10 فروردين 1403



فال روزانه 17 تیر 1394

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 17 تیر 1394متولدین ماه فروردین

سعی کنید مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید و آن را گردن دیگران نیندازید زیرا هر چه فعال تر باشید و کارهای بیشتری انجام دهید، احساس مفید بودن بیشتری خواهید کرد. امروز روزی است که باید عادت روزمره و معمول زندگی خود را کنار بگذارید و کمی خلاقیت به خرج دهید. افراد شاد و مثبت اندیش توجه شما را به خود جلب می کنند، به سمت شان بروید زیرا آمادگی لازم برای ارتباط برقرار کردن با دیگران را به دست آورده اید. اگر به میهمانی دعوت شده اید، لباسی خاص به تن کنید تا بدرخشید. اگر هم به دنبال عشق می گردید، لباس های رنگی تر را به شما پیشنهاد می کنیم.


متولدین ماه اردیبهشت

گوشه گیری را کنار بگذارید. وقت آن است از پناهگاه خود بیرون بیایید و خودتان را به دیگران نشان دهید. امروز جرقه این کار در شما زده خواهد شد بنابراین به جلو حرکت کنید و نگران مراحل بعدی راه نباشید، اکنون وقت مناسبی برای تحقیق درباره جزییات و جنبه های پنهان نیست. اگر از حرف های اطرافیان تان دلگیر شده اید، بهتر است دست از تجزیه و تحلیل آنها بردارید زیرا این کار تنها شما را از ادامه راهی که در پیش دارید، باز می دارد. اگر تخیل شما گل کرده و مدام خیال بافی می کنید، آنها را برای فردی بازگو کنید. برای رسیدن به عشق زندگی خود، دور افراد معمولی را خط بکشید و به دنبال شخصی متفاوت از دیگران باشید.

متولدین ماه خرداد

امروز روز پر مشغله ای خواهید داشت. حال و هوایتان خوب و شرایط برای انجام هر کاری فراهم است. روحیه سخت کوشی در شما افزایش یافته و دوست دارید رهبری هر کاری را به عهده بگیرید. حتی در مسائل عاطفی نیز به مراد دل خود خواهید رسید. فقط سعی کنید خود واقعی تان باشید و از اشتباهات زندگی تان درس بگیرید. اشکالی ندارد حتی اگر به آنها بخندید. شوخ طبعی گاهی برای شما لازم است. اگر همه چیز در مورد مسائل عاطفی آنطور که می خواهید پیش نمی رود، نگران نباشید زیرا اتفاق های خوب در راه است. اگر هم به دنبال عشق زندگی تان هستید، به اطراف نگاهی بیاندازید زیرا او در همین نزدیکی است.

متولدین ماه تیر

به نظر می رسد امروز افراد مورد علاقه زندگی تان با شما همراه و هم عقیده نیستند و حتی ممکن است بحث هایی با هم داشته باشید. آنها دوست دارند که خود رهبری کارها را به عهده بگیرند. بهتر است شما هم کمی کوتاه بیایید و تصور این که تمام کارهای آنها  اشتباه است را رها کنید. از هر لحظه، حتی زمان هایی که با دیگران دعوا می کنید هم درس بگیرید. از هر بگومگویی برای شناخت شخصیت خود استفاده کنید و به کمک آنها بر تجربه های زندگی تان بیافزایید. اگر کارها مطابق برنامه هایتان پیش نمی رود، نگران نباشید زیرا شرایط  رو به بهبودی است. اخیرا به فردی تمایل پیدا کرده اید، بهتر است برای آخر هفته او را به مکانی خاص و متفاوت برای شام دعوت کنید.

متولدین ماه مرداد

یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان امروز نزد شما می آید و اعتراف می کند که از شرایط موجود راضی نیست. شاید دلیل آن تنش و اضطراب موجود در فضا باشد. اما نگران نباشید شرایط  سریع تراز آنچه فکرش را می کنید بهبود می یابد. مدت ها است ایده ای در سر دارید که امروز انرژی درونی تان شما را به سمت انجام آن هل می دهد، فقط مراقب باشید زیرا اگر احتیاط نکنید، نتیجه معکوس خواهد داد. در زندگی عاطفی تان اتفاق هایی رخ می دهد که غافلگیر می شوید اما بدون اغراق یکی از بهترین اتفاق های زندگی تان است.

متولدین ماه شهریور

به نظر می رسد امروز افراد مورد علاقه زندگی تان با شما همراه و هم عقیده نیستند و حتی ممکن است بحث هایی با هم داشته باشید. آنها دوست دارند که خود رهبری کارها را به عهده بگیرند. بهتر است شما هم کمی کوتاه بیایید و تصور این که تمام کارهای آنها  اشتباه است را رها کنید. از هر لحظه، حتی زمان هایی که با دیگران دعوا می کنید هم درس بگیرید. از هر بگومگویی برای شناخت شخصیت خود استفاده کنید و به کمک آنها بر تجربه های زندگی تان بیافزایید. اگر کارها مطابق برنامه هایتان پیش نمی رود، نگران نباشید زیرا شرایط  رو به بهبودی است. اخیرا به فردی تمایل پیدا کرده اید، بهتر است برای آخر هفته او را به مکانی خاص و متفاوت برای شام دعوت کنید.

متولدین ماه مهر

نشستن کافی است، امروز وقت آن است که بالهایتان را باز و پرواز کنید. نیرویی از دورن به شما انگیزه می دهد تا مسئولیت های بیشتری را به عهده بگیرید. به حس ماجراجویانه خود بها دهید و  بگذارید سیراب شود. ارتباط با شریک زندگی تان را فراموش نکنید، در گفتگو با یکدیگر است که تمام راههای پیش رویتان باز می شود. اگر فکر می کنید موضوعی است که باید در مورد آن با شریک زندگی تان گفتگو کنید، درنگ نکنید. این راه هر دوی شما را به یک پله بالاتر هدایت می کند. گفتگوهای بی مورد و دور از واقعیت را کنار گذاشته و تمام تمرکزتان را بر مسائل عاطفی بگذارید. شاید لازم باشد شرایط خود را مستحکم تر و ثابت تر از قبل کنید.

متولدین ماه آبان

منطق را کنار بگذارید و به دنبال چیزهایی در زندگی باشید که از آنها بیشترین لذت را می برید. کافی است قدم اول را بردارید تا ببینید چه اتفاق های خوبی در ادامه خواهد افتاد. امروز انرژی لازم برای تجربه کردن کارهای جدید را به دست خواهید آورد بنابراین فرصت را از دست ندهید. حال که زندگی عاطفی شما به مشکل بر خورده است، افکار مبهم و بی فایده را رها کنید. شریک زندگی شما صبرش تمام شده است بنابراین از پنهان کردن خود دست بر دارید و افکار و احساسات خود را بیان کنید. مطمئن باشید مورد مخالفت قرار نخواهید گرفت. 

متولدین ماه آذر

به زودی تغییرات زیادی را در زندگی تجربه خواهید کرد. از همین حالا عاقبت نگر و به دنبال اهداف بلند مرتبه خود باشید. اگر چه ممکن است سنگ هایی در مقابل پای تان وجود داشته باشد اما نباید ناامید شوید و از حرکت بیایستید. برای پیشرفت خود به فرد دیگری نیاز ندارید بلکه تمام چیزی که به آن احتیاج دارید، اعتماد به نفس است پس خود را دست کم نگیرید. اخیرا شخصی توجه شما را به خود جلب کرده است، امروز جسارت این را پیدا می کنید که از احساسات او نیز مطلع شوید. اگر دوست دارید بدانید که رابطه شما چگونه پیش خواهد رفت، باید بگوییم که به زودی شعله های عشق در شما فوران می کند.

متولدین ماه دی

امروز سعی کنید بدرخشید و برای رسیدن به اهداف تان بجنگید، حتی اگر با روحیه شما سازگاری ندارد. اما چیزی که امروز به آن احتیاج دارید، حرکتی پویا است. نظرات خوب و با ارزشی در سر دارید که باید بیان کنید زیرا دیگران نیز از شنیدن آنها خشنود خواهند شد و می توانند از پیشنهادات شما نهایت استفاده را بکنند. اگر می خواهید با آنها هماهنگ باشید و کارهای خود را بهتر پیش ببرید، طرز فکر خود را به هم نزدیک تر کنید. پس از مدت ها وقت آن را پیدا می کنید که با عشق زندگی تان بنشینید و گپی بزنید و در مورد مسائلی مهم تصمیم گیری کنید. برخی اهداف نیاز به برنامه ریزی دارند، اگر می خواهید در آنها موفق شوید باید از همین حالا شرایط لازم را فراهم کنید.

متولدین ماه بهمن

امروز برای شما روز عشق است و از همنشینی آدم های اطرافتان و حتی مکان هایی که در آن قدم می گذارید، لذت خواهید برد. بهترین فرصت است تا مسئولیت پروژه ای خلاقانه یا هر کاری را که احتیاج به دیدی زیبایی شناسانه دارد، به عهده بگیرید. روحیه مثبت اندیشی و خوش گذرانی در شما افزایش یافته است، ایده ها و افکار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با شریک زندگی تان کاری را شروع  کرده اید و می خواهید هر چه زودتر به اتمام برسانید، اما موانعی بر سر راهتان است که نمی گذارد اما نگران نباشید زیرا به زودی ایده ای به ذهن تان می رسد و این موفقیت را جشن خواهید گرفت.

متولدین ماه اسفند

در مورد مسائل عاطفی دچار تنش و استرس شده ای، تنها چیزی که برای رفع این مشکل احتیاج دارید، ارتباط برقرار کردن با دیگران است. شاید این روزها نسبت به گذشته پرخاشگرتر شده اید اما مراقب باشبد زیرا اگر کلامی نامناسب بر زبان آورید، نتایج جبران ناپذیر به همراه خواهد داشت. انرژی وافر امروز شما می تواند غافلگیرتان کند اما نتیجه آن مثبت است. شما عادت دارید کارهای را به تعویق بیاندازید اما مراقب باشید زیرا می تواند برای شما مشکل ساز شود. برای کارهایتان کمی عجله به خرج دهید زیرا هر چه بیشتر زمان بگذرد مسئولیت های شما نیز افزایش خواهد یافت بنابراین فرصت ها را از دست ندهید.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه