09 فروردين 1403



فال روزانه 21 اردیبهشت 94

0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

فال روزانه 21 اردیبهشت ماهمتولدین ماه فروردین

در حال حاضر به شما توصیه می شود که مرخصی نگیرید و به مسافرت هم نروید، به ویژه اگر وظایفی دارید که نا تمام مانده اند، چرا که این کار تنها مشکلات شما را دوچندان خواهد کرد و انرژی منفی ناشی از نگرانی وظایف رها شده نیز نخواهد گذاشت از تعطیلات خود لذت ببرید. بهتر است فعلا تا جایی که می توانید تلاش کرده و کارهای نیمه تمامتان را به پایان برسانید و بعد از آن به برنامه ریزی برای تعطیلات بپردازید. به این صورت ذهنتان نیز آرامش بیشتری خواهد داشت. انگیزه و هیجانی که به آن معروف هستید به شما بازگشته و دیگر به آنچه دیگران فکر می کنند و ظاهر قضایا اهمیت نمی دهید و بر آنچه فکر می کنید درست است متمرکز شده اید.



متولدین ماه اردیبهشت

اگر به نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید توجه نکنید ممکن است شانس یک رابطه عاطفی خیلی خوب را از دست بدهید. این بدان معنی است که باید برای فهمیدن حرف های دیگران  به زبان بدن آنها نیز توجه کنید و فقط به آنچه گفته می شود اکتفا نکنید. البته در حال حاضر اعتماد به نفستان کمی پایین آمده است و این عدم درک صحیح نشانه هایی که دیگران به شما میدهند می تواند ناشی از این مسئله نیز باشد. خودتان را دست کم نگیرید. پس از چندین هفته و یا حتی چند ماه مشکلات پی در پی بالاخره اوضاع در زمینه حرفه ای و زندگی شخصیتان روبراه خواهد شد و نگرانی های اقتصادی شما به زودی برطرف شده و زندگیتان وارد فاز جدید و مثبتی خواهد شد.

متولدین ماه خرداد

امروز وقت آن رسیده است که برای تمام تلاشی که در این مدت کرده اید به خودتان جایزه بدهید، به شرطی که خودتان هم خود را لایق این جایزه بدانید. این یکی از رازهای موفقیت است، اگر همیشه دیگران را در اولویت قرار داده و خودتان را به طور مناسب مورد تشویق قرار ندهید، دنیای اطرافتان نیز همینطور عمل خواهد کرد و آنچه لایقش هستید را به شما نخواهد داد. این بدان معنی نیست که نباید به دیگران کمک کنید، اما خودتان را هم نباید در آخر لیست قراربدهید. به توانایی های خود توجه کنید، موفقیت خود را تایید کنید و به خودتان جایزه بدهید. شخصی است که مدت هاست با شما قهر بوده برای آشتی پیشقدم خواهد شد.

متولدین ماه تیر

امروز از لحاظ عاطفی روز شانس شما است و توانایی درک این که چه کارهایی برای حفظ و پیشرفت رابطه خود باید انجام دهید را خواهید داشت، پس تا جایی که می توانید روی این موضوع تمرکز کرده و به آن بپردازید. از حرف زدن در مورد احساسات خود هراسی نداشته باشید و اگر دل کسی که دوست دارید را شکسته اید احساس خود را در این رابطه بیان کنید. گاهی اوقات باید برای رسیدن به آنچه که می خواهیم در مقابل بعضی ها کوتاه بیاییم . حتی اگر این کار با غرور و وجدان ما جور در نیاید هم گاهی راه دیگری وجود ندارد. چگونه با این مسئله کنار بیاییم؟ این شما هستید که در رابطه با مسائل اخلاقی باید با خودتان کنار بیایید، یا کوتاه آمده و کارتان را راه بیندازید و یا به همین روش ادامه داده و با مشکلات ناشی از آن کنار بیایید.

متولدین ماه مرداد

در حال حاضر برای اینکه به موفقیت برسید باید کنترل احساسات و امیال درونیتان را به دست گرفته و با برخی از سختی هایی که در محیط اطرافتان هستند کنار بیایید. شاید دلایل کافی برای تلافی کردن رفتارهای دیگران و عکس العمل نشان دادن داشته باشید، اما تجربه نشان داده است که باید سنجیده عمل کنید. ممکن است یک نفر در محل کارتان اوضاع را برایتان سخت کند اما بهترین کار این است که شما خودتان را کنار بکشید. در حال حاضر پیشرفتتان با سرعتی که انتظار دارید نیست، اما برانید که این پیشروی متوقف نشده است و به زودی سرعت بیشتری نیز خواهد یافت. دست از متهم کردن اطرافیان بردارید و به زندگی با دید بهتری نگاه کنید.
 
متولدین ماه شهریور

بسیاری از مشکلاتی که اخیرا داشته اید ناشی از جوی است که در محل کار شما به وجود آمده است. کار کردن همراه با کسانی که با شما علایق مشترک داشته اما افکاری منفی دارند بسیار سخت است. آنها احساسات و انرژی شما را گرفته و توانایی انتشار انرژی مثبت را از شما سلب می کنند. این کار مشکل است، اما غیر ممکن نیست، فقط باید در مقابله با آن خلاقیت داشته باشید. در زمینه مشکلات خانوادگی به درک بهتری از موقعیت خواهید رسید که به شما در حل این مسائل کمک خواهد کرد. امروز برای شما روزی طولانی خواهد بود، پس بهتر است قدرت تصمیم گیری خود را بالا برده و از دودلی های همیشگی خود دست بردارید تا بتوانید به کارها سر و سامان دهید.

متولدین ماه مهر

امروز برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد، همه چیز یا عالی پیش می رود یا افتضاح! بهتر است روی چیزهایی که خوب پیش می روند تمرکز کنید. برخی از تغییراتی که در حال حاضر دارند در زندگی شما پیش می آیند کاملا ناخودآگاه هستند و هیچ نوع آگاهی نسبت به آنها ندارید. اما این امری کاملا طبیعی است، چرا که بیشتر فرآیندهایی که در بدن ما رخ می دهند، مثل نفس کشیدن و رشد مو و غیره، نیز به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتند. مدیتیشن می تواند در آگاه شدن نسبت به خودتان به شما کمک کند و شما را نسبت به تغییراتی که در اثر محیط اطراف در شما به وجود می آیند آگاه کند. خودتان را با دنیای اطرافتان هماهنگ کنید، به حرف های دیگران گوش بسپارید و از آنها درس بگیرید.

متولدین ماه آبان

شاید فکر کنید که الات وقت آن است که برنده شده و خودتان را ثابت کنید، اما گاهی لذت اصلی در خود بازی است و نه در برنده شدن، به ویژه اگر به صورت گروهی کار می کنید و دیگران در حال رقابت شدید هستند. گاهی برای نشان دادن قدرت شخصیتتان باید کمی عقبتر ایستاده و بگذارید دیگران به جای شما پیشرفت کنند. شاید خودتان خیلی متوجه این موضوع نشوید و فکر کنید دیده نمی شوید، اما آن هایی که باید ببینند متوجه هستند و این کار شما اثر مثبتی روی آنها خواهد داشت. امروز وقت آن است که به دیگران قدرتی که به آن نیاز دارند را بدهید. وقت آن رسیده است که عشق خود را به کسی که دوست دارید ثابت کنید.

متولدین ماه آذر

خودتان را جمع کنید و از آنچه که اتفاق افتاده درس گرفته و از گذشته به عنوان روشن کننده چراغ راه آینده استفاده کنید. ممکن است در نهایت حیرت به این مسئله پی ببرید که دیگران از شما سوء استفاده کرده و یا باعث جلوگیری از پیشرفت شما شده اند. حالا وقت سرزنش کردن خودتان نیست، آب رفته به جوی باز نمی گردد، بهتر است تمام این چیزها را یک گوشه ذهنتان نوشته و به راه خود به سوی پیشرفت ادامه دهید. شما بزرگ شده اید، به ساز دیگران نرقصید، خودتان تصمیم بگیرید. برای عاشق هایی که هنوز به مرحله ازدواج نرسیده اند این روزها همه چیز عالی خواهد بود، اما متأهل ها باید کمی بیشتر روی زندگی خانوادگیشان متمرکز شوند و در مقابل مشکلات صبور باشند.

متولدین ماه دی

از حقایق بسیاری در رابطه با گذشته پرده برداشته می شود و برخی از آنها شما را متعجب می کنند، اما خیالتان راحت باشد، در نهایت همه اینها تنها جنبه آموزشی خواهند داشت و بر دانسته های شما خواهند افزود. چیزی که درباره همسر، نامزد و یا شریک کاریتان می فهمید ممکن است اوضاع را کمی بهم بریزد، اما بهتر است هیچ قضاوتی نکنید و آنها را همانگونه که هستند بپذیرید. در محل کارتان فرصت جلب یک مشتری جدید و یا یک قرارداد خوب را خواهید داشت. با افراد جدیدی آشنا می شوید که باعث می شوند بفهمید تا بحال تنها زنده بوده اید ولی زندگی نمی کرده اید، از همراهی آنان لذت ببرید. دی ماهی ها اصولا پر حرف هستند اما یاد بگیرید بموقع حرف زده و بموقع سکوت کنید.

متولدین ماه بهمن

از هر نوع زیاده روی در هر زمینه ای، از جمله زیاد غذا خوردن، تفریح زیادی و به ویژه زیاد حرف زدن اجتناب کنید. زیاد حرف زدن ارزش شما را کم می کند، و باعث ایجاد سوء تفاهم و سوء برداشت می شود. امروز همه کار را مختصر و مفید انجام داده و در هیچ کاری زیاده روی نکنید. شما تمام انرژی خود را بر روی موفقیت متمرکز کرده اید، اما به یاد داشته باشید که از مسیر پیشرفتتان هم لذت ببرید، متمرکز شدن تنها بر روی نتیجه توان شما را تحلیل خواهد برد. ستاره اقبال به یاریتان آمده فردی که دوستش دارید متوجه احساساتی که نسبت او دارید شده است و حتی شاید این حسی دوطرفه باشد، با قدرت اما با احتیاط پیش بروید.

متولدین ماه اسفند

این شما هستید که باید با نتایج تصمیماتتان مواجه شوید و کنار بیایید، چرا مدام از دیگران نظر می خواهید و می پرسید چکار باید بکنید؟ خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید، این کار همه چیز را عوض خواهد کرد. فرزندانتان و یا بچه هایی که تحت نظارت شما هستند به کمک شما نیاز دارند و ممکن است حالشان خوب نباشد. این فقط به معنی حال فیزیکی نیست، بلکه این ناخوشی می تواند از لحاظ روحی، روانی یا احساسی نیز باشد. برای کمک کردن به آنها باید مهارت های لازم مدیریتی را داشته باشید و احساساتی نیز نشوید. اگر به کارهایتان به اندازه کافی توجه نکنید خیلی طبیعی است که مرتب خطا کنید. امروز باید حواستان را روی کارتان متمرکز کنید. برای امشب یک برنامه تفریحی همراه با عشقتان بچینید.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه