09 فروردين 1403



فال روزانه 6 مهر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

omenمتولدین ماه فروردین

کنترل کردن احساساتتان همچنان چون نبردی سخت به نظر می رسد. وقتی اوضاع روبراه نیست این که بخواهید طوری نقش بازی کنید که انگار همه چیز بر وفق مراد است اصلا کار ساده ای نیست. متاسفانه در حال حاضر با حرف زدن در مورد افکار و احساسات درونیتان با دیگران تنها باعث ایجاد چالش و نا آرامی خواهید شد؛ ولی با این وجود بهتر است اگر چیزی اذیتتان می کند پیش از آنکه خشم و ناراحتیتان از کنترل خاج شود در مورد آن حرف بزنید. فقط حواستان باشد که هنگام حرف زدن در مورد این مسائل برای خودتان دردسر درست نکنید، برای رسیدن به بهترین نتایج بیش از هر چیز دیگری واقعیت ها را در نظر بگیرید.

متولدین ماه اردیبهشت

حرف های تحریک کننده یک نفر ممکن است خیلی سریع از یک بحث پیش پا افتاده یک دعوای تمام عیار درست کند. شما وقتی بخواهید از عقاید شخصی خود دفاع کنید می توانید تبدیل به مخالفی سرسخت بشوید. با این حال به احتمال زیاد نخواهید توانست طرف مقابلتان را متقاعد به پذیرفتن عقاید خود بکنید و این بحث تنها فاصله بین شما را عمیقتر خواهد کرد. عاقلانه ترین کار ممکن این است که از هر گونه بحث و درگیری لفظی خودداری کنید. این موضوع به آن مهمی که فکر می کنید هم نیست و اختلافات خود بخود حل خواهند شد. مواجه شدن با حقایق تلخ در رابطه با کسانی که دوستشان دارید همیشه برای شما سخت بوده است، اما دیگر وقت آن رسیده است که از حمایت بیهوده از آنها دست بردارید.

متولدین ماه خرداد

در حال حاضر درکتان از مسائل و مشکلات خیلی واضح و صحیح نیست و به همین دلیل بهتر است تصمیم گیری در مورد مسائل مهم را به وقت دیگری واگذار کنید. شما دارید سعی می کنید از بحث کردن در مورد موضوعی که اعصابتان را بهم می زند خودداری کنید، ولی این کار باعث می شود که شدت فشار به جایی برسد که این موضوع همراه با انفجاری بزرگ مطرح شده و در نهایت هم خودتان و هم طرف مقابلتان را ناراحت کند. به جای این که به خاطر بهانه های الکی به دیگران طعنه و کنایه بزنید بهتر است حرف دلتان را بگویید. مستقیم حرف زدن در مورد مشکلات بهترین راه ممکن برای حل کردن مشکلات موجود است.

متولدین ماه تیر

امروز شما بسیار قدرتمند هستید، به ویژه اگر کسی بخواهد رئیس بازی درآورده و کنترل شما را در دست بگیرد با قدرت تمام به آنها چنگ و دندان نشان خواهید داد. بیشتر وقت ها ترجیح می دهید که سکوت اختیار کنید و  بی آن که چیزی بگویید خواسته های دیگران را به جا بیاورید، ولی در حال حاضر آماده اید تا با تمام توانتان با هر کسی که بخواهد به حریمتان تجاوز کند مبارزه کنید. این که به دیگران نشان دهید کجا ایستاده اید کار خوبی است به شرط آن که در این مسیر زیاده روی نکرده و همه را خرج نکنید. شما به زودی به هدفتان در زمینه روابط عاطفی خواهید رسید. کافی است جسارت به خرج دهید و در راه رسیدن به عشقتان قدم بردارید.

متولدین ماه مرداد

شما عشق و حمایتی که از طرف خانواده و دوستانتان دریافت می کنید را از صمیم قلب تحسین می کنید. با این حال وقتی کسی بخواهد در کارتان دخالت کند اصلا خوشحال نخواهید شد، به ویژه اگر هدفتان برایتان از اهمیتی ویژه برخوردار باشد. امروز صبرتان خیلی کمتر از همیشه است و هر دخالتی که در کارتان صورت بگیرد باعث می شود خیلی سریع عکس العمل نشان دهید. در رفتار خود محکم باشید، ولی این را نیز در نظر داشته باشید که ممکن است با رفتار خود بحث و درگیری بیشتری به وجود بیاورید. قبل از این که بخواهید به کسی جوابی بدهید خوب فکر کنید. دلیلی وجود ندارد که بخواهید همه پل های پشت سرتان را خراب کنید، طوری رفتار کنید که بتوانید بعد از فروکش کردن خشمتان در صورت طرف مقابل نگاه کنید.

متولدین ماه شهریور

شما ترجیح می دهید که به همه جزئیات رسیدگی کنید. ولی امروز ممکن است کارها کی بهم ریخته تر از آن چیزی که فکرش را می کنید باشند. متاسفانه پی خواهید برد که یکی از دوستان و یا همکارانتان شما را گول زده و با این کار او بسیار شگفت زده خواهید شد و باور آن برایتان مشکل خواهد بود. با این حال بهتر است سعی کنید به جای بدرفتاری و عکس العمل های تند، هنر صبوری و دلسوزی را انتخاب کنید. در واقع ممکن است همه چیز در اثر یک سوء تفاهم به وجود آمده باشد. وقتی به دلیل اصلی این اشتباه پی ببرید خواهید توانست اوضاع را خیلی سریع درست کرده و همه چیز را به وضعیت اولیه خود بازگردانید.

متولدین ماه مهر

این که دیگران برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود آنقدر سماجت به خرج می دهند که حتی متوجه گستاخی خود هم نیستند شما را به تعجب می اندازد. از طرف دیگر هم نگران این هستید که مبادا دیگران فکر کنند شما از خودتان رفتارهای خشونت آمیز و بی ادبانه نشان می دهید و به همین دلیل ترجیح می دهید در رابطه با این موضوع سکوت اختیار کنید. در صورتی که زمان بیشتری صرف حرف زدن در مورد نیازها و خواسته هایتان کنید، نزدیکان و دوستانتان شما را خیلی بهتر درک کرده و همکاری بیشتری با شما خواهند داشت. مشخص کردن حد و مرز رفتار گستاخانه ای نیست، در هر رابطه سالمی هر دو طرف به حریم شخصی نیاز دارند.

متولدین ماه آبان

حس می کنید همه چیز به حالت قبلی خود برگشته است، ولی هنوز هم برای رسیدن به ثبات به زمان احتیاج دارید. با وجود این که شدیدا دلتان می خواهد کار کاملا جدیدی را شروع کنید باید بدانید که فعلا بهترین کار ممکن این است که برای رسیدن به موفقیت عادت های قدیمی خود را حفظ کنید. نگران آنچه دیگران فکر می کنند و یا درباره شما می گویند نباشید، اهمیت افکار دیگران بسیار کمتر از نتایج کارهای شما است. نتیجه است که نشان می دهد چه کسی موفق تر است. اگر عشقتان را یافته اید همراه با او از لذت های کوچک زندگی بهره ببرید. یک شام دو نفره یا قدم زدن دست در دست یکدیگر گزینه های خوبی می توانند باشند.

متولدین ماه آذر

در حال حاضر سرشار از اعتماد به نفس هستید و این موضوع باعث شده است که رویکردتان به زندگی کمی با بیخیالی همراه باشد، ولی هنوز برای این مثبت اندیشی بیش از حد کمی زود است. نه اینکه در وضعیت فعلیتان مشکلی وجود داشته باشد، فقط باید قبل از آنکه با خیال راحت به انتظار به ثمر نشستن زحماتتان بنشینید کارهای بسیاری را به انجام برسانید. نگرش مثبت در حال حاضر یکی از عناصر اساسی استراتژی شما است، این نگرش را باید حفظ کنید به شرط آنکه در این روند واقع بینی را کنار نگذارید. اگر مجرد هستید امروز در جستجوی عشق نباشید، در خانه بمانید و کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید.

متولدین ماه دی

دلتان می خواهد به جای پرداختن به مشکلاتی که باید با آنها مواجه شوید، همه چیز را رها کرده و به جای دیگری بروید. حتی اگر ایده این جابجایی در واقع اصلا قابل تأمل نباشد هم فشار زیادی که بار مسئولیت ها به شما وارد می کنند باعث می شوند بخواهید این کار را انجام داده و از همه چیز فرار کنید. با این حال اکنون به هیچ عنوان زمان خوبی برای ایجاد تغییرات به این بزرگی که زندگی خصوصیتان را نیز بهم میزنند نیست. به جای این کار مشکلات کوچکی که برایتان پیش می آیند را قبل از آنکه خیلی بزرگ شوند حل کنید تا کارتان به چنین جایی کشیده نشود.  اگر بچه دارید امشب بچه ها را بیرون ببرید و تفریح مورد علاقه آنها را با یکدیگر انجام دهید.

متولدین ماه بهمن

امروز افکار مختلف در سرتان می چرخند و حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید که طی چند هفته آینده سرتان چقدر شلوغ خواهد بود. حتی اگر تمام برنامه هایتان حساب شده باشند و در انتظار برداشتن قدم بعدی باشید هم نمی شود جلو پریده و با یک دور خیز به خواسته های خود برسید. شما باید قدم به قدم به سوی آینده پیش بروید و برای برداشتن هر قدم به اندازه کافی وقت بگذارید و هر مانع حقیقی و خیالی که بر سر راهتان است را بردارید. پاک کردن ذهنتان از افکار بیهوده جا را برای رویاهایی تازه باز خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفیتان احساس عدم رضایت می کنید به روزهای اول آشناییتان فکر کنید و به این که چه چیزی باعث شد عاشق همسرتان شوید.

متولدین ماه اسفند

اعتماد به نفس شما دارد روز به روز بیشتر می شود و اکنون آنقدر به خودتان اطمینان دارید که ممکن است مسئولیت هایی بیشتر از حد توانتان بپذیرید. بهتر است مواظب باشید با سنگین کردن برنامه کاریتان به خودتان و نتایج زحماتتان آسیبی وارد نکنید. دیدن فرصت های موجود در هر موقعیتی خیلی بهتر از چسبیدن به کارهای تکراری و خسته کننده روزمره است، ولی وقتی هوا ابری باشد به نفع خودتان و دیگران است که بجای خوش خیالی با خودتان چتر به همراه ببرید. با تعیین کردن اهداف واقع بینانه برای خودتان موانع احتمالی را به حداقل میزان ممکن برسانید. به شرط آنکه برنامه هایتان کاربردی باشد باور داشتن به خودتان معجزه خواهد کرد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه