31 فروردين 1403



فال روزانه 6 آذر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

امروز حسابی شیفته مکالمات هوشمندانه خودتان شده اید، ولی متاسفانه این کلمات قصاری که به زبان می آورید در زندگی روزمره و مسائل جدی کمک چندانی به شما نخواهد کرد. بهتر است به جای این حرف ها حواستان را کمی روی رژیم غذایی و برنامه خوابتان متمرکز کنید. حتی اگر بگویید که این مسائل برایتان اهمیت چندانی ندارند هم خودتان خیلی خوب می دانید که هیچ چیزی به اندازه سلامتی جسمی و روحی اهمیت ندارد و سلامتی بزرگترین ثروت است. . امروز فرصت خوبی برای انجام تمیزکاری های عمقی در خانه می تواند باشد. شاید چیزهایی که مدت هاست گم کرده اید را در همین حین پیدا کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

ایجاد ثبات در وضعیت مالیتان در حال حاضر کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد و برای حل مشکلات موجود باید کمی صبر کنید. شاید فکر کنید برای جبران کمبودهای مالی باید تفریحات را از برنامه تان حذف کنید؛ هرچند کم کردن هزینه ها لازم است، ولی کافی نیست. به جای این که به خودتان ریاضت بدهید سعی کنید طوری برنامه ریزی کنید که درآمدتان افزایش پیدا کند. شاید پذیرش مسئولیت های بیشتر در محل کارتان یا افزایش مهارت های کاریتان بتواند به این افزایش درآمد کمک کند. از همه این حرف ها که بگذریم لزومی ندارد برای تفریح حتما پول زیادی خرج کنید. یک پیاده روی طولانی در جایی خوش آب و هوا همراه با عشقتان نیز می تواند بسیار لذتبخش باشد.

متولدین ماه خرداد

امروز کوچکترین تصمیم گیری ها نیز برایتان مشکل هستند، زیرا حالات روحیتان به سرعت تغییر می کنند و این عد ثبات در روحیاتتان تصمیم گیری را برایتان بسیار مشکل کرده است. آنقدر زیاد فکرتان عوض می شود که شمردن تعداد دفعات آن غیر ممکن است. به خودتان فشاری نیاورید و یا حتی اصلا تصمیمی نگیرید. با حوصله به نظاره افکارتان بنشینید و ببینید چه زمانی به ثبات خواهند رسید؛ بعدا برای تصمیم گیری به اندازه کافی فرصت خواهید داشت. این تردید و دودلی موقتی است و برای شما اطمینان کامل در تصمیم گیری هایتان را به همراه خواهد داشت. امروز به همسرتان استراحت بدهید و سعی کنید کارهایی که می دانید دوست ندارد را به جای او انجام دهید.

متولدین ماه تیر

امروز دلتان نمی خواهد که هیچ کسی از آنچه در دلتان می گذرد با خبر باشد و ترجیح می دهید احساساتتان را با کسی در میان نگذارید، زیرا فکر می کنید حرف زدن در مورد احساساتتان می تواند برایتان دردسرساز شود. ولی اگر اینقدر در مورد افکار و برنامه هایتان سری برخورد کنید از نظرات نزدیکانتان که ممکن است خیلی موثر باشند نیز محروم خواهید شد. اگر حقایق را از دیگران مخفی کنید به مرور زمان آنها نیز همین کار را خواهند کرد. وقتی در مورد آنچه در قلب و ذهنتان می گذرد با نزدیکانتان حرف بزنید آنها با خوشحالی به همفکری با شما خواهند پرداخت و راز دل خود را نیز با شما در میان خواهند گذاشت. به ویژه در مقابل کسی که دوست دارید این گارد تدافعی را باید کنار بگذارید.

متولدین ماه مرداد

شما امروز نیاز شدیدی به ارتباط برقرار کردن با دیگران دارید و از تنهایی بیزارید. با دوستان و همکاران خود تماس بگیرید و با آنها به گردش و تفریح بروید. این کار ارتباط بین شما و آنها را عمیقتر و با معناتر خواهد کرد. داشتن ارتباط با افراد روشنفکر شما را قادر می سازد نقشه های بلندپروازانه خود در مورد آینده را با آنها در میان بگذارید. البته مواظب باشید ارتباطات اجتماعی خود را آنقدر گسترده نکنید که زمانی برای رسیدگی به کارهای شخصیتان باقی نماند. اگر بیش از اندازه خودتان را با فعالیت های اجتماعی درگیر کنید بعدا مجبور خواهید بود در تنهایی محض فرو بروید تا کارهای عقب افتاده خود را به انجام برسانید.

متولدین ماه شهریور

از ته دل آرزو می کنید که ای کاش اطرافیان اینقدر به شما وابسته نبودند، ولی راه فراری از این وضعیت وجود ندارد. تجربیات و مهربانی شما دیگران را به شدت به شما وابسته کرده است و شما هم نمی خواهید آنها را از خودتان ناراحت کنید. البته این را هم به یاد داشته باشید که در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و ممکن است روزی شما نیز به آنها نیاز داشته باشید. آنها نیز با روی باز در کنارتان خواهند بود. دوست دارید به جای انجام دادن کارهایی که دارید یک جا لم بدهید، خوشبختانه غلبه کردن به این حس بطالت کار چندان سختی نیست و با نگاهی به لیست وظایف امروزتان می توانید این روز تعطیل را غنیمت شمرده و کارهای عقب افتاده تان را به انجام برسانید.

متولدین ماه مهر

رویاپردازی در مورد یک ماجراجویی هیجان انگیز نمی گذارد روی هیچ کار دیگری تمرکز کنید. بد نیست قبل از هر چیز دیگری یک چنین برنامه ای برای خودتان بچینید و روزتان را اینگونه آغاز کنید. کوهنوردی، رفتن به دامان طبیعت، یا ورزش هایی که آدرنالین خونتان را بالا می برند گزینه های خوبی می توانند باشند. ولی تمام روزتان را به تفریح نگذرانید و وقتی را هم برای رسیدگی به کارهایتان در نظر بگیرید. این نکته را یادتان باشد که کارهای امروز ما روی فردا و حتی فرداهایمان تاثیرات جدی می گذارند. پس بعد از تمام شدن خوشگذرانی فکرتان را روی زمان حال متمرکز کرده و کارهایی که برای داشتن فردایی خوب و هفته ای بهتر لازم است را انجام دهید.

متولدین ماه آبان

امروز دیدار با کسانی که خنده را به روی لب هایتان می آورند ایده خیلی خوبی می تواند باشد و حال روحیتان را خیلی بهتر خواهد کرد. با این حال، شما اکنون از وقت گذراندن با چنین فردی لذت می برید، ولی بعد از این بحث های داغ راجع به موضوعات پیش پا افتاده ممکن است احساس پوچی به شما دست بدهد. نمی توان از این حقیقت فرار کرد که شما در روابط خود به عمق و جدیت بیشتری نیاز دارید. خوشگذرانی یک چیز است و راضی کردن دلتان نیز چیزی دیگر است. امروز چه رابطه عاطفی خود را تازه شروع کرده باشید و چه مدت زیادی از آغاز آن گذشته باشد، برای رابطه تان باید وقت زیادی صرف کنید. شاید لازم است بیشتر با طرف مقابلتان حرف بزنید.

متولدین ماه آذر

دیگران را مجبور نکنید که طبق برنامه هایی که شما برای آنها چیده اند رفتار کنند، هر کسی برنامه های مخصوص به خودش را دارد. اگر کسی با شما همراه نشد کاری نکنید که احساس گناه کند. به افراد جدید و مختلفی که در اطرافتان قرار گرفته اند فرصتی بدهید تا خودشان را به شما نشان دهند، شاید میان آنها بتوانید دوستانی خوب و شرکای تجاری ارزشمندی بیابید. قبل از این که به دنبال تفریح و خوشگذرانی بروید کارها و وظایف روزمره تان را انجام دهید و بعد از آن وقتتان را به افرادی که دوست دارید اختصاص دهید. بد نیست همراه با عشقتان و دوستان مشترکی که دارید دور هم جمع شوید و یا در یک رستوران درجه یک قرار بگذارید.

متولدین ماه دی

امروز آنقدر ذهنتان را درگیر جزئیات کرده اید که دارید از اصل کار باز می مانید و این می تواند مانع رسیدن شما به اهدافتان شود. از صبح روز تعطیلتان نهایت استفاده را ببرید و کارهایی که برای صبح امروزتان برنامه ریزی کرده بودید را به طور کامل انجام دهید، زیرا در ساعات بعد از ظهر به احتمال زیاد درگیر کارهای دیگری می شوید و وقتی برای رسیدگی به کارهای شخصیتان برای شما باقی نخواهد ماند. مثلا ممکن است مهمان های ناخوانده زنگ در را به صدا در بیاورند، یا خیلی ناگهانی به یک مهمانی دعوت شوید. خودتان را با برنامه ریزی های قبلیتان محدود نکنید و از بعد از ظهر تعطیلتان نهایت لذت را ببرید، تمام هفته برای کار کردن وقت خواهید داشت.

متولدین ماه بهمن

امروز کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید کلافه تان کرده اند، به ویژه این که تمام هفته خودتان را برای استراحت و لم دادن در آخر هفته آماده کرده بودید. امروز کودک درونتان بیقرار است و دوست دارد به او اجازه بروز بدهید؛ با بچه ها بازی کنید و اگر می توانید چیزی به آنها یاد بدهید. اگر خلاقیتتان مجالی برای نمایش پیدا کرد این فرصت را از خودتان دریغ نکنید، ولی انتظار نداشته باشید که معجزه رخ بدهد، این خودتان هستید که باید کنترل امور را در دست بگیرید. شما دوست دارید استقلال خود را حفظ کنید، در غیر این صورت احساس خواهید کرد همان افرادی که خیلی دوست دارید و برایتان مهم هستند از عشقشان برای شما زندان ساخته اند.

متولدین ماه اسفند

مسئولیت هایی که در خانه دارید در انتظار شما هستند، ولی از طرفی هم فشارهای کاری موجود شما را وادار کرده اند که روز تعطیلتان را هم به کار کردن بگذرانید و این وضعیت شما را دچار استرس و نگرانی کرده است. این موضوع شاید باعث شود کمی احساس تنهایی کنید ولی نباید بگذارید که این احساس ادامه پیدا کند. از دیگران فاصله نگیرید و سعی کنید ارتباط گرم خود را با اطرافیانتان حفظ کند. شاید حتی بتوانید از دیگران تقاضای همفکری کنید و با کمک آنها سریعتر کارهایتان را انجام دهید. امروز احساس می کنید بعضی دوست هایتان از خانواده تان هم به شما نزدیک تر هستند، به آنها نشان دهید که قدرشان را می دانید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه