09 فروردين 1403



فال روزانه 6 شهریور 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 6 شهریور 1394متولدین ماه فروردین

امروز ممکن است اتفاقی بیفتد که میل شما به پیشرفت در زمینه تحصیلات و فراگیری مهارت های جدید را افزایش داده و شما را در مسیر درست برای رسیدن به این اهداف قرار دهد. شما خواهید توانست فراگیری یک هنر جدید، یا آموزش تکنولوژی روز و یا تحقیق در مورد پیشرفت های علمی را آغاز کنید. ذهنتان بسیار فعال و هوشیار است و کنجکاویتان در حد بالایی قرار دارد. فرصت تحصیل و یادگیری برایتان فراهم خواهد شد. رویاهایتان درباره عشق برایتان از آنچه در دنیای واقعی دارد می گذرد جذابتر هستند و این موضوع نشان دهنده کمبودهای شما در زمینه روابط عاطفی می تواند باشد، شاید بد نباشد در مورد این موضوع با همسرتان حرف بزنید.


متولدین ماه اردیبهشت

امروز ممکن است حتی اگر در یک رابطه عاطفی جدی باشید هم نسبت به یک نفر که به نظرتان ظاهری زیبا دارد جذب شوید. تسلیم این احساسات زودگذر نشوید و به نفس خود غلبه کنید. به طور ناگهانی شانس به شما روی خواهد آورد و برای شما مقادیری پول به همراه خواهد داشت که در غالب یک جایزه غیر منتظره، فروش وسیله ای که لازم ندارید، یا یک کارت هدیه به دست شما خواهد رسید. وسوسه این که پول به دست آمده را خرج کنید به سرتان خواهد زد. اگر این پول را لازم ندارید با آن برای خودتان جایزه بخرید. امروز حال و حوصله انجام هر کاری را دارید به غیر از کارهایی که از شما انتظار می رود که انجام دهید.

متولدین ماه خرداد

به طور ناگهانی به یک مهمانی دعوت خواهید شد و این مهمانی فرصت آشنایی با افرادی جالب و خاص را برای شما فراهم خواهد کرد. برخی از آنها در زمینه های فعالیت می کنند که برای شما بسیار جذاب هستند. بعضی از آنها دوستانی خوب برای شما خواهند بود و بعضی دیگر نیز در زمینه کاری خیلی به درد شما خواهند خورد. به دنبال این مهمانی فرصت های خوبی برای شما فراهم خواهند شد. پس به هر مهمانی و جشنی که دعوت شدید آن را بپذیرید وگرنه چیزهای با ارزشی را از دست خواهید داد. کمی عصبی و بی حوصله هستید و با رفتار غیر مسئولانه خود ممکن است خانواده و دوستانتان را تعجب زده کنید.

متولدین ماه تیر

فکر خریدن یک حیوان خانگی را در سر دارید؟ حتی اگر نداشته باشید هم ممکن است به صورت خیلی اتفاقی یک گربه کوچولوی بامزه، یک پرنده زیبا، یا یک سگ پشمالوی شیطان سر راهتان قرار بگیرند. نگهداری یک حیوان کوچولو در خانه فکر بدی نیست و می تواند سرگرم کننده هم باشد. وضعیت سلامتتان روز به روز دارد بهتر می شود، نگران کاهش گاه و بیگاه سطح انرژیتان نباشید. امروز فکرتان مشغول یک سفر طولانی به نقاط دور دست است، حتی اگر امکان رفتن به این سفر را نداشته باشید هم، فکر کردن به آن باعث احساس آزادی و سرزندگی در شما خواهد شد. بعد از این که فکر کردن به این سفر دور و دراز ذهنتان را شارژ کرد، به جایی همین اطراف بروید و هوایی تازه کنید.

متولدین ماه مرداد

امروز ممکن است یکی از دوستانتان پیشنهاد کند که با او در یک پروژه جدید همکاری کنید. شاید در انجام این کار هیچ سابقه ای نداشته باشید و به همین دلیل در قبول این پیشنهاد تردید داشته باشید. اگر در ته دلتان کوچکترین تمایلی به انجام این کار دارید هم اجازه ندهید که تردیدهایتان مانع شما بشوند. این کار به زمان زیادی نیاز خواهد داشت و زحمت زیادی باید برای آن بکشید ولی از این که در پایان نتیجه زحماتتان را خواهید گرفت اطمینان داشته باشید. امروز نمی توانید احساسات خود را به سادگی بیان کنید و احساس درماندگی می کنید. خودتان را نگران نکنید، همیشه کلمات بهترین راه بیان احساسات نیستند.

متولدین ماه شهریور

امروز عشق و علاقه شما نسبت به خانه تان اوج خواهد گرفت و دلتان می خواهد که در خانه خود کمی تغییر دکوراسیون انجام دهید. اگر وقت داشتید حتما این کار را انجام بدهید، زیرا برای تغییر روحیه شما خیلی خوب خواهد بود. اخبار خوبی در رابطه با خوش شانسی ناگهانی یکی از اعضای خانواده تان خواهید شنید. این خوش اقبالی تمام خانواده را از جهاتی تحت تأثیر قرار خواهد داد. پس هم برای او خوشحال باشید و هم خودتان. اگر کمی حسادت کنید طبیعی است، ولی تسلیم این حس خود نشوید. این که شریک زندگیتان در هر شرایطی در کنار شماست امروز حس خوبی در شما زنده کرده است. قدردانی خود نسبت به او را هر طور که می توانید نشان دهید.

متولدین ماه مهر

امروز راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با دیگران برای شما باز خواهند شد. ممکن است با برخی همسایه هایتان که با شما علایق مشترکی دارند آشنا شوید و یا به صورت آنلاین با افرادی که افکاری شبیه به خودتان دارند ارتباط برقرار کنید. این آشنایی های تازه فرصت های جدیدی در زمینه فعالیت های اجتماعی و فکری برایتان فراهم خواهد کرد. یکی از نویسنده های مورد علاقه تان به تازگی کتابی منتشر کرده است. آن را همین امروز تهیه کرده و شروع به خواندنش کنید. در یک روز تعطیل که کمی هم احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید لم دادن روی کاناپه و  خواندن کتاب مورد علاقه تان بهترین کار ممکن می تواند باشد.

متولدین ماه آبان

امروز جنبه ماجراجوی وجودتان فعال شده است. شاید دلتان بخواهد همراه با دوستانتان بانجی جامپینگ، پینت بال و یا ورزش های مهیج دیگر را امتحان کنید. شاید هم بخواهید سرتان را با کارهای جدید دیگری که ریسک کمتری دارند گرم کنید. اکنون زمان خیلی خوبی برای انجام یک کار تازه می تواند باشد. فقط قبل از شروع هر کاری از تمام زیر و بم آن اطلاع حاصل کنید. به نظر می رسد که کنترل امور از دستتان خارج شده و هر چقدر سختتر تلاش می کنید که مدیریت آنها را در دست بگیرید کمتر موفق می شوید. سعی نکنید با زور گفتن به اطرافیانتان مشکلات را حل کنید، زیرا هیچ نتیجه ای برایتان نخواهد داشت. بهترین کار این است که خودتان الگوی آنها باشید.

متولدین ماه آذر

خوش به حالتان! در مسیرتان وقفه ای ایجاد خواهد شد که شما را درست در مسیری که باید راهتان را ادامه دهید و دلتان می خواسته است قرار خواهد داد. این می تواند شامل عشق، کار و یا سبکی از زندگی شود که مدت ها است می خواسته اید تجربه کنید. دوستانتان در این مسیر نقش بسیار مهمی خواهند داشت. با دقت پیش بروید، ولی پیش بروید و در جا نزنید. یک چنین فرصت هایی همیشه پیش نمی آیند. حتما در برنامه امروزتان جایی برای پرداختن به مسائل معنوی باز کنید و بر اساس باورها و اعتقادات خوب به نیایش و تفکر بپردازید. این کار انرژی بسیار زیادی به شما خواهد بخشید و شما را برای برنامه ریزی برای هفته آینده حاضر خواهد کرد.

متولدین ماه دی

قدرت تصور شما همیشه خیلی خوب عمل می کند، ولی امروز بازدهی آن بیش از همیشه است و برای هر نوع پروژه جدید ایده هایی بکر در سر دارید. ایده های خود را بنویسید شاید الان شرایط اجرای آنها را نداشته باشید، ولی بعدا به کارتان خواهند آمد. حتی می توانید با دوستانتان همفکری کنید، آنها نیز کمک زیادی در پردازش ایده هایتان می توانند بکنند. امروز سر خودتان را زیاد با کار شلوغ نکنید، امروز روز استراحت و آماده شدن برای یک هفته شلوغ و پر از کار است. از زیر پا گذاشتن قانون هایتان برای جلب توجه طرف مقابلتان خودداری کنید. شاید این روش برای دیگران جواب بدهد، ولی شما همیشه باید در مسیر خود صداقتتان را حفظ کنید.

متولدین ماه بهمن

یکی از اهدافی که شما و برخی از دوستانتان دنبال می کرده اید به طور ناگهانی و زودتر از آنچه که فکرش را می کردید به نتیجه خواهد رسید. این موضوع شما را بسیار هیجان زده کرده و فکر این که چگونه بیشترین بهره را از آن ببرید نگرانتان می کند. فعلا فکر خودتان را درگیر این مسئله نکنید. با دوستانتان این موفقیت خود را جشن بگیرید. چند روز دیگر آمادگی فکری کافی برای پرداختن به این موضوع را خواهید داشت. امروز دلتان هوس یک ولخرجی درست و حسابی کرده است، ولی قبل از خرج کردن هر پولی اول از خودتان بپرسید که آیا این کار ضروری است. شاید این کار لذت بخش نباشد، ولی فردا از این که جلوی خودتان را گرفته اید خوشحال خواهید شد.

متولدین ماه اسفند

به طور ناگهانی انگار خوبی های شما توسط دیگران دیده شده و شما را به خاطر کارهایتان مورد تشویق و تحسین قرار می دهند. این موضوع می تواند کار، زندگی شخصیتان و یا هر دو را تحت تأثیر قرار دهد. در هر صورت این موضوع شور و هیجان درونیتان را افزایش داده و اعتماد به نفستان را زیاد کرده و در نتیجه شما را قادر می سازد که با قدرت تمام پیش بروید. از این وضعیت لذت ببرید و اهدافی بزرگتر برای خودتان تعیین کنید. چنانچه از شما دعوتی به عمل بیاید، دلتان می خواهد این دعوت را پذیرفته و در مرکز توجه قرار بگیرید، فقط یادتان باشد زیاد از منطقه امنی که برای خودتان ساخته اید دور نشوید و کارهایی نکنید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه