30 فروردين 1403



فال روزانه 7 مهر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

این که بخواهید کاری که شروع کرده اید را با عجله به پایان برسانید نتایج چندان امیدوار کننده ای برایتان به همراه نخواهد داشت، ولی بهر حال تمام تلاش خودتان را بکنید، شاید هم احساس کنید تحت فشار قرار گرفته اید و در صورتی که هنوز برای انجام این کار زمان دارید بخواهید کار دیگری را شروع خواهید کرد. در هر صورت احساس می کنید که در وضعیت اضطراری قرار گرفته اید و این موضوع باعث می شود که حساب نشده عمل کنید. این عدم ثبات در افکار و تصمیماتتان تا بعداز ظهر امروز ادامه خواهد داشت. هر چند وقت گذاشتن برای تفکر کاری درست است، نباید اجازه دهید تردید هایتان جلوی پیشرفتتان را بگیرند.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز رویاهایتان با همیشه فرق می کنند و وارد دنیای جدیدی شده اید. انگار که چیزی دارد ذهنتان را قلقلک می دهد ولی هنوز نمی دانید که آیا آن را واقعا دوست دارید یا خیر. نمی توانید بگویید که این انرژی دقیقا چیست و از کجا آمده، ولی به روح شما انگیزه خاصی بخشیده است. متاسفانه در حال حاضر نمی دانید که این انرژی فوق العاده و خلاقیتتان را چگونه باید به کار بگیرید. با این حال رویاهایتان در تمام روزهای آینده به شما انرژی خواهند بخشید. مجرد ها خودشان را برای غافلگیر شدن در این روزها آماده کنند، ممکن است عشق قدیمی شما به سراغتان بیاید و یا یک نفر که فکرش را هم نمی کنید در انتظار شما باشد.

متولدین ماه خرداد

شاید فکر کنید امروز هیچ حد و مرزی برای کارهایی که می توانید به انجام برسانید وجود ندارد، ولی توانایی های هر کسی حد و اندازه ای دارند. به عهده گرفتن کارهای بسیار زیاد باعث می شود انرژیتان برای به انجام رساندن همه آنها کفایت نکند و احساس ضعف و ناتوانی به شما دست بدهد. اگر می خواهید از تلاش های فعلیتان نتیجه ای پایدار به دست بیاورید باید انتخاب هایی سخت انجام دهید. تعیین کردن اولویت ها در ابتدا کاری سخت به نظر می رسد، ولی پس از انجام آن احساس خیلی بهتری خواهید داشت. به جای آن که همه کاره و هیچ کاره باشید باید یک کار را انتخاب کرده و در انجام آن مهارت کافی را به دست بیاورید.

متولدین ماه تیر

امروز رسیدگی کردن به یک کار خیلی ساده به نظر نمی رسد زیرا فکرتان را نمی توانید روی آن متمرکز کنید و ذهنتان هر لحظه به سویی می رود و نمی دانید بهترین کاری که می توانید انجام دهید چیست. به جای این که به خودتان زیادی فشار بیاورید و خودتان را مجبور کنید که روی کاری که دارید انجام می دهید متمرکز شوید بهتر است افکارتان شما را به جایی که لازم است هدایت کنند. شاید در این راه مجبور شوید کاری که باید سر موعد مقرری انجام می شده است را کنار بگذارید، ولی اگر در مورد برنامه هایتان به طرف مقابل توضیح دهید او شما را درک خواهد کرد. اگر در برداشتن قدم هایتان عجله نکنید به موفقیت خواهید رسید.

متولدین ماه مرداد

شما شیرها مدت زیادی را در حرکت بوده اید و اکنون زمان خیلی خوبی برای این که یک گوشه لم داده و به خودتان استراحت بدهید به نظر می رسد. با این حال اکنون زمان خوابیدن نیست، ولی وقت خوبی برای رویاپردازی می تواند باشد. امروز ضمیر ناخودآگاهتان دارد پیام هایی فوق العاده برای شما می فرستد و اگر به این پیغام هایی که به شما ارسال می شوند دقت کنید خواهید دید که چیزهای بسیاری می توانید یاد بگیرید. همسرتان را به یک شام دو نفره در یک رستوران خوب دعوت کنید و با او در مورد هر چیزی که دلتان می خواهد حرف بزنید، از مشکلات در رابطه عاطفیتان گرفته تا مسائل خانوادگی و کار و هرچیز دیگری که فکرش را بکنید.

متولدین ماه شهریور

با وجود این که ترجیح می دهید سر جایتان نشسته و از امروزتان لذت ببرید، ولی اگر مدت بیکاریتان کمی زیاد شود خواهید دید که این وضعیت نه تنها باعث راحتی شما نمی شود بلکه شما را آشفته و پریشان خواهد کرد. شاید در ابتدا کمی برای خودتان وقت بگذارید و از بیکاریتان لذت ببرید، ولی فکر کارهای نیمه تمامتان که باید به پایان برسند یک گوشه ذهنتان باقی مانده و نمی گذارد از وقتی که برای خود گذاشته اید لذت ببرید. بجای آنکه به فکر این باشید که اگر بیکار بودید چه می کردید، روی کارهایی که باید انجام دهید و هدف هایتان تمرکز کنید. زمانی می توانید از بیکاریتان لذت ببرید که وظایفتان را به انجام رسانده باشید.

متولدین ماه مهر

امروز همچون دونده ای ماهر برای پیمودن مسیری طولانی آماده اید. ذهنتان برای انجام دادن کارهای بسیار آماده است و مشتاق هستید که هر چه زودتر شروع کنید. ولی ممکن است در این حالت لقمه ای بزرگتر از دهانتان بردارید. کارها به انرژی و وقتی بیش از آن چه که شما فکر می کنید نیاز دارند. از دیگران انتظار نداشته باشید که ضامن کارهای شما باشند، فقط با هر سرعتی که می توانید تلاش کنید باری که به دوش گرفته اید را به مقصد برسانید. در پایان روز با دیدن این همه کاری که انجام داده اید شگفت زده خواهید شد. امروز شیطنتان گل کرده است و دلتان می خواهد سر به سر اطرافیانتان بگذارید؛ بهتر است در این زمینه با عشقتان کمی با احتیاط تر برخورد کنید.

متولدین ماه آبان

با وجود این که در انجام کارهایتان نیتتان مثبت است و از تحسین شدن توسط دیگران هم لذت می برید، پذیرفتن مسئولیت های زیاد باعث می شود که فشاری بیش از حد توانتان به شما وارد شود. کاری نکنید که زیر بار سنگین مسئولیت ها له شوید. ولی اگر مسئولیتی را پذیرفته اید چاره ای جز به انجام رساندن آن ندارید. نفسی عمیق بکشید و با تمام توانتان قول هایی که داده اید را عملی کنید. خوشبختانه انرژی کیهانی به یاری شما آمده و کمکتان می کند تا کارها خیلی آسانتر از آنچه که انتظار دارید پیش بروند. فراموش نکنید که به عشقتان بگویید که دوستش دارید، گاهی لازم است این موضوع را به او یاداوری کنید، این جمله معجزه می کند.

متولدین ماه آذر

امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و انرژی کافی برای انجام کارهایی که به عهده دارید را نیز در اختیار دارید. مثبت نگری شما در اوج خود قرار دارد و این موضوع باعث می شود نتوانید مرز بین واقعیت و خوش خیالی های خود را تشخیص دهید. خودتان را به خواب نزنید، در غیر این صورت وقتی چشم هایتان را باز کرده و با واقعیت مواجه شوید نا امید خواهید شد. هیچ اشکالی ندارد که نگرشتان مثبت باشد، به شرط آن که واقعیت ها را نیز ببینید و بپذیرید. شما در کل فردی اجتماعی هستید ولی امروز شخصیت شما اجتماعی تر از همیشه است و این هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت روی کارتان تأثیر بسیاری خواهد داشت.

متولدین ماه دی

امروز کارهای ناگهانی که برایشان هیچ نوع برنامه ریزی نداشته اید به رسیدگی فوری شما نیاز خواهند داشت. شما برای توانایی های سازمانی خود شناخته شده اید، به ویژه وقتی با بحران های کوچک مواجه می شوید این توانایی شما بسیار به کارتان می آید. مشکل کار این است که راه حل هایی که در حال حاضر پیدا می کنید ممکن است از لحاظ منطقی خیلی کاربردی نباشند. اشتباه نکنید، این بدان معنا نیست که نباید به راه حل هایی که به ذهنتان می رسند اعتماد کنید، بلکه با باور داشتن غریزه و احساس درونی خود از این امتحان رو سفید بیرون خواهید آمد. گاهی باید خودتان را باور داشته باشید تا جهان نیز شما را حمایت کند.

متولدین ماه بهمن

امروز دنبایتان نسبت به دیروز ثبات بیشتری پیدا کرده است. شاید خودتان هم متوجه نباشید، ولی شما از یک طوفان بزرگ نجات پیدا کرده و با قدرت تمام از آن عبور کرده اید. شما از این وضعیت نجات پیدا کرده اید چرا که شخصیتتان نمی گذارد در مقابله با مشکلات و هنگام  پریشانی خودتان را گم کنید. از مبارزه کردن برای آنچه که به شما تعلق دارد هراسی نداشته باشید. به مرحله ای که پشت سر گذاشته اید فکر کنید، قدر آنچه که به دست آورده اید را بدانید و با قلبی شجاع به سوی آینده بروید. سعی کنید با کسانی که دوست دارید و در جاهای مورد علاقه تان دیدار کنید. بحث کردن با افراد روشنفکر می تواند برایتان خوشایند باشد و حال و هوایتان را عوض کند.

متولدین ماه اسفند

جریان احساساتتان با سرعتی خیلی بیش از آنچه برایتان خوشایند است دارد پیش می رود و این موضوع وقتی یک نفر خواسته هایی ناعادلانه از شما داشته باشد شما را بیشتر اذیت خواهد کرد. شما می خواهید بر اساس عقل و منطق عمل کنید، ولی با احساسات خود نمی توانید به حقایق پی ببرید و این موضوع شما را عصبی کرده است. نگران نباشید و خودتان را با شرایط فعلی وفق بدهید. تصور کنید شما موج سواری هستید که روی امواجی که از اعماق خیالاتتان بر می خیزند پیش می روید. امروز از فعالیت های گروهی دوری می کنید و دلتان می خواهد با خودتان خلوت کرده و در مورد سرگردانی و تردیدی که شما را در بر گرفته به تفکر بپردازید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه