10 فروردين 1403



فال روزانه 14 مهر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

همین حالا دست به کار شوید. شما ایده های فوق العاده ای دارید. در واقع در حال حاضر سخت ترین کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید ابتدا کدام یکی از آنها را عملی کند. فعالیت هایی که خلاقیت شما را مورد استفاده قرار می دهند بیش از هر چیز دیگری برایتان جذابیت دارند. شما فردی احساساتی و مهربان هستید، ولی این بدان معنا نیست که از شجاعت و جسارت بی بهره اید. این را بدانید که شما فردی شجاع هستید، پس با تمام توانتان به دنبال خواسته هایتان رفته و به چیزی کمتر از آن رضایت ندهید. شما خیلی خوب می دانید که ترس از جلو رفتن در رابطه باعث به نابودی کشیدن آن خواهد شد. امروز وقت آن رسیده است که کمی ریسک کنید.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز احساس خیلی خوبی ندارید و احساس می کنید که از لحاظ روحی و عاطفی دچار ضعف شده اید. از طرفی احساس می کنید که دیگران نسبت به وضعیت شما بی تفاوت هستند و این موضوع شما را بیشتر از همیشه ناراحت می کند. اکنون زمان خوبی برای اتکا به دیگران برای حل کردن مشکلاتتان نیست. قبل از آن که از خانه بیرون بروید زره به تن کرده و خودتان را برای هر چیزی آماده کنید. ممکن است امروز رفتارهای آزار دهنده ای از جانب دیگران ببینید، ولی نباید بگذارید این موضوع شما را آزار بدهد. به نظر می رسد که امروز هوا طوفانی است و ابر سنگینی بر مکالمات سایه انداخته است و مخالفت هایی ناگفته باقی مانده اند.

متولدین ماه خرداد

امروز همراهی با دوستانتان و کسانی که دوست دارید و حرف زدن با آنها برای شما بسیار خوشایند خواهد بود. با آنها در مورد احساسات و خاطراتتان صحبت کنید. چنانچه با عشقتان حرف بزنید موضوعاتی مطرح خواهند شد که تا کنون نمی دانسته اید و این مسئله باعث استحکام بیشتر رابطه شما خواهد شد. شاید برخی از حرف هایی که گفته می شوند شما را غافلگیر کنند، ولی صداقت و محبت رابطه شما را خیلی بهتر خواهد کرد. شاید متوجه شده باشید که در رابطه شما، در خود شما و یا عشقتان یک چیزی کم است. ممکن است ریشه این مشکلات در عدم استقلال و خودکفایی باشد. در هر حال سعی کنید ابتدا ریشه مشکل را یافته و سپس دست به عمل بزنید.

متولدین ماه تیر

اگر موضوعی وجود دارد که باید با آن مواجه شوید از رویارویی با آن طفره نروید. همین حالا وقت آن رسیده است که به این موضوع رسیدگی کنید. شما مجبور نیستید پاسخگوی ارزش های فرهنگی اجتماع باشید و کارتان را بر اساس آنها پیش ببرید. اگر چنین احساسی داشته باشید هیچ گاه نسبت به خودتان و کارهایی که انجام می دهید احساس خوبی نخواهید داشت. امروز دلتان می خواهد زمانتان را به کارهای مفید و بامعنی بگذرانید و برای افراد بی ارزش و بیهوده وقتی ندارید. اگر کسی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، در صورت اطمینان از انتخاب خود شجاعت این را داشته باشید که پا پیش گذاشته و احساستان را با طرف مقابل در میان بگذارید.

متولدین ماه مرداد

اکنون برای شما زمانی بحرانی است و احساس می کنید که دنیا دارد روی سرتان خراب می شود. با تمام وجود دارید تلاش می کنید که دنیایتان روی سرتان خراب نشود و یک جورهایی احساس می کنید که تنها خودتان مسئول حفاظت خود در برابر این وضعیت هستید. یادتان باشد شراکت بدین معناست که یک نفر دیگر نیز وجود دارد که در نجات شما از این وضعیت مسئول است. انگار امروز از جذابیت جادوییتان خبری نیست و نمی توانید دیگران را آنطور که می خواهید تحت تاثیر قرار دهید. با این حال سعی کنید وقت زیادی را به فعالیت های اجتماعی اختصاص دهید و قدردانی خود را به کسانی که همیشه و در مراحل سختی در کنارتان بوده اند نشان دهید.

متولدین ماه شهریور

احساس می کنید که امروز برای در دست گرفتن کنترل زندگی خود باید دست به کار شوید. این بدین معناست که احتیاج دارید برخی موانع را از سر راه خود بردارید و برخی افراد نیز شامل این موضوع می شوند. از این که برای به دست آوردن خواسته های خود دست به کار شوید ترسی به دل راه ندهید. عمل های شما خیلی بلندتر از کلماتتان حرف می زنند. اگر احساس می کنید که زمان خیلی سریع دارد پیش می رود و دارید از آن عقب می مانید تقویم پیش رویتان را پاه کنید، از تک تک لحظه هایتان لذت ببرید. نگذارید ترس از دست رفتن روزها باعث شود از آنها بهره کافی را نبرید. امروز خیلی جذاب به نظر می رسید، اگر مجرد هستید این موضوع شانس پیدا کردن عشق زندگیتان را بالا خواهد برد.

متولدین ماه مهر

امروز اگر آن عکس العملی که انتظارش را دارید دریافت نکنید احساس سرخوردگی خواهید کرد. با این حال سعی کنید وقت زیادی را به فعالیت های اجتماعی اختصاص دهید و قدردانی خود را به کسانی که همیشه و در مراحل سختی در کنارتان بوده اند نشان دهید. شما از لحاظ احساسی در اوج هستید و خود را همچون عقابی تیزپرواز احساس می کنید. امروز رفتارتان ممکن است خودخواهانه و غریزی باشید، ولی هیچ اشکالی ندارد. ببینید غریزه تان شما را به کجا خواهد کشاند. احساسات درونی خود را هیچ گاه سرکوب نکنید، چرا که آنها راه را به شما نشان خواهند داد. به ویژه در زمینه عشق و احساسات اکنون باید بر اساس آنچه که قلبتان به شما می گوید پیش بروید و رویاهایتان را دنبال کنید.

متولدین ماه آبان

امروز شاید در تمام زمینه های مختلف زندگیتان از خودتان بپرسید: چرا من؟! به نظرتان می رسد که همه به غیر از شما هر چیزی که می خواهند را دارند. ولی شاید در واقع دارید زیادی به خودتان گیر می دهید. شما برای خودتان استانداردهایی بالا دارید و این خیلی خوب است. با این حال باید این را نیز به یاد داشته باشید که رسیدن به اهداف کوچک کار ساده ای است، ولی شما بزرگترین کوه ها را می خواهید جابجا کنید و این کار به زمان و انرژی بسیاری نیاز دارد. پس تا م یتوانید صبور باشید. حتی اگر یک قهرمان المپیک هم بودید امروز در خط آغاز مسابقه به قابلیت های خود و میزان تمرینی که داشته اید شک می کردید. آیا واقعا نیاز به تمرین بیشتر دارید؟ آیا باید قابلیت هایتان را افزایش دهید؟ خوب به این سوال ها فکر کرده و جواب آنها را بیابید.

متولدین ماه آذر

شما قدرتتان را از شناختن خودتان به دست خواهید آورد. هیچ کس دیگری مثل شما نیست، پس روی توانایی هایتان تمرکز کنید و کارهایی که تنها شما می توانید انجام دهید را به انجام برسانید. شجاعت بسیار زیادی در وجود خود احساس می کنید که شما را تشویق می کنند ریسک هایی بکنید که پیش از این حتی به ذهنتان هم خطور نمی کرده اند. فرصت هایی در انتظارتان هستند که دیگران از آنها بی بهره اند. امروز ترس از شروع یک کار و یا پذیرش مسئولیت های جدید شما را در بر گرفته است. شما در زمینه کاریتان توانایی پذیرش مسئولیت بیشتر را دارید و تنها باید جسارت این کار را پیدا کنید. تنها چیزی که می تواند مانع موفقیت شما بشود ترس شماست. یادتان باشد که ترس تنها چیزی است که باید از آن بترسید!

متولدین ماه دی

رفتارهای سرسختانه یک نفر نسبت به اطرافیان و موقعیت ها ممکن است در ابتدا باعث تعجب شما بشود و چندان از رفتارهای او خوشتان نیاید، ولی بعدا خواهید دید که در واقع درس خیلی مهمی می توانید از این فرد بگیرید. رفتارهای او را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید تا ببینید که شما هم اگر می خواهید موفق باشید باید بتوانید تا حدودی این رفتارهای جسورانه را از خود نشان دهید. این موضوع به ویژه در زمینه مسائل عاطفی و عشقی صدق می کنید. اگر اصول و ارزش های قدیمی خانوادگی باعث می شوند که آن طور که باید و شاید برای عشقتان از خودتان مایه بگذارید، دیگر وقت آن فرا رسیده است که با مشت بر روی میز کوبیده و حرفتان را به کرسی بنشانید.

متولدین ماه بهمن

امروز بدون آن که خودتان تلاش زیادی بکنید خیلی چیزها باب میلتان پیش خواهند رفت. انگار همه چیز، به ویژه مسائل مربوط به روابط عاطفیتان، دارد همان طوری که شما می خواهید پیش می رود و به همین دلیل هم برایتان سخت است که بخواهید یک جا بنشینید.پس از فرصتی که پیدا کرده اید نهایت استفاده را ببرید. فعالیت های خیرخواهانه و کمک به خیریه ها و امثال آنها به شما آرامش روحی خواهد بخشید، پس کمکی هرچند کوچک را حتما در برنامه خود قرار دهید. سعی کنید با کسانی ارتباط برقرار کنید که به شما در بهتر شدن کمک کرده و درس زندگی به شما بدهند. این روابط حتی در پیشرفت رابطه عاطفیتان مؤثر خواهند بود.

متولدین ماه اسفند

امروز ممکن است نظرات دیگران شما را دلسرد و ناراحت کنند. رفتار آنها به نظر شما گستاخانه و اشتباه به نظر می رسد. شاید به همین دلیل رفتار معمول خود را کنار گذاشته و شروع کنید به گوشه و کنایه زدن به دیگران و با رفتار و کارهایتان زمینه دلخوری آنها را فراهم کنید. این رفتار شما احتمالا نتیجه سرکوب کردن احساسات و انرژی درونیتان است. مواظب باشید خودتان رفتارهایی که در واقع از آنها متنفر هستید و در دیگران مورد انتقاد قرار می دهید را از خود بروز ندهید. برای فراموش کردن این احساسات منفی از اول صبح برای یک شب خیلی خوب همراه با کسی که دوست دارید و به شما آرامش می بخشد برنامه ریزی کنید و نگذارید هیچ چیزی این حال خوبتان را خراب کند.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه