10 فروردين 1403



نکاتی که قبل از خرید لیزر الکساندرایت باید بدانید

2.75 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.75 (4 رای)

لیست قیمت لیزر الکساندرایتاگر صاحب یک کلینیک پوست و زیبایی هستید، قطعاً برای تکمیل کردن خدمات خود، به یک دستگاه لیزر الکس برای از بین بردن موهای زائد، جوانسازی پوست و …نیاز دارید. اما آیا با فاکتورهای مهمی که هنگام خرید لیزر الکس باید به آن توجه داشته باشید، آشنایی دارید؟

اگر تا کنون برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد کمی جستجو کرده باشید، قطعاً متوجه برندهای مختلف موجود در بازار شده‌اید. اما از میان مدلهای متنوع از برندهای مختلف، کدام یک برای نیاز شما مناسب است؟

سوالاتی که قبل از خرید لیزر الکس باید از خود بپرسید:

  • آیا قصد دارید از دستگاه لیزر تنها برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید یا ترجیح می‌دهید از آن برای اهدافی نظیر جوانسازی پوست هم استفاده کنید؟
  • آیا مدت زمانی که برای راه اندازی و شروع کار دستگاه نیاز است، برای شما اهمیت دارد؟
  • قابلیت اطمینان دستگاه تا چه اندازه برای شما مهم است؟
  • آیا سایز و اندازه دستگاه با توجه به فضای در دسترس در کلینیک، فاکتور مهمی است؟
  • تیپ پوستی مراجعه کنندگان شما چگونه است؟ برخی از دستگاه‌های لیزر، تنها روی پوست‌های گندمگون مؤثر هستند.
  • آیا قدرت دستگاه مد نظرتان، برای کاربردهایی که شما مد نظر دارید، مناسب است؟
  • آیا قصد دارید از جدیدترین لیزر الکس ۲۰۲۰ استفاده کنید؟
  • خدمات پشتیبانی دستگاه و برند مورد نظر شما در ایران قابل استفاده است؟

بهترین لیزر الکساندرایت دنیا

علاوه بر سوالات ذکر شده، به خاطر داشته باشید که توجه به اعتبار برند، یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه داشته باشید. برای آگاهی از این موضوع، ساده‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که در گوگل نام برند را سرچ کرده و نظرات کاربران مختلف را در رابطه با این برند و تجربه استفاده از دستگاه‌های تولید شده توسط آن را مطالعه کنید.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در تعداد افرادی که برای لیزر موهای زائد به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند، دیده شده و رقابت روز به روز سختتر می‌شود، بهتر است که به بهره‌مندی از جدیدترین و موثرترین فناوری‌های جهان، توجه افراد را به خود جلب کنید. چرا که بدون شک با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های مورد استفاده در این حوزه، نتیجه لیزر قطعاً بهتر خواهد بود.

فراموش نکنید که با توجه به پیشرفت‌هایی که اخیراً در نحوه طراحی و ساخت دستگاههای لیزر ایجاد شده ‌است، شما با خرید برخی از دستگاه ‌های لیزر، می‌توانید با یک تیر به چند نشان بزنید! به عنوان مثال، از دستگاه لیزر Motus AY، نه تنها برای رفع موهای زائد، بلکه برای جوانسازی پوست نیز استفاده کنید؛ بنابراین، در صورتی که در کلینیک یا مطب خود فضای کافی برای نگهداری چندین دستگاه با کاربردهای مختلف را ندارید، با انتخاب چنین دستگاه‌هایی نه تنها در هزینه‌ها تا حد زیادی صرفه جویی کنید؛ بلکه مشکل فضای کافی را هم حل کنید!

لیست قیمت لیزر الکساندرایت

سوالاتی که از فروشنده دستگاه لیزر موهای زائد باید بپرسید:

  • آیا فروشنده تجهیز، خدمات دیگری شامل تعمیر و نگهداری دستگاه را هم ارائه می‌دهد یا نه؟
  • آیا نحوه استفاده و کار با دستگاه توسط فروشنده به شما آموزش داده می‌شود یا نه؟ اگر بله، این آموزش چقدر جامع و منطبق بر جدیدترین‌های این حوزه است؟
  • گارانتی دستگاه شامل چه مواردی می‌شود؟
  • دستگاه هر چند وقت یک بار باید سرویس شود؟ آیا این سرویس شدن رایگان هست یا نه؟
  • قابلیت به روز رسانی دستگاه در آینده وجود دارد یا نه؟
  • قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت چقدر است؟

قیمت و هزینه ای که برای خرید دستگاه مد نظرتان باید پرداخت کنید، یکی از مهمترین سوالاتی است که در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی ایران، هیچ پاسخ دقیقی برای آن وجود ندارد. چرا که با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد و نوسانات قیمت دلار، نمی‌توان برای هیچ‌یک از دستگاه‌ها قیمت مشخصی تعیین کرد؛ بنابراین جهت آگاهی در رابطه با قیمت انواع دستگاه ‌های لیزر موهای زائد می‌توانید از مجموعه‌هایی که در زمینه واردات این دستگاه‌ها در حال فعالیت هستند، در تماس باشید.

با توجه به موارد گفته شده، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از انتخاب و خرید لیزر الکس با یک شرکت معتبر در زمینه فروش تجهیزات پزشکی، مشورت کنید.

شرکت تجهیزات پزشکی آرتیمان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه واردات جدیدترین تجهیزات پزشکی، نظیر لیزر الکس ۲۰۲۰ است. شما می‌توانید در یک جلسه مشاوره با متخصصین این مجموعه شرکت کرده و با شرح نیاز و بودجه مالی تان، با بهترین دستگاه‌ های لیزر آشنا شوید. علاوه بر این، شما می‌توانید در کارگاه‌های عملی این مجموعه که توسط مجرب‌ترین پزشکان هر حوزه زیبایی و سلامت برگزار می‌شود شرکت کرده تا با نحوه استفاده از دستگاه به بهترین شکل، آشنا شوید.

شرکت تجهیزات پزشکی آرتیمان

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه