01 ارديبهشت 1403



فال روزانه 29 آبان 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

شما کسی نیستید که بتواند احساسات خود را کنترل کند و آرام بنشیند. شما نمی دانید وقتی پای دفاع از عقاید و حرف هایتان در میان باشد چقدر مستبد و زورگو می شوید و به همین دلیل امروز ممکن است در رفتارتان با کسانی که روبرویتان قرار می گیرند بیش از حد عکس العمل نشان دهید. بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که خشمتان را کنترل کنید و مواظب لحن حرف زدنتان باشید و دیگران را از خود نترسانید. شما فکر می کرده اید که هر چیزی که لازم است در مورد رابطه عاطفی خود بدانید را می دانید، ولی اکنون می بینید که برخی اطلاعات مهم از قلم افتاده اند. حدس و گمان های قبلیتان را کنار بگذارید، زیرا آنها هیچ ربطی به شرایط فعلی ندارند.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز در برقراری ارتباط با دیگران خیلی موفق نیستید و کارها خیلی پیچیده شده اند؛ حتی ممکن است در رابطه عاطفیتان بدون این که حتی دلیل ناراحتی طرف مقابلتان را بدانید بین شما و او درگیری و جر و بحث به وجود بیاید. با این حال این درگیری ها توجه شما را به نکاتی که شاید تا این لحظه نادیده گرفته شده باشند جلب خواهد کرد و زمینه لازم برای حل شدن آنها را فراهم خواهد ساخت. اگر می خواهید واقعا تغییراتی مثبت به وجود بیاورید نباید چیزهایی که درکشان برایتان مشکل است را نادیده بگیرید. اجازه ندهید تصورات ذهنیتان دید شما را نسبت به واقعیت های عینی دنیای اطرافتان مبهم کنند. چهره واقعی خود را نشان دهید تا ببینید چه کسانی را به خود جذب خواهید کرد.

متولدین ماه خرداد

امروز با وجود این که خودتان فکر می کنید دارید خیلی رک و صریح در مورد خواسته ها و انتظاراتتان صحبت می کنید ممکن است درک آنها برای اطرافیانتان خیلی ساده نباشد و در حالی که منظورتان در واقع چیز دیگری است هنگام بیان کردن آن ندانسته و ناخواسته چیز دیگری را به زبان می آورید. با این حال نا امید نشوید و اگر لازم است وقت بیشتری برای توضیح دادن منظورتان به طرف مقابل صرف کنید. این کار به محکم تر شدن روابط شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. به وجود آمدن سوء تفاهم بین اعضای خانواده تان می تواند خیلی راحت روزتان را خراب کند، ولی اگر نسبت به نیاز های دیگران حساس باشید می توانید خیلی راحت خودتان را از دردسر دور نگاه دارید.

متولدین ماه تیر

امروز یک نفر از نزدیکانتان شما را به انجام کاری دعوت خواهد کرد که می تواند تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. شاید عکس العمل اولیه شما به این پیشنهاد فرار کردن از آن باشد، ولی حتی اگر فکر کنید ایده خوبی نیست هم جاذبه ای اسرار آمیز شما را به سوی آن خواهد کشاند. شاید در ابتدا بخواهید حد و مرزهایی مشخص کنید، ولی تا به خودتان بجنبید خواهید دید بیش از آنچه فکرش را بکنید در آن فرو رفته اید. نیازی به عقب نشینی نیست، در نهایت تغییراتی که به وجود می آیند به نفعتان خواهند بود. وقتی خودتان آن طور که باید و شاید احساسات خود را نسبت به طرف مقابلتان بیان نمی کنید چطور انتظار دارید او این کار را انجام دهد؟

متولدین ماه مرداد

امروز همه چیز خیلی ساده و راحت پیش خواهد رفت، به شرط آن که اجازه ندهید حساب و کتاب های منطقی و واقعیات های ناخوشایند مزاحم لذت بردن شما از روز تعطیلتان بشوند. خوشبختانه شما امروز می توانید در به دست آوردن خواسته هایتان خیلی موفق باشید و آنچه در ذهنتان می گذرد را به واقعیت تبدیل کنید. البته قرار نیست این چیزها خیلی بزرگ و دور از دسترس باشند، سعی کنید از زیبایی های کوچک زندگی لذت ببرید. یادتان باشد که باید در تمام جنبه های مختلف رابطه عاطفیتان تعادل برقرار کنید، شما و همسرتان موظف هستید نیازهای جسمی و عاطفی یکدیگر را به صورت شایسته ای برآورده کنید.

متولدین ماه شهریور

در حال حاضر تشخیص نقاط ضعف و قوتتان برای شما کار چندان ساده ای نیست، ولی این تردیدها و نداشتن ذهنیتی مشخص از توانایی هایتان نمی توانند مانع رسیدن شما به موفقیت شوند. حتی اگر نقشتان در دنیای اطرافتان در حال حاضر برایتان کمی مبهم باشد هم اهمیتی ندارد، نگرشی که شما نسبت به خودتان دارید بیش از شرایط موجود می تواند در تعیین هویت شما تاثیر داشته باشد. به خودتان اجازه رویاپردازی بدهید، ولی در این مسیر چشمتان را به روی حقیقت نبندید. شاید تفاوت دیدگاه ها باعث شود احساس کنید بین شما و شریک زندگیتان هیچ نقطه مشترکی وجود ندارد، بجای سرزنش کردن او سعی کنید با همکاری یکدیگر به این وضعیت غلبه کنید.

متولدین ماه مهر

هفته پرمشغله ای که پشت سر گذاشته اید را فراموش کنید و به تخیلتان اجازه دهید کنترل شما را در دست بگیرد و شما را به دنیاهای ناشناخته ببرد. چیزی شما را ناراحت و عصبانی کرده است؟ اگر اجازه دهید که هنگام بیان آنچه که می خواهید بگویید، خشم و عصبانیت بیش از اندازه تان کنترل شما را در دست بگیرد، به هیچ نتیجه مثبتی نخواهید رسید. واقعیت هایی وجود دارند که امروز باید مورد بحث قرار بگیرند و یا شاید احساسات خود را دارید از ترس پذیرفته نشدن توسط دیگران مخفی می کنید. این که خودتان را از خطر دور نگه دارید عاقلانه است، ولی باید متوجه باشید که در حال حاضر خطری شما را تهدید نمی کند و این ها تنها توهمات ذهنیتان هستند.

متولدین ماه آبان

اگر احساس ناراحتی می کنید و یا دلتان گرفته است در خانه ننشینید. بیرون بروید و قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید. فکر کردن به زندگی و برنامه هایتان کار خیلی خوبی است، ولی امروز سعی کنید خیلی در فکر فرو نروید تا در دام افکار منفی نیفتید. وقت بیشتری را صرف پرداختن به مسائل معنوی کنید تا از لحاظ روحی حس بهتری داشته باشید. احساساتی دارید که روی قلبتان سنگینی م یکنند، ولی نمی خواهید تمام آنها را به زبان بیاورید، از طرفی هم نمی دانید چه را باید گفت و چه چیز را نباید به زبان آورد، عجله نکنید و چند روزی به خودتان فرصت بدهید.

متولدین ماه آذر

اگر قصد دارید چیز گران قیمتی بخرید برنامه خود را یک بار دیگر با دقت تمام از نظر بگذرانید. متاسفانه امروز ممکن است در محاسبات خود دچار اشتباه شده و یا از لحاظ منابع مالی با کمبود مواجه شوید. حتی اگر دست به کار شده و اقدام به خرید کنید امکان دارد که هزینه ای بیشتر از ارزش واقعی چیزی که می خرید پرداخت کنید. پیدا کردن چیزی که دوست داشته باشید تنها نصف معامله است. همه جوانب را به دقت تحت نظر داشته باشید و در صورت امکان فعلا دست نگه دارید. شما خوب می دانید که کش دادن جر و بحث ها و درگیری هایی که این اواخر داشته اید هیچ فایده ای ندارد پس تا می توانید احساسات منفی و به ویژه حس حسادت را کنار بگذارید.

متولدین ماه دی

امروز نسبت به همیشه به همه چیز با خوش بینی بیشتری نگاه می کنید، ولی این موضوع می تواند یک جنبه منفی نیز داشته باشد و باعث شود نتوانید فرق بین حقیقت و خیال پردازی را به خوبی درک کنید. این خوش خیالی ممکن است باعث شود فکر کنید وقت زیادی برای به انجام رساندن کارها و وظایفتان دارید و شما را در خواب خرگوشی فرو ببرد. البته که باید از روز تعطیلتان لذت ببرید، ولی نباید از کاهایی که به عهده تان هستند هم غافل شوید. شما همیشه سعی می کنید که در رفتارهایتان منطقی عمل کنید، ولی احساسات شدیدتان امروز مانع رویکرد منطقیتان شده است؛ همه خوب می دانند که عشق کور است.

متولدین ماه بهمن

حتی اگر دیگران رفتار شما را خیلی صمیمی و دوستانه بدانند هم به نظر می رسد امروز نیت خوب شما را درک نمی کنند. هر چقدر بیشتر سعی کنید کارهای خوب انجام دهد از طرف مقابلتان با مخالفت بیشتری مواجه خواهید شد. امید خودتان را در هیچ شرایطی از دست ندهید و تسلیم تردیدهای خود نشده و قدرت تفکر مثبت در به وجود آوردن دنیایی بهتر را دست کم نگیرید. امروز اگر کسی که دوست دارید رویاهای شما را جدی نگیرد و آنها را غیر منطقی بداند خیلی از دست او دلخور و حتی عصبانی خواهید شد. با این حال اگر خودتان کمی به حرف هایتان دقت کنید خواهید دید که شاید حق با او باشد.

متولدین ماه اسفند

امروز تا جایی که می توانید از روی ظاهر در مورد هیچ چیزی قضاوت نکنید؛ متأسفانه ممکن است ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت های قابل توجهی داشته باشد که در حال حاضر شما قادر به دیدن آنها نیستید. مشکلات موجود امروز حس می کنید دیگران می خواهند شما را مجبور کنند با نظرات آنها موافقت کنید. با این حال شما خیلی باهوش تر از آن هستید که بخواهید در چنین موقعیتی تسلیم شوید و خیلی زود خودتان را از چنگال آنها رها خواهید کرد. امروز ذهنتان درگیر گذشته شده است و شاید خودتان را در رابطه با آن سرزنش کنید، این حس شاید چند روزی ادامه داشته باشد، ولی در نهایت با خیال راحت آن را کنار خواهید گذاشت. در رابطه عاطفیتان در حال حاضر از عدم تعادل بین احساسات شما و طرف مقابلتان سرچشمه می گیرد. شما دوست دارید احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید، ولی به نظر می رسد عشقتان فعلا ترجیح می دهد خیلی رمانتیک نباشد و احساساتی رفتار نکند.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه