10 فروردين 1403



فال روزانه 14 اردیبهشت 94

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

متولدین ماه فروردین

فال روزانه 14 اردیبهشت 94امروز حال و هوای خانه کمی گرفته است. هنگام حرف زدن با نزدیکان و عزیزانتان حرف هایتان را به دقت انتخاب کنید ، زیرا ممکن است با حرفی اشتباه کسی را ناراحت کنید. اگر خشم یا دلخوری در وجودتان باشد تنها یک جرقه کافیست تا برافروخته شوید،

اگر دلتان می خواهد آن را بروز دهید، یک بار و برای همیشه تمامش کنید، اگر نه بهتر است با احتیاط عمل کنید. اگر احساس می کنید نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید کمی تنها بمانید تا آرام شوید. از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. اگر هم عشق خود را یافته اید دوره ای پر از شور و هیجان و خوشی خواهید داشت.

متولدین ماه اردیبهشت

امروز احساسی عجیب و دلگیر وجود شما را در بر گرفته است. اگر فکر می کنید قرار بوده کاری را انجام دهید ولی یادتان نمی آید که چه کاری قرار بوده بکنید خودتان را اذیت نکنید، به احتمال زیاد این فقط یک توهم اذیت کننده است و چیزی را فراموش نکرده اید. کمی کج خلق هستید و از همکاران گرفته تا اعضای خانواده همه روی اعصابتان هستند و حتی انگار این کار را از روی عمد می کنند. البته که اینطور نیست و شما فقط کمی بداخلاق شده اید، پس به نفعتان است الکی خودتان را به دردسر نیندازید. از لذت های کوچک زندگی همراه با عشقتان لذت ببرید و با دسته گلی زیبا به خانه بروید و او را شاد کنید. اگر عادت دارید همه چیز را طبق روال خاصی انجام دهید بد نیست کمی تغییر در این روند تکراری ایجاد کنید و به رابطه خود تنوعی بدهید.

متولدین ماه خرداد

احساس فرسودگی می کنید؟ امروز همه کمی کلافه هستند، شما هم از این قائده مستثنی نیستید، به ویژه اگر سعی کنید از روال عادی امور خارج شده و کاری کنید که به انجام آن عادت ندارید احساس کسالت و بدخلقی خواهید داشت. بدتر از همه این است که چنانچه این طور شود ناخواسته ناراحتتیان را روی کسی که دوست دارید تخلیه کرده و او را ناراحت خواهید کرد. هرچقدر هم برنامه کاریتان فشرده باشد، زمانی را برای رسیدگی به خودتان بگذارید تا بهتر شوید. این روزها در زمینه های اجتماعی و ارتباطاتتان خیلی فعال و خلاق خواهید بود. اگر در جستجوی عشق هستید تا مرداد شانس بیار زیادی خواهید داشت. عشق آینده شما باید مثل خودتان پرانرژی و خلاق باشد، پس تا می توانید حرف بزنید و راجع به طرف مقابلتان اطلاع کسب کنید.

متولدین ماه تیر

نقش وکیل مدافع همه را بازی کردن می تواند آغازگر یک بحث سالم باشد، اما امروز این کار به شما اصلا توصیه نمی شود. اگر دلتان می خواهد برای تنوع کمی بحث و گفتگو داشته باشید یادتان باشد که همه امروز کمی داخلاق هستند، مواظب باشید حرف اشتباهی نزده و  مورد خشم کسی قرار نگیرید. اگر موضوعی ضروری برای بحث وجود ندارد بهتر است امروز از بحث های داغ دوری کنید. چنانچه خیلی هیجان لازم دارید یک فیلم اکشن ببینید. از امروز تا مرداد ماه اوضاع مالیتان روبراه خواهد بود، بد نیست کمی خرج خودتان و عشقتان بکنید. این هفته رسیدگی به خودتان و عزیزانتان را باید در اولویت قرار دهید. به یاد داشته باشید که زمانی که سخاوتمند باشید عشق به سوی شما آغوش خواهد گشود.

متولدین ماه مرداد

امروز ریزه کاری های اخلاقی دیگران از همیشه برای آزار دهنده تر خواهد بود، حتی عادت های کوچکی که با آنها کنار آمده اید و کمی بیش از آنچه که باید دلتان می خواهد نسبت به این چیزها عکس العمل نشان دهید. دنبال دعوا می گردید به ویژه اگر موضوع مورد بحث از آن موضوعاتی باشد که نسبت به آنها حساس هستید. اما دست نگه دارید، آرام باشید، به خودتان مسلط باشید و بحث در این مورد را به روز آرامتری انتقال دهید. تحت تأثیر ماه کامل سرشار از انرژی رهبری و مدیریت هستید و دلتان می خواهد بدرخشید و پیش بروید. این روزها با مهربانی و سرزندگی در کنار عشقتان باشید و نسبت به او سخاوتمند باشید. و یادتان باشد که خودتان را حتما جدی بگیرید. اگر احساس می کنید همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد سخت در اشتباهید.

متولدین ماه شهریور

یک نفس عمیق بکشید و به خودتان یادآوری کنید که همه دنیا با هم بر علیه شما دست به یکی نکرده اند. سخنرانی ها و نصیحت های نا خواسته این و آن امروز صبر شما را حسابی به چالش خواهد کشید. کوچکترین دلخوری ها در محل کار به چشمتان همچون مشکلاتی بزرگ خواهند بود و حتی با افراد مورد علاقه تان نیز خوب کنار نخواهید آمد. نیازی به گفتن این نیست که امروز روز خیلی خوبی برای فعالیت های اجتماعی نخواهد بود. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدا از گفتنش پشیمان شوید، روی کاناپه لم دهید و سریال مورد علاقه تان را نگاه کنید. به زندگی زناشویی ایده آل خود بیندیشید و ببینید چه چیزهایی می خواهید و برای عملی کردن آنها چه کارهایی باید بکنید. اگر مجرد هستید به این که به دنبال چه خصوصیاتی در عشقتان هستید فکر کنید.

متولدین ماه مهر

امروز تازه دوشنبه است ولی شما احساس خستگی زیادی می کنید و دلتان می خواهد زودتر آخر هفته از راه برسد. حتی اگر عاشق کارتان باشید هم امروز از آن روزهایی است که اصلا حال و حوصله ندارید. از همکارانتان هم انتظار نداشته باشید که با جک های خنده دار و حرف های جالب در وقت ناهار شما را سر حال بیاورند چرا که همه به لطف تأثیر مریخ امروز بدخلق و کسل هستند. آیا ارتباط خود را با دوستانی که برایتان اهمیت دارند به خوبی حفظ می کنید؟ تا مرداد ماه فرصت خوبی برای تقویت دوستی هایتان خواهید داشت. حتی شاید آنها بتوانند به شما در پیدا کردن شریک زندگیتان کمک کنند. کافی است سعی خودتان را بکنید و خیلی راحت دیده خواهید شد.

متولدین ماه آبان

شاید در حالت عادی کمی سرکش باشید، اما امروز حسابی لجباز خواهید بود. امروز احساساتتان غیر قابل کنترل و جنبه پرخاشگر وجودتان فعال خواهد تر خواهد بود. گاهی اوقات بهتر است ساکت بمانید و وارد بحثی که می دانید برنده آن نخواهید بود نشوید، اما امروز دست خودتان نیست و نمی توانید سر به سر دیگران نگذارید. اما این را هم بدانید که بالاخره یکی پیدا می شود که بتواند حرفی بزند که اوقات شما را تلخ کند. امروز شاید وسوسه خرید یک چیز گران ذهنتان را درگیر کند، اما واقعا لازم است آن را بخرید؟ اصلا پول کافی برای خریدن آن را دارید؟ این روزها برای خجالتی بودن شما از لحاظ وضعیت کاری و زندگی اجتماعی اصلا زمان خوبی نخواهد بود. ممکن است در محل کارتان فرصتی برای پیدا کردن شریک زندگیتان پیدا کنید.

متولدین ماه آذر

همه چیز همانگونه که در ظاهر به نظر می آید نیست. بهتر است امروز عینک خوش بینی را از چشمانتان بردارید. ممکن است اطرافیانتان کارهایی بکنند یا حرف هایی بزنند که ذهنیتی که راجع به آنها داشته اید را بر هم بزند و شناختی جدید نسبت به آنها در شما ایجاد کند. حتی ممکن است حقیقتی ناخوشایند در مورد یکی از نزدیکانتان کشف کنید. یادتان باشد: زمانی که مردم خود واقعیشان را به شما نشان می دهند آنها را باور کنید. با این که هفته به نیمه های خود رسیده است هنوز پرانرژی هستید.فکرتان درگیر مسافرت است، بد نیست همراه با عشقتان یک سفر دو نفره رمانتیک را برنامه ریزی کنید و یا همراه با هم در یک کلاس مشترک ثبت نام کرده و چیز جدیدی را یاد بگیرید.

متولدین ماه دی

حتی اگر از آن آدم هایی هستید که دوست دارید همه کارها را به صورت گروهی انجام دهید امروز بهتر است کمی با خودتان خلوت کرده و از جمع دوری کنید چرا که ممکن است به سادگی درگیری و چالش به وجود بیاید، به ویژه اگر همه اعضای گروه فکر کنند که حق با خودشان است. اگر به خاطر کارتان و یا هر دلیل دیگری مجبور به داشتن ارتباط با دیگران هستید یادتان باشد که کلماتتان را با دقت انتخاب کنید چرا که این حالت شما موقتی، اما تأثیر حرف هایتان همیشگی خواهد بود. به ندای قلتان گوش کنید و مطمئن باشید که حقیقت را به شما خواهد گفت. آیا درباره احساساتتان با خودتان صادق هستید؟ ظاهر را فراموش کرده و به عمق مسئله بیندیشید. متأهل ها شبی پرشور و زیبا همراه با همسرشان خواهند داشت.

متولدین ماه بهمن

امروز بی حوصله هستید؟ اوضاع ماه و مریخ همه را اینگونه کرده است، اصلا نگران نباشید. امروز به محض اینکه کسی مزاحم تمرکزتان شود یا در کارتان دخالت کند عصبی خواهید شد، رفتاری که در حالت عادی از شخصیت اجتماعی شما کاملا بعید است. حتی اگر کسی به همکاران یا دوستانتان چیزی بگوید شما را در مقابل خود خواهد یافت و تحمل این رفتارها را نخواهید داشت. خبر خوب این است که این حالت شما موقتی است، قرار نیست برای همیشه بداخلاق بمانید و خیلی زود خوب خواهید شد. امروز همراه با عشقتان از زیبایی های زندگی لذت ببرید؛ یک غذای خوب در یک رستوران عالی، پیاده روی زیر نور ماه و یا گوش دادن به موسیقی به هر دوی شما آرام خواهد داد و به خروج شما از این حالت کمک خواهد کرد.

متولدین ماه اسفند

این نصیحت را امروز آویزه گوشتان کنید: قبل از حرف زدن فکر کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد. شرایط کیهانی فعلی روی همه تأثیر گذاشته است و یک شوخی به نظر خودتا خنده دار ممکن است کاملا اشتباه برداشت شود، یا با یک اظهارنظر نابجا درگیر یک بحث ناخواسته خواهید شد. سعی کنید تا جای ممکن با افراد آرام سر و کار داشته باشید و اگر هم اشتباهی از شما سر زد عذرخواهی کرده و بحث را ببندید و موضوع را الکی کش ندهید. امروز ذهنتان حسابی درگیر کار خواهد بود و ممکن است آنقدر سرتان شلوغ باشد که نتوانید آنگونه که عشقتان انتظار دارد به او رسیدگی کنید. با او حرف زده و بگویید که خیلی زود کارتان را تمام کرده و به کنار او خواهید شتافت. حتی قول بدهید که فردا شب با او بیرون خواهید رفت.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه