09 فروردين 1403



فال روزانه 18 اردیبهشت 94

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 18 اردیبهشت 1394متولدین ماه فروردین

ممکن است مجبور شوید برای حرف ها و اشتباهات دیگران پاسخگو باشید، خودتان را ناراحت نکنید، حقیقت خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنبد مشخص خواهد شد. امروز یک دعوا و یا حتی قهر بین شما و عشقتان ممکن است پیش بیاید. شما در تصورات خود با ذهن خلاقی که دارید هزار نوع سناریوی وحشتناک از جمله احتمال این که او عشق جدیدی خواهد یافت خلق خواهید کرد. این کار را با خودتان نکنید. او نیز دلش برای شما تنگ می شود و پشیمان است، تنها کافی است کمی صبر کنید تا اوضاع به حالت اولیه خود بازگردد. تا زمانی که آشتی کنید بهتر است سر خودتان را با آنجام کارهایتان گرم کنید تا زمان زودتر بگذرد و صبور باشید.

 



متولدین ماه اردیبهشت

امروز مواظب باشید توصیه های چه کسانی را گوش می کنید. ببینید آیا از نظر شما خود آنها زندگی موفقی دارند؟ آیا قابلیت این را دارند که به شما بگویند چکار کنید؟ بهتر است امروز خودتان تصمیم گیرنده باشید. اگر به تازگی خیلی زیاد ورزش می کنید امروز پا درد و کمر درد ناشی از ورزش خواهید داشت. کفش های ورزشی بپوشید و تا جایی که می توانید سر پا نایستید تا این درد از بین برود. حتی بد نیست کمی در وان آب گرم دراز بکشید و ریلکس کنید؛ وان ندارید؟ خوب ناراحتی ندارد، دوش آب گرم نیز کفایت می کند. حالا که فرصت مناسبی به دست آورده اید خودتان را برای همسرتان لوس کنید و بگذارید به شما محبت کرده و از شما پرستاری کند.

متولدین ماه خرداد

چه از لحاظ حرفه ای و چه از لحاظ مالی بیشتر از توانایی خود مسئولیت نپذیرید و یادتان باشد برای خودتان هم وقت بگذارید.  امروز ممکن است عشقتان و یا یکی از دوستان خیلی نزدیکتان از نظر حال روحی زیاد میزان نباشد. بد نیست تلاش کنید تا او را از این حالت و انرژی منفی فعلی که او را در بر گرفته در بیاورید. با او به مهمانی، رستوران و یا به تماشای یک فیلم خنده دار بروید. شاید در ابتدا قبول نکرده و یا کمی بدخلقی کند، اما شما کوتاه نیایید. اگر او را از این حال و هوا در بیاورید هم او از شما ممنون خواهد شد و هم شما از کار خود لذت خواهید برد. مجردهای عزیز امروز ممکن است یک پیشنهاد ناگهانی، مثل یک خواستگاری غیر منتظره برای شما پیش بیاید.

متولدین ماه تیر

وقت آن رسیده است که نگاهی عمیق و جدی به زندگی کاری خود بیندازید. آیا کاری که دلتان می خواهد را دارید انجام می دهید؟ آیا همه چیز آنطور که می خواهید پیش می رود؟ یک سفر کاری می تواند برای شما موفقیت به همراه داشته باشد. امروز ممکن است با لوله کشی خانه تان به مشکل بخورید، به ویژه اگر آشپزخانه بزرگی داشته باشید. این مشکل بزرگتر از آن است که خودتان با مهارت های خیلی ابتدایی که دارید بخواهید حلش کنید. بهتر است کمی سر کیسه را شل کنید و از یک لوله کش متخصص بخواهید که این مشکل را خیلی تمیز، حرفه ای و راحت برایتان حل کند و الکی خودتان رابه دردسر نیندازید. می توانید در این فاصله از بیرون غذا سفارش داده و منتظر بمانید تا آشپزخانه عزیزتان آماده شود.

متولدین ماه مرداد

به نفعتان است که امروز جز حقیقت چیزی نگویید، زیرا نزدیکانتان خیلی بیش از آنچه که فکر می کنید از اوضاع با خبر هستند. دقت به جزئیات مخارج و صورت حساب هایتان در پس انداز کردن به شما کمک خواهد کرد.  امروز به شما توصیه می شود تلفنتان را خاموش کنید و در خانه بمانید و مکالمات غیر ضروری با دوستانتان را به وقت دیگری موکول کنید. شاید یک تلفن راه دور را از دست بدهید، اما بعدا می توانید خودتان با آن فرد تماس بگیرید و صحبت کنید، اصلا اگر واجب باشد خودش باز هم تماس خواهد گرفت. امروز استراحت کنید، برای خودتان و همسرتان چای درست کنید و در آرامش و در کنار هم بنوشید. این آرامش هر از گاهی برای شما ضروری است.

متولدین ماه شهریور

امروز چیز با ارزشی را در خانه گم کرده اید و هر چقدر و هر کجا را که می گردید آن را پیدا نمی کنید. اما شما کوتاه نخواهید آمد و ساعت ها را به جست و جو برای آن خواهید پرداخت. نگران نباشید، چیزی که به دنبالش می گردید در خانه است، اما در جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید و اصلا در آنجا به دنبالش نمی گردید، شاید در پیش افتاده ترین جای ممکن مثلا در اتاق نشیمن باشد. اشکالی ندارد، به این بهانه می توانید خانه را کمی مرتب کرده و کمد های بهم ریخته را سر و سامان دهید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد.

متولدین ماه مهر

چند قدم دور شده و به اوضاع چند وقت گذشته به صورت کلی نگاه کنید، به سادگی پی خواهید برد که چه کسی و چه چیزهایی مسئول مشکلات اخیر بوده اند. اما لازم نیست کاری بکنید، افرادی که مقصر هستند به زودی متوجه اشتباه خود خواهند شد. امروز ممکن است عشقتان به شما پیشنهاد کند که همراه با هم به مسافرت بروید، شاید به جایی که مدت هاست آرزوی دیدنش را داشته اید. اگر با ایده او موافق هستید در آرامش کامل و با خیال راحت برنامه ریزی ها را به او بسپارید و خودتان را برای لذت بردن از یک سفر آرامش بخش آماده کنید. این فرصت خوبی برای تجدید عشق و احساساتتان نسبت به یکدیگر می تواند باشد، پس فرصت را غنیت بشمارید.

متولدین ماه آبان

تاثیراتی که از مشکلات یکی از نزدیکانتان دریافت می کنید ممکن است شما را ناراحت کند. آیا دوست نزدیکتان مریض است و یا اتفاقاتی برای او افتاده اند که کنترل آنها از دست او خارج است؟ به احتمال زیاد دوستتان دلش نمی خواهد در مورد این موضوع حرف بزند، پس بهتر است اجازه دهید خودش هر موقع که صلاح می داند در مورد این مسئله با شما حرف بزند. ممکن است این وضع شمارا کلافه خواهد کرد، اما بهتر است صبور باشید، چون کار دیگری از دست شما ساخته نیست. به حرف های عشقتان گوش کنید، از او بخواهید با شما حرف بزند، از این طریق خواهید فهمید چه چیزی در رابطه شما ایجاد مشکل می کند.  امروز پوشیدن لباس قرمز برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت.

متولدین ماه آذر

خبرهایی به شما می رسد که باعث می شوند پرونده برخی مسائل مربوط به گذشته برای همیشه بسته شود. ممکن است ادامه تلاش برای رسیدن به هدفی که مدتی است برای آن تلاش کرده اید در حال حاضر امکانپذیر نباشد و مجبور باشید برای مدتی برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. این موضوع می تواند ناراحت کننده باشد، اما به دقت به آن فکر کنید. چه رویاهای دیگری در سر دارید؟ به این که کدام یک از رویاهایتان برای شما اهمیت بیشتری دارند و این که کدام یک از آنها به نظر قابل دسترسی می آیند خوب فکر کنید. این وضعیت می تواند یک توفیق اجباری برای شما باشد. امروز روز تعطیل و زمان تفریح است، فقط یادتان باشد زیاده روی در هیچ چیزی خوب نیست.

متولدین ماه دی

وقت آن رسیده است که از خودتان بپرسید آیا این همه مشغولیتی که برای خودتان ایجاد کرده اید از انرژی فراوانی است که دارید یا این که می خواهید خودتان را غرق کرده و از واقعیت ها فرار کنید؟ امروز ممکن است شخصی که حتی فکرش را هم نمی کنید از شما به خاطر اشتباهش عذرخواهی کند. چنانچه در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید امروز ممکن است در جمع آوری اطلاعات به مشکل بر بخورید. برخی از اطلاعات و حقایق مبهم به نظر می رسند و بهتر است این پروژه را چند روزی تعطیل کنید و خودتان را بیهوده درگیر کای که نتایج ناچیزی برایتان خواهد داشت نکنید. حداقل امروز را دست نگه دارید و از روز جمعه خود لذت ببرید و به ذهنتان استراحت دهید

متولدین ماه بهمن

یکی از اعضای خانواده و یا همسایه هایی که برای شما عزیز هستند مجبور به جابجایی و رفتن به جایی دور از شما خواهد شد. این از لحاظ احساسی برای شما بسیار سخت خواهد بود چرا که دلتان نمی خواهد شخصی که برایتان عزیز است از شما دور باشد. اما این می تواند درس خوبی برای یاد گرفتن جدایی برای شما باشد. ممکن است مدتی ذهنتان درگیر این موضوع باشد، اما عادت می کنید هر چند به مذاقتان خوش نیاید. در نیمه دوم روز سعی کنید در خانه نمانید، چرا که ممکن است بحث و دلخوری پیش بیاید و بعد از ظهر روز تعطیل را دلگیرتر از آنچه هست بکند. از خانه بیرون بروید و از هوای زیبای بهاری همراه با عشقتان لذت ببرید.

متولدین ماه اسفند

امروز از لحاظ اقتصادی اوضاع خیلی آن طور که دلتان می خواهد نخواهد بود و این شما را در وهله اول بسیار سرخورده خواهد کرد. اما به این موضوع فکر کنید که اوضاع نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. شما دارید با دید منفی به قضیه نگاه می کنید و فقط به نیمه خالی لیوان نگاه می کنید. حداقل این است که حالا توانایی پرداخت کردن هر خرجی که پیش بیاید را دارید. روی کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید و پیش بروید. مواظب باشید کسی که دوست دارید را از خود ناراحت نکنید. لگر مشکلی وجود دارد درباره آن با هم حرف بزنید و حلش کنید. نگذارید احساسات ناگهانی و مهار نشده روی رابطه تان تأثیر منفی بگذارند.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه