10 فروردين 1403



تجربه‌ای متفاوت از کارواش نانوی کُبال

0.5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (2 رای)

تجربه ای متفاوت از کارواش نانوی کبالبا توجه به کمبود وقت و مشغله‌های زیادی که درعصر تکنولوژی وجود دارد، روش‌های استفاده از خدمات تغییر کرده و بیشتر مردم تمایل دارند نیازهایشان را با روشی آسان‌تر و صرف وقت و هزینه‌ی کمتر برطرف کنند.

 

یکی از این راه‌ها استفاده از تلفن همراه، اتصال به اینترنت و به کارگیری اپلیکیشن‌های مورد اعتماد است. کبال یک اپلیکیشن خدمات آنلاین خانه و ساختمان است که می‌تواند شما را در برآورده کردن نیازهایتان یاری کند.این اپلیکیشن با هدف برآورده کردن نیازهای روزمره‌ی مخاطبان‌اش به وجود آمده و می‌خواهد آنها، بدون نگرانی از کارهای خدماتی و ساختمانی به فعالیت‌های روزانه‌ی خود بپردازند.

تجربه ای متفاوت از کارواش نانوی کبال


خدمات کبال، هم از طریق وب‌سایت و هم از طریق اپلیکیشن در دسترس است. اپلکیشن موبایل،دسترسی شما به متخصصان و فرایند ثبت سفارش راآسان می‌کند و به این ترتیب با نصب اپلیکیشن می‌توانید در زمان نیاز، متخصصان گزینش ‌شده‌ی کبال را برای انجام خدمت مورد نظرتان درخواست دهید.
کارواش
شستشوی اتومبیل از آن کارهایی است که از امور روتین هفتگی یا ماهانه به شمار می‌رود. کارواش خوب، این روزها دغدغه‌ی افرادی است که به ظاهر و تیپ خود اهمیت می‌دهند. چه خودمان خودروی شخصی را با آب و مواد شوینده در خانه بشوییم و چه به کارواش‌های سنتی تحویل دهیم، در اتلاف وقت و هدر دادن آب سهیم بوده‌ایم.استفاده از کارواش‌های سنتی معایب زیادی به همراه دارد. این کارواش‌‌ها باپروسه‌ی غیراصولی و استفاده‌ی بیش از حد مواد شوینده موجب آلودگی محیط زیست شده‌اند. مصرف بالای آب در روش سنتیو شرایطی که بحران کم آبی انسان را تهدید می‌کند، به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد.از دیگر مشکلات روش سنتی می‌توان به اتلاف وقت اشاره کرد که با توجه به مشغله و کمبود زمان، ساعت‌ها منتظر ماندن داخل کارواش برای تمام شدن شستشو امری خسته¬کننده و طاقت‌ فرسا است.
کارواش نانو
قطعا بارها از دوستان و اطرافیان خود درباره‌ی کارواش نانو و صرفه‌جویی در هزینه، زمان و آب شنیده‌اید.در این شیوه از کارواش، شستشوی خودرو بدون استفاده از حتی یک قطره آب انجام می‌شود و برای موفقیت بیشتر و افزایش اثربخشی، در این روش از مواد ساخته¬شده توسط فناوری نانو استفاده می‌شود. به این ترتیب که ابتدا مواد مخصوص روی سطح بدنه‌ی خودرو اسپری می‌شوند و سپس با استفاده از دستمال مایکروفایبر ضدخش، آلودگی از روی بدنه‌یخودرو برداشته می‌شود.
فناوری نانو
به موادی که حداقل یکی از ابعادشان در مقیاس 1 تا 100 نانومتر باشد، نانو گفته می‌شود. کوچک شدن سایز تا این ابعاد باعث به وجود آمدن تغییرات فیزیکی و شیمیایی در مواد می‌شود که یکی از مهم‌ترین این تغییرات، افزایش نسبت سطح به حجم است. در محصولات نانو که برای کارواش استفاده می‌شوند، ترکیبات نانوی پودری از سیمان بنتونیت (Bentonite) وجود دارد. این ماده پوشش محافظ نانو در سطوح پس از استفاده را تعیین می‌کند. ذرات نانو با پوشش محافظتی متناوبی که در تمام سطوح تحت پوشش ایجاد کرده‌اند،به طور قابل اعتمادی آنها را از سایش مکانیکی محافظت می‌کنند. محصولات تمیزکننده با فناوری نانو،قدرت نفوذ بسیار خوبی دارند. در طول شستشوی خودرو، مایع در بین ذرات خاک و غبار نفوذ می‌کند و یک پوشش محافظتی بین سطح و خاک روی آن ایجاد می‌کند.

تجربه ای متفاوت از کارواش نانوی کبال


مزایای استفاده از کارواش نانو

  • صرفه¬جویی در وقت و هزینه با توجه به امکان‌پذیر بودن انجام این روش حتی در پارکینگ
  • محافظت مواد نانو از رنگ خودرو و حتی بازیابی رنگ‌های کهنه
  • قدرت پاک‌کنندگی مطلوب و عدم انتشار آلودگی به محیط اطراف
  • جلوگیری از هدررفتن آب با توجه به کاهش منابع آبی
  • کاهش چسبندگی گرد و غبار و افزایش مدت تمیز ماندن خودرو در شرایط عادی
  • عدم ایجاد پوسیدگی و خوردگی در بدنه به دلیل عدم استفاده از آب

پیشنهاد ما
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زمان کافی برای رفتن به کارواش یا شستشوی ماشین ندارند و برای حفظ محیط زیست و رفع معضل کم‌ آبی تلاش می‌کنند، ما پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم: از سرویس کارواش نانوی کبال استفاده کنید.ما بهترین متخصصان را برای انجام کاردر اختیارتان می‌گذاریم.انجام کار با قیمت مناسب و پشتیبانی تا کسب رضایت شما با توجه به در دسترس بودن همیشگی کبال ما را از دیگران متمایز کرده است. از این به بعد می‌توانید با کبال، ماشین‌تان را بدون عذاب وجدان به کارواش ببرید.

منبع : ویرلن

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
  • هیچ نظری یافت نشد

برترین وبلاگ ها

malihejoon773
نام وبلاگ: malihejoon773
باران67
نام وبلاگ: باران67
✿ نیلوفرانه ✿
نام وبلاگ: ✿ نیلوفرانه ✿
kurosh1
نام وبلاگ: kurosh1

لینکهای ویژه