09 فروردين 1403



فال روزانه 7 شهریور 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 7 شهریور 1394متولدین ماه فروردین

شما باید کمی صبرتان را افزایش دهید، به خصوص در ارتباط با افراد دیگر. عصر امروز خود را با عشق زندگی تان خواهید گذراند و لحظات رمانتیکی را تجربه خواهید کرد. احتیاجی نیست نگران مکان ملاقات خود باشید زیرا آنچه برای شریک تان مهم است، خود شما هستید. بهتر است به زندگی خود کمی خلاقیت به خرج دهید تا تغییرات مثبتی را مشاهده کنید برای مثال در کلاس های متفرقه ثبت نام کنید یا به باشگاه سری بزنید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید، آن را رد نکنید زیرا دیگران از حضور شما نهایت لذت را خواهند برد.


متولدین ماه اردیبهشت

اخیرا احساس می کنید که از خود واقعی تان دور شده اید اما نگران نباشید زیرا شما فرد قوی هستید و به زودی به زندگی طبیعی خود باز می گردید. امروز زمان آن است که کارهای نیمه تمام اطراف خود را به پایان برسانید. نگران نباشید اگر همین حالا شروع کنید، تا شب تمام آنها انجام خواهد شد و باری از دوش تان برداشته می شود و انرژی دوباره خود را به دست خواهید آورد. امروز زمان مناسبی است تا دوستانی را که از بودن در کنارشان احساس آرامش می کنید، به خانه خود دعوت کنید و کمی خوش بگذرانید. اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده، با روشی مناسب به او نزدیک شوید.

متولدین ماه خرداد

امروز بهترین زمان است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید زیرا احساسات عاطفی شما به اوج خود رسیده است. توصیه می کنیم جاهای جدید را امتحان کنید و عادات خود را بشکنید تا روزی پر از هیجان داشته باشید. از این که از عادات روزانه خود دور شوید نهراسید، در حال حاضر خلاقیت مهمترین چیز در زندگی تان است. خوشی های زندگی شما بیش از آنچه فکر را می کنید است فقط کافی است کمی دقیق تر به اطراف تان نگاه کنید و صبور باشید. در جمع دیگران حضور یابید و ایده های خود را با آنها به اشتراک بگذارید. در رابطه با آنها صادق و گشاده رو باشید.

متولدین ماه تیر

اگر می خواهید به شریک زندگی خود نزدیک تر شوید، بعداظهر خود را با او در خانه بگذرانید. احساسات شما در این روز به اوج خود رسیده بنابراین باید به دنبال راهی برای بیان آنها باشید و چه راهی بهتر از این. به زودی به علاقه خود در زمینه ای خاص پی می برید و برای پیشرفت در آن ساعت ها زمان می گذارید. اگر مجرد هستید، به زودی می فهمید که به شخصی علاقه دارید و بدون هیچ دلیلی به او احساس نزدیکی می کنید. این طرز فکر بر رفتار شما نیز تاثیر می گذارد و شما را به مرحله دیگری از زندگی سوق می دهد و گرمایی را در قلب خود احساس می کنید که تا به حال تجربه نکرده اید.

متولدین ماه مرداد

از راه دور خبری به شما می رسد که موجب هیجان تان می شود و باعث می شود که در کنار شریک زندگی تان کاری را آغاز کنید. فکر شما در حال حاضر پر از ایده های جدید است بنابراین بهترین زمان برای تصمیم گیری است. بد نیست به ندای قلب خود نیز گوش دهید. وقت آن است کمی اجتماعی تر شوید و با دوستان خود قرار بگذارید و کمی در کنار آنها بخندید و خوش بگذرانید. جذابیت شما در این روز موجب محبوبیت تان می شود پس از آن استفاده کنید. اگر حرفی نگفته در دل دارید، آن را صادقانه بیان کنید.

متولدین ماه شهریور

مسائل مالی ذهن شما را درگیر کرده است. ایده ای در ذهن دارید که درآمد شما را افزایش خواهد داد. اراده خود را در این راه از دست ندهید و اجازه ندهید دیگران مانع شما شوند. شما توانایی های بالای داشتید که تا به حال از آنها غافل بوده اید اما اکنون با شناخت کامل می توانید استفاده های زیادی از آنها کنید. امروز هوا از ذره های عشق سرشار است بنابراین بهترین زمان است تا صادقانه و با قلبی باز احساسات خود را به زبان آورید. مطمئن باشید که نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت.

متولدین ماه مهر

درست از لحظه ای که از خواب بیدار می شود، آنقدر انرژی دارید که می توانید از یک کوه به آسانی بالا روید. اگر ایده ای در سر دارید که دیگران آن را غیر ممکن می بینند، حال زمان آن است که به آن جامع عمل بپوشانید. اگر دقت لازم را به کار برید، در زمینه شغلی، احساسی و کارهایی که احتیاج به خلاقیت دارند، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید کرد. کمی در تنهایی فکر کنید و ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید، تمام جوانب را در نظر بگیرید سپس به جلو پیش روید. بهتر است به مکان هایی که تا به حال نرفته اید، سری بزنید و چیزهای جدید را امتحان کنید و با افرادی که علاقمندی های مشترکی با شما دارند، در تماس باشید.

متولدین ماه آبان

امروز خاطرات گذشته دوباره به سراغ تان می آید و از این که دوباره ذهن شما را درگیر کرده اند، متعجب می شوید. نگران نباشید زیرا تا عصر این پریشانی حال شما از بین می روید و دوباره می توانید بر کارهایتان تمرکز کنید. امروز روز خوبی برای شروع پروژه یا کارهای عقب مانده تان است. در محیط کار احساس عجیبی دارید؟ آیا شخصی نظرتان را به خود جلب کرده است؟ بله! یکی از همکاران تان به شما علاقمند شده و اگر شما هم به او تمایل دارید، حال بهترین فرصت برای شروع این رابطه است.

متولدین ماه آذر

روز پر از هیجانی در پیش دارید. دوستی که در گذشته او را گم کرده بودید، دوباره به زندگی شما باز می گردد و خاطرات خوبی را برای شما زنده می کند که در تغییر حالتان موثر خواهد بود. برای پیش بردن اهداف زندگی خود بهتر است با افرادی که ایده هایی مشابه شما دارند، در تماس باشید. به زودی از طرف یکی از دوستان تان در این راه سورپرایز می شود. اگر با شریک زندگی تان به مشکل بر خورده اید، بهتر است برای بهبود رابطه خود با یکدیگر صادق باشید و شیوه درست حرف زدن را پیش بگیرید و در مورد تغییراتی که باید در آینده ایجاد کنید، خوب فکر کنید.

متولدین ماه دی

احساسات شما فوران کرده و دوست دارید از خوشحالی کلاه خود را به هوا پرت کنید. هر چند هیچ چیز، حتی مشکلات یک دوست یا درگیری های سیاسی نمی تواند مانع این احساسات شما شوند، اما بهتر است از آنها دوری و انرژی خود را صرف چیزهای مهمتری کنید. این راهی که شما می روید، نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت. شما فردی خاص را در مکانی خاص مانند مطب یک پزشک یا محیط کار ملاقات خواهید کرد و آنقدر به او احساس نزدیکی می کنید، گویی سالها است او را می شناسید. انتهای این راه می تواند روشن باشد بنابراین خودتان را به جریان آب بسپارید.

متولدین ماه بهمن

امروز از نظر ذهنی آنقدر قوی هستید که دوست دارید زمان خود را صرف تحقیق یا خواندن کتاب کنید. ماجراجویی در شما افزایش یافته و به شما در بالا بردن آگاهی تان کمک می کند. به زودی به علاقه خود در زمینه ای خاص مانند موسیقی یا نقاشی پی خواهید برد. دوستان تان می توانند به شما در این راه کمک کنند بنابراین وقت را تلف نکنید و از همین حالا به دنبال این کار باشید. امروز جذابیت شما بیش از همیشه است طوری که افراد دیگر را تحت تاثیر قرار می دهید. به جای گوشه نشینی، بهتر است بلند شوید و راه بیافتید. اگر حرفی در دل دارید که می خواهید به نزدیک ترین یا عزیزترین فرد زندگی تان بگویید، آن را بلند و رسا بیان کنید.

متولدین ماه اسفند

احساس می کنید می توانید افکار دیگران را بخوانید، حتی ذهن افرادی را که تا به حال ندیده اید. با خواندن خبرهای روز، از این که می توانستید حتی آنها را نیز پیش بینی کنید، متعحب خواهید شد. شما می توانید از این توانایی برای پیشرفت در زمینه مالی استفاده کنید. به ندای قلب خود شک نکنید، او راه درست را می داند. آیا دوست دارید امروز خود را در کنار عشق زندگی تان بگذرانید؟ اگر نه، بهتر است دوباره در مورد آن فکر کنید زیرا بهترین زمان برای ایجاد تغییراتی مثبت در رابطه است. اگر صادق و گشاده رو باشید، تجربه ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه