر است هر چه زودتر با او تماس بگیرید و با هم گفتگو کنید و حرف دلتان را بزنید تا ریشه کدورت ها عمیق تر نشوند.

متولدین ماه آذر

اگر مجرد هستید، به زودی فردی در محیط کار به شما ابراز علاقه می کند. شجاعت او برای شما هم جذاب خواهد بود. اما سعی کنید در برقراری رابطه با او محتاطانه عمل کنید تا برایتان دردساز نشود. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان دستور می دهد انجام دهید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید پس به ندای قلب تان گوش دهید.

متولدین ماه دی

آیا از این که رازی را به یکی از دوستان تان گفته اید، پشیمانید؟ اگر چه این موضوع در حال حاضر ناراحت کننده است اما باعث می شود تا دوستان خود را عاقلانه تر انتخاب کنید. تغییراتی که مدت ها انتظارش را می کشیدید بالاخره در زندگی تان رخ می دهد و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. قبل از هر برنامه ریزی، به خوبی فکر کنید و از مشورت دیگران نهراسید. شاید پیدا کردن آنچه به صلاح تان است در حال حاضر کمی دشوار و پیچیده باشد اما به زودی در جایی که انتظارش را ندارید، همه چیز برای شما روشن و واضح خواهد شد.

متولدین ماه بهمن

یکی از دوستان تان برای حل مشکلات عاطفی اش نزد شما می آید، اگر چه پیشنهاد و نصیحت کردن او خوب است اما سعی کنید طرف کسی را نگیرید زیرا ممکن است بعدها برایتان سوتفاهم ایجاد کند. مشکلی در زندگی تان بوجود آمده که به نظرتان غیر قابل حل است در صورتی که اینگونه نیست. کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز بر وقف مرادتان پیش رود. اگر می خواهید کارتان زودتر به نتیجه رسد، از یک دوست کمک بگیرید. به زودی وارد یک رابطه رمانتیک می شوید و زندگی تان پر از عشق می شود.

متولدین ماه اسفند

فکر می کنید در مه قدم می زنید و نمی توانید جلوی پاهای خود را ببینید، این احساس به دلیل بحث های اخیر شما با عشق تان است اما به تدریج همه چیز برایتان روشن و واضح می شود و شما نیز به این نتیجه می رسید که دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد. ترس تنها شما را از جلو رفتن منع می کند پس سعی کنید در تمام لحظات زندگی شجاعت داشته باشید. شرکت در فعالیت های اجتماعی موجب تماس شما با افراد زیاد دیگری می شود که به نفع تان است. توصیه می کنیم ارتباط خود را با دوستان نزدیک و معمولی خود حفظ کنید. تا فرصت های بیشتری در اختیارتان قرار گیرد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه